Kaikkien kansaa. Sellaisilla on oma nimi
Sä oot kuulemma
Anonyymi
2993
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Dodii. Kuvailekaivattusi ulkonäköä :)
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
- Voi kun saisin selvänMitä sinä oikein ajattelet ja ootko oikeesti täällä niinku kuvittelen. Eilen oli niin vahva tunne kun ensimmäisen viestikeskustelun avasin, että se olit sinä. Meen taas saunaan enkä tiedä, ehkä tulen ikävässäni vielä tä…
- Mikä on kaikkenViehättävintä kaivatussasi?
- Yritetäänkö vielä kerran?Sussa on paljon hyvää, mutta paljon myös piirteitä jonka kanssa en voi elää. Annoin mahdollisuuden sössit sen. Mutta silti oot ajatuksissa haluaisin laittaa sulle suoraan viestiä mutta en uskalla.
- Trump teki dieseldiilin Putinin kanssaYhdysvaltain presidentti Donald Trump kertoo sosiaalisessa mediassa sopineensa Vladimir Putinin kanssa mittavista dieselpolttoaineen toimituksista Yhdysvaltain ja maailman markkinoille. Olen juuri saanut päätökseen erit…
- Joskus joku ihminen jää sydämeen asumaan, vaikkei hänelle olisi koskaan uskaltanut kertoa sitä.Sinä olet jäänyt ajatuksiini tavalla, jota on vaikea selittää. Olemme kohdanneet siellä, missä olen käynyt asiakkaana, etkä ehkä itse tiedä, miten paljon lämpöä olet tuonut päiviini. Joskus pelkkä hymy tai pieni kohtaam…
- Kaipaan sinua miesToivo elää, että näemme vielä. Kadun, etten pyytänyt sun puhelinnumeroa.
- Et näytä vanhalta,vaik ootkin iäkäs!Ootko ottanut botoxia?
- Jos et enää uskallalaittaa viestiä, enkä itsekään uskalla, ei ole kuin yksi vaihtoehto
- Haluaisin tutustua miesKun tapasimme paikka ei ollut paras mahdollinen. Luulin, että kaipaan toista ihmistä elämääni enkä huomioinut sinua. Päästin tilaisuuden menemään. Kaipasin koko ajan jotain mikä ei ollut todellista ja sinä olit siinä ko…
- No miltä näytänKu et saa silmiä irti🫠
- Ei olis pitänyt tykästyä siihen mieheen...Yhä vaan kaipaan...
- Laita se viestiTiedät että ollaan linjoilla nyt molemmat.
- Älkää ihmiset hyväksykö Antin natsismia!Kyllä se on ihan yhtä hirvittävä ideologia, vaikka sitä demari harjottaiskin.
- Matkailu avartaa.Kyllä. Niin klisee kuin se onkin, niin onhan meillä Suomessa hienoja asioita. - Lentokentällä on siistiä. - Hanasta voi huoletta juoda vettä. - Hotelleissa ei pörrää monijalkaisia kavereita. - Infra on toimiva. - Kaljat…
- Mikä on horoskooppisi?Mikä on naisen?
- Mikä onkaanKauneinta kaivatussasi?
- Et edes yrittäHuomaan että et edes yritä parantaa meidän välejä mitenkään vaan syyllistät ja epäilet ja haukut ja kaikkea muuta
- En sua torjuis!Silloin joskus oli pakko...
Vastaukset 29
Vanhimmat
Ei pidä paikkaansa. Törkeä väite.
Nooo nii tulihan se sieltä. Kuka tuollaista väittää? Yhden käden sormet riittää mun kertoihin ja siinäkin on puolet liikaa.
Sellaisillekin on oma nimi jotka uskoo kaikki juorut mitä ihmisistä puhutaan.
Näin se menee.
👍👍👍
Lapset nukkumaan!
Joo, sitä kutsutaan kansainvälinen eikä kaikkien kansaa.
Valtra? Kyntää ja kylvää.
Nousi karvat pystöön🤮 tuota kuulin muutaman vuoden, eikä herra oppinut ikinä tunteen mua, jostain oli kuullut jotain mikä ei pitänyt paikkaa, saman jauhaminen jatkui joka päivä, huh. Onneksi se on jo historiaa.
Kaikkien kaveri?
Kuulemma? Itse en koskaan tuomitse ketään, enkä varsinkaan kuulopuheiden perusteella.
Otettava itse selkoa henkilöstä ja asioista, eikä kannata uskoa kuulemaansa.
Kuulopuheet ovat juorujakin monisäikeisimmät.
Tuollausilla juoruilla on vain yksi tarkoitus = mustamaalaus =saada näyttämään joku ihminen huonossa valossa jonkun toisen silmien edessä , inhottavilla paikkaansa pitämättömillä juoruilla.
Äläpä muuta sano. Tuo ns siveellisyyskysymys on tietysti yksi erittäin vahva lyömäase toista hlöä vastaan ja toimii vain yhteen suuntaan tasapuolisuuden hengessä.
Turhaan teet omia johtopäätöksiä vaan kannattaa tuomita suoraan kuulemasi perusteella.
Juuri näin, omaa järkeä ei kannata missään tapauksessa käyttää, vaan lepattaa tahdottomna lastuna laineilla ja kääntyä toista vastaan.
Kaikkien kansaa? Monikansallinen?
Ruohometsän kansa, kannattaa lukea.
minä taas en ole kenenkään kanssa.
Oletko sä juuri se patologinen valehtelija. Kerropa nyt kenelle se yks nainen, jota sä mustamaalaa on kertonut mitä olet valehdellut lähes jokaiselle vastaantulijalle. Olet tainnut kertoo ittestäs millainen olet. :ap:0. Kyttäät, vai noot, seuraat perässä, teet pahoja jälkiä iholle, manipuloi toiset vihaamaan ihmistä, joka ei ole tehnyt mitään mitä olet kertonut. Esim. On nii ilkeet, et ei kehtaa sanoa. Olet kyllä rikollinen. On heitä toki muitakin.....perusoikeudet, kuten terveydenhoito, kaupassa käynti, turvallisuus on jokaisen oikeus....
Sivusta kyselen, että kertoisitko jotain lisää tästä ns mustamaalaajamaijasta?
en ole hän, tai se.
Kysyitkö kenen kaikkien kanssa? Voi olla ettei lista ole kovin pitkä hänellä tai sitä listaa ei ole sanomalla edes esittää. 😆 On vain ehkä joku mysteerimies. 🤣
Millainen maailman katsomus ihmisellä on joka kehtaa noin sanoa ääneen? Tai sitten mustasukkaisuus on mennyt sairaalloiselle puolelle? Tai oma kokemattomuus ahdistaa? Ilman toisen kunnioitusta ei ole aineksia pitkään suhteeseen! Epäreilu nimittely ei ole kunnioittavaa käytöstä!
Itseeni en tätä pysty omimaan. Pitkien. parisuhteiden (yht. 20v) väleissä ei paljon ehdi kaikkia hoidella. 😁 Varsinkin kun välissä on käsitellyt vanhan suhteen arvet pois. Puolustan silti naisten oikeutta nauttia seksistä ihan samalla lailla kuin mies saa nauttia. Ei se hänestä ammatinharjoittajaa tee tai pettävää puolisoa. Pikemminkin ruoho ei viherrä aidan toisella puolella kun tietää, ettei siellä ole mitään mitä ei olisi jo nähnyt.
Olet meille kyllä ihan outo siinä suhteessa, mitä tarkoitat........ sepä selviää myöhemmin.
Kansankynttilä?
Lahonneiden kansankynttilöiden rumat jäljet pyritään pesemään isossa lingossa, josta koitetaan vierittää likavedet vieraalle maaperälle. Hyi olkoon.
nii, tuni...
Olen osa Suomen, Pohjoismaiden, Euroopan ja koko maailman kansaa. Aivan kuten sinäkin.
Jaa jaa ja esa huoripukistako puhutaan?