Millä kirjaimel koiras nimi alkaa?

Anonyymi

Naiselta kysyn?

37

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei mäkin tiedän tän ”Risto”

      Oikee vastaushan oli ”Reco” tai ”reko”


      Ollut sun ketjuissa esillä jo aikoja sit

      • Anonyymi

        pakkorokotus? krokotusnnnh.....
        metällä sitte huurellaa pakkorokotus huhuu KROKOTUS täne näi siältä.......?
        terveisin.mr.colombon älykkyys olisi riittänyt keksimään perunan, vaikka laittoikikin kaiken älynsä ja kuntonsa viitsimään lähtemään merireisulle kohti riio MISSÄÄN NIMESSÄ TÄYSIN SELVINPÄIN, VAAN UMPIHUMALASSA ALUSTRAILSTA ASTI, kohti armainta ihmiskunnan ensimmäistä perunaa, moro
        https://www.youtube.com/watch?v=EUKcAo8AriM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pakkorokotus? krokotusnnnh.....
        metällä sitte huurellaa pakkorokotus huhuu KROKOTUS täne näi siältä.......?
        terveisin.mr.colombon älykkyys olisi riittänyt keksimään perunan, vaikka laittoikikin kaiken älynsä ja kuntonsa viitsimään lähtemään merireisulle kohti riio MISSÄÄN NIMESSÄ TÄYSIN SELVINPÄIN, VAAN UMPIHUMALASSA ALUSTRAILSTA ASTI, kohti armainta ihmiskunnan ensimmäistä perunaa, moro
        https://www.youtube.com/watch?v=EUKcAo8AriM

        Meni siis oikein! 😉


    • Anonyymi

      P niinku Pekka.

    • K- kirjaimella alkaa-

      K, niin kuin Kakka.

      • Anonyymi

        K, niin kuin karamelli.


    • Anonyymi

      Kysytkö koska et tiedä vai onko vastaus tunniste?

      • Anonyymi

        Hänen koira alkaa samalla kirjaimella ku minäkin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen koira alkaa samalla kirjaimella ku minäkin ;)

        Tietääkö hän sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö hän sen?

        Tietää, mutta koira lienee saanut nimensä jo ennenkuin me ollaan tavattu, tosin voihan se olla joku lempinimi ;)


      • Anonyymi

        Tiedän sen 🤭


    • Anonyymi

      Kysy irl.

    • Anonyymi

      S ja S.

    • Anonyymi

      Mulla on paljon elukoita on koti eläimiä Anne koira ja Päivi koira ja siipikarjaa löytyy niitä lintuja en ole vielä ehtinyt nimetä ja on navetta täynnä lehmiä on Miia on Jaana on Veeraa on lukemattomia muita mutta vain yksi suosikki possuni on ollut aina jossu ja Jonna

    • Anonyymi

      N niin kuin olen kertonutkin. Vanha herra on jo.

      • Anonyymi

        Ei N !


    • T niinku Tirppa.

    • Anonyymi

      C:llä ja toinen S:llä.

    • Anonyymi

      Körsti

    • Anonyymi

      En muista sitä hänelle kertoneeni, joten ei mulle.

    • Anonyymi

      En kerro mutta rotu alkaa K: lla.

    • Anonyymi

      Mulla on kenneli 24/7 tarjoilulla.

    • Anonyymi

      J niinku Julmuri

      • Anonyymi

        Josar ja js 💖💖💖💖💖💖


    • Anonyymi

      Pete koira fuh huu

    • Anonyymi

      ABC

    • Anonyymi

      Koirani on pieni ja valkoinen ja tottelee nimeä ... no sanotaan vaikka että Fifi

      • Anonyymi

        😁 Niin suloinen pikkuinen, oikein oli juhlakaumpaus laitettu hänelle 😍


      • Anonyymi

        Semmonen hänellä on. Ei oikeeta kirjainta viel näy :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen hänellä on. Ei oikeeta kirjainta viel näy :)

        Sen koiran nimi on Matti.


    • Anonyymi

      Kompakysymys? Koiras alkaa koolla tietysti!

    • Anonyymi

      A-kijaimella se koiraneitokaisen nimi alkaa.

      • Anonyymi

        Eiku ainiiii muistin väärin. A:llahan se alkoikin eikä N:llä. :D


      • Anonyymi

        Lempinimi vois olla Nappis tai Pampula😍😄 Tähtisilmä ja nappisilmä 🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lempinimi vois olla Nappis tai Pampula😍😄 Tähtisilmä ja nappisilmä 🤩

        Onpas kivat lempinimet!


    • Anonyymi

      Erppu vaa hih ;)

    • Anonyymi

      Koiraksen nimi voi voi alkaa millä tahansa kirjaimella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe