Oon 12vee poika ja mun penis on stondiksessa noin 8cm? Mulla välillä ku runkkaan nii tulee sellas läpinäkyvää litkuu. Yleensä mun kivekset on siellä kivespussin ylhäällä ettei ne roiku ollenkaan joskus ne tulee ulos ja roikkuu vähän. KarvojakaAn ei ole onko minun murrosikä siis alkanut vai alkamassa?
Onko mun murrosikä alkanut tai millon se alkaa?
7
162
Vastaukset
- Anonyymi
Alkamassa on kyllä. Itselläni alkoi iässäsi tulla spermaa.
- Anonyymi
Aluillaan juu. Kasvaa tosta 8cm vielä paljo senttejä ainaki seuraavat pari vuotta. No se läpinäkyvä on varmaan esiliukastetta eli kiimatippoja eli ei varsinaista mälliä. Kyllä siinäki on vähän siittiöitä. Muista pestä esinahan alta seki pois, alkaa haisemaa.. Noh jos oot ollu ulkona ilman pitkiä kalsareita niin jo näillä keleillä se aiheuttaa sen, että kassit ja kikkeli menee rusinaksi. Karvoja tulee samalla kun vehkeet kasvaa, voi olla että sulla on niitä jo jos tarkemmin katot, sillasii vaaleita lyhkäsii.
- Anonyymi
no mitä ne vaalet on millon alkaa tulla mustempii tai isompii ku ehkä 1cm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no mitä ne vaalet on millon alkaa tulla mustempii tai isompii ku ehkä 1cm
No ne on jo pallikarvoja, kyllä ne siitä ajan myötä lisääntyy samalla ku stondis pitenee. Muutamasta kuukaudesta parii vuotee nii sulla on aikuisen kokonen kulli ja karvat sen jälkee kun ovat kasvaneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ne on jo pallikarvoja, kyllä ne siitä ajan myötä lisääntyy samalla ku stondis pitenee. Muutamasta kuukaudesta parii vuotee nii sulla on aikuisen kokonen kulli ja karvat sen jälkee kun ovat kasvaneet.
okee kiitos mul on jossai siin sellasii tosi pienii punasii pisteit siinä peniksen yläpuolelle mihin karvat kasvaa niin meinaakse et niihin puhkee karvoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
okee kiitos mul on jossai siin sellasii tosi pienii punasii pisteit siinä peniksen yläpuolelle mihin karvat kasvaa niin meinaakse et niihin puhkee karvoja
On karvojen alusii juu.
- Anonyymi
Se litku on jotain puhdistavaa ainetta, en muista nimeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278