Ikävä miestäsi ja aion rakastella häntä.
Naiselle tämä
53
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se ole rakastelemista jos toisen yllättää kun saippuapalaa noukkii.
- Anonyymi
Strap on ja syvää junaa.
- Anonyymi
Tule vasta parin tunnin päästä hakemaan, pakkailen sulle likapyykit mukaan
- Anonyymi
Ei tänään. Treffit sovittu viikolla päivällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tänään. Treffit sovittu viikolla päivällä.
Miksi mieheni ei sitten ole minua jättänyt? Ihmeellistä. Rakastaako hän sittenkin minu enemmän 🤔. No samapa tuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mieheni ei sitten ole minua jättänyt? Ihmeellistä. Rakastaako hän sittenkin minu enemmän 🤔. No samapa tuo.
Sanottiin eräällä toisella palstalla syy. Jotkut miehet haluaa helpon naisen suhteeseen. Joka alistuu eikä saisi muitakaan. Jos naisella mahkuja muihinkin, niin mies joutuu olemaan aina ns.varpaillaan, kun muija saattaakin pettää ja jättää. Ja miehesi tod.näk panee varattua naista, joka ei miestään jättäisi sun miehen takia.
Ei ole miestä..
Naisena en sanois noin face to face, enkä kirjoittelis vaikka olisinkin ihastunut..- Anonyymi
Säälittävän ämmän huutelua 😄 hyi, en ikinä alentaisi itseäni varatun miehen panopuuksi, mutta minkäs teet jos ei rahkeet muuhun riitä
- Anonyymi
Ai nytkö ei sitten olekaan mies tai trolli vaan ihan säälittävä ämmä. Sinä olet tyhmä. Tuollaisten rukkasten akkojen miehet on sellaisia reppanoita, etten koskettaisi pitkällä tikulla sellaiseen olioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai nytkö ei sitten olekaan mies tai trolli vaan ihan säälittävä ämmä. Sinä olet tyhmä. Tuollaisten rukkasten akkojen miehet on sellaisia reppanoita, etten koskettaisi pitkällä tikulla sellaiseen olioon.
Eihän tuon mielestä mikään kirjoitus ole trolli tai miehen kirjoittama, vaan kaikki provoherkut liittyy johonkin suuressa viisaudessa henkilöityyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂👍
- Anonyymi
Ollos hyvä vaan. Syystä sen aikanaan ulkoruokintaan heitin. Ei ole mun enää. Jaat häntä jonkun muun kanssa perso naisille kun hän on.
- Anonyymi
Sinun tarinasi tiedetään. Samaa valhetta olit kertonut kovaan ääneen joka miehelle, jota nait siellä kantapaikassasi. Tarjoilija kertoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tarinasi tiedetään. Samaa valhetta olit kertonut kovaan ääneen joka miehelle, jota nait siellä kantapaikassasi. Tarjoilija kertoi.
Mun kantapaikka on hautuumaa. Siellä kukkia vedellä juotan. Kovin hiljaisii on nuo hautumaan miehet ja naiset mullan alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh, en tiedä mitä satusetä koitat satuilla ja kenestä, mutta sanonpahan nyt vaan näin AASIENSILTANA, että riippuu kyypparista, onko sen ompeluseurat mistään kotoisin, eli totta ollenkaan.
- Anonyymi
😂😂😂tsemppiä elämääsi.
- Anonyymi
Anna nyt kun mä vien parin vaimon yöunet. Sen he ovat todellakin ansainneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna nyt kun mä vien parin vaimon yöunet. Sen he ovat todellakin ansainneet.
Onks ne pari vaimoa vieneet sun koko elämän kun täällä niitä kiusaat. Ja naurua päälle.
- Anonyymi
Tsemppiä ahkeraan provolueskeluun, ilkeystyrkky "otan joka viikko loparit"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks ne pari vaimoa vieneet sun koko elämän kun täällä niitä kiusaat. Ja naurua päälle.
Oisko tämä nyt jinkun katkeran äijän rollaamista kuitenkin, joka näyttelee palstasaagansa kaikki roolit...
- Anonyymi
Hyvä, millään en tänään jaksaisikaan 👍. Voin koittaa huomenna jos jaksan tai lauantaina saunan jälkeen. Katsotaan ne seuraavat vuorot myöhemmin, kun on tuo rakastaja sivussa, jolle pitäisi joskus antaa.
- Anonyymi
Ei tänään.
- Anonyymi
Tänäänkö? Pari päivää pantu. Niin tuskinpa sitä tänään jaksaa. Mutta tuu toki näytille naapurin ukkoa saattaa kiinnostaa.
- Anonyymi
Ei tänään. Viikolla nähdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tänään. Viikolla nähdään.
Täälä meilläkö? Mies kotona koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot sairas, en muuta sano. Hyi, hyi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään. Odotan häntä lähimetsikössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot sairas, en muuta sano. Hyi, hyi
Miten oon sairas jos mun mies on kotona ensi viikolla. Eipä siinä jos joku emäntä tänne haluaa tulla tyrkylle niin ollaan varmaan molemmat ihmeissään. Enkä oikein usko et miestä kiinnostaa mutta niin kuin sanoin naapurin vanhapoika toki voi huolia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten oon sairas jos mun mies on kotona ensi viikolla. Eipä siinä jos joku emäntä tänne haluaa tulla tyrkylle niin ollaan varmaan molemmat ihmeissään. Enkä oikein usko et miestä kiinnostaa mutta niin kuin sanoin naapurin vanhapoika toki voi huolia.
En tiedä mitä tuo sivusta huutelija ajatteli. Olisiko se miehesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään. Odotan häntä lähimetsikössä.
Ei meillä ole metsää lähistöllä. Eikä mies ole ulkoilma ihmisiä. Aina pakkopulla ulkoilua yhdessä perheenä.Että jos jonnekin pusikoon yksin lähdössä se ero saman tien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitä tuo sivusta huutelija ajatteli. Olisiko se miehesi?
No ei minun mies puhu aina kauniisti minulle. Ei ole mikään epäasiallinen urpo. Ei koskaan ole haukkunut niin kuin nämä täällä.
- Anonyymi
Mukavasti kommentteja. Miksi nämä kaikki vaimot lukee ikävä-palstaa. Ajattelitteko, että joku mies kaipaa täällä teitä, tulee valkoisella ratsulla ja vie sen mitäänsanomattoman ukkonne luota. Hah. Haaveissa voi tietysti elää.
- Anonyymi
Ihan kuule huvin ja urheilun vuoksi. Mulla ainakin aukeaa nää kaikki höttöpalstat samaan sotaan kiinnosta lukeeko niissä ikävä vai peräpukamat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuule huvin ja urheilun vuoksi. Mulla ainakin aukeaa nää kaikki höttöpalstat samaan sotaan kiinnosta lukeeko niissä ikävä vai peräpukamat.
Siis sontaan piti korjata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin tuntuukin, että äly on aika monella täällä sitä luokkaa, että on hupia aukoa päätään muille ja purkaa tarpeetonta tyhjää elämäänsä muihin. Jotenkin arvasin tuon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin tuntuukin, että äly on aika monella täällä sitä luokkaa, että on hupia aukoa päätään muille ja purkaa tarpeetonta tyhjää elämäänsä muihin. Jotenkin arvasin tuon.
Mitä näihin pitäisi vastata mielestäsi? Tänne jos yrittää asialta keskustelua noin ei siitä tule mitään. Joo aivot nurkkaan kun näitä lukee. Jos tosiaan kaiken täällä ottaa sekoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten elämäni on tyhjä? Ja kuinka auoin sinulle päätä? Minun elämässäni tapahtuu hieman liikaakin tällä hetkellä. Herranenaika tämä on pilipalikeskustelusivu ei mikään raamattupiiri. Aikuiset ihmiset näitä tosissaan ottavat. Eikö nyt jokainen ymmärrä että rakkaus asiat hoidetaan kasvotusten eikä nimettömänä netissä. Samoin ikävöinti. Ikää oli?
- Anonyymi
Minä (sivusta) tiesin tämän. Suuriosa näistä katkerista pallopäistä onkin siis naimisissa olevia rouvia, jotka ei kaipaa yhtään ketään. Ei ihme, että ollaan kateellisia naisille, jotka täällä oikeasti jotain kaipaavat ja joilla on vielä toivoa tunne-elämässä.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Säälittävät sinkkunaiset jotka eivät saa tunteitaan muuten julkituotuotua kuin itkemällä katkerana netissä naisille joilla on jo mies. Missä vika jos ei miestä saa? Meillä on sentään mies. Ja oikea parisuhde. Eikä leiķkikuvitelma palstasuhdetta. Yöllä kömmitään kullan kainaloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävät sinkkunaiset jotka eivät saa tunteitaan muuten julkituotuotua kuin itkemällä katkerana netissä naisille joilla on jo mies. Missä vika jos ei miestä saa? Meillä on sentään mies. Ja oikea parisuhde. Eikä leiķkikuvitelma palstasuhdetta. Yöllä kömmitään kullan kainaloon.
:D:D:D
- Anonyymi
Se on naisilla semmoistakin, että jos se mies olisi sinkku, niin sitten se ei kiinnostaisikaan.
- Anonyymi
Väärin.
- Anonyymi
Jos sä sitä haisulia tahdot rakastella, niin siitä vain. Ei se edes persettään pese, saatikka vaihtaisi kalsarit joka päivä.
- Anonyymi
:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D
Härskipylly on kyllä pahinta hajua.
- Anonyymi
Ihanaa vihdoin saadaan kunnon 3some sessiot! Olen haaveillut tästä kauan. Mieheni ottaa sinua takaapäin, silloin ilmestyn paikalle. Ollaan suunniteltu tämä tarkkaan. Nähdään 😘
- Anonyymi
Jesh. :D
- Anonyymi
Käy, jos olet emäntäni ja sitten joku yks nainen siihen vielä.
- Anonyymi
Ei ole ollut mun pitkään aikaan sillä jätin sen jo kevättalvella joten pidä hyvänäsi kurttukullialkoholisti.
Mulla on nyt mies jolla erottäin kookas ja toimiva. Voit miettiä sitä kun se juoppo koittaa likaista kurttuaan työntää sinuun. Valitettavasti se ei toimi ilman lääkkeitä, eikä aina niilläkään, joten olepas hyvä vaan. - Anonyymi
Sairasta.
- Anonyymi
Niin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on
Säälittävän surkeaa sekä aloituksen tyylinen provoilu, että nettisatujen tosissaan ottaminen. Molemmat ruokkii toisiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822