Aihe

Savuttomat Hason asot

Anonyymi

Miten hyvin se savuttomuus oikein on toteutunut noissa uusissa Hason asoissa? Eka savuton Hason asotalo valmistui 2019 Sompasaareen. Nyt monessa parin vuoden sisällä valmistuvissa täysin savuttomissa Hasoissa ei ole välttämmättä edes pihalla tupakkapaikkaa. Itse olen savuton, enkä todellakaan halua mitään salasavuttelijaa tulevaan alakerran asuntoon.

2

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käsittääkseni ei haluta vaarantaa sitä saatua asumisoikeusasuntoa. Siis nämä tupakoitsivat. Jos mihinkään asuntoon savua tulee, niin asukkaat ottavat heti yhteyden isännöitsijään. Oma kokemukseni on se, että savuttelijoita ei ole.

• Anonyymi

Valmistuuko enää mitään uusia aso-asuntoja jotka eivät olisi savuttomia? Itse ainakin haluaisin kesäisin tuprutella sikareita parvekkeella. Hieno ja rentouttava harrastus, suosittelen! Ei elämästä selviä stressaamalla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      233
      15675
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13545
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      9446
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      42
      6704
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      249
      4007