Onko mun murrosikä alkanut tai millon se alkaa?

Anonyymi

Oon 12vee poika ja mun penis on stondiksessa noin 8cm? Mulla välillä ku runkkaan nii tulee sellas läpinäkyvää litkuu. Yleensä mun kivekset on siellä kivespussin ylhäällä ettei ne roiku ollenkaan joskus ne tulee ulos ja roikkuu vähän. KarvojakaAn ei ole onko minun murrosikä siis alkanut vai alkamassa?

7

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alkamassa on kyllä. Itselläni alkoi iässäsi tulla spermaa.

    • Anonyymi

      Aluillaan juu. Kasvaa tosta 8cm vielä paljo senttejä ainaki seuraavat pari vuotta. No se läpinäkyvä on varmaan esiliukastetta eli kiimatippoja eli ei varsinaista mälliä. Kyllä siinäki on vähän siittiöitä. Muista pestä esinahan alta seki pois, alkaa haisemaa.. Noh jos oot ollu ulkona ilman pitkiä kalsareita niin jo näillä keleillä se aiheuttaa sen, että kassit ja kikkeli menee rusinaksi. Karvoja tulee samalla kun vehkeet kasvaa, voi olla että sulla on niitä jo jos tarkemmin katot, sillasii vaaleita lyhkäsii.

      • Anonyymi

        no mitä ne vaalet on millon alkaa tulla mustempii tai isompii ku ehkä 1cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no mitä ne vaalet on millon alkaa tulla mustempii tai isompii ku ehkä 1cm

        No ne on jo pallikarvoja, kyllä ne siitä ajan myötä lisääntyy samalla ku stondis pitenee. Muutamasta kuukaudesta parii vuotee nii sulla on aikuisen kokonen kulli ja karvat sen jälkee kun ovat kasvaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne on jo pallikarvoja, kyllä ne siitä ajan myötä lisääntyy samalla ku stondis pitenee. Muutamasta kuukaudesta parii vuotee nii sulla on aikuisen kokonen kulli ja karvat sen jälkee kun ovat kasvaneet.

        okee kiitos mul on jossai siin sellasii tosi pienii punasii pisteit siinä peniksen yläpuolelle mihin karvat kasvaa niin meinaakse et niihin puhkee karvoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        okee kiitos mul on jossai siin sellasii tosi pienii punasii pisteit siinä peniksen yläpuolelle mihin karvat kasvaa niin meinaakse et niihin puhkee karvoja

        On karvojen alusii juu.


    • Anonyymi

      Se litku on jotain puhdistavaa ainetta, en muista nimeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe