Vuosi vaihtuu, jääkö käteen

Anonyymi

muutakin kuin koronan kauhu ja vanhusten yksinäisyys?

51

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei me vanhukset olla ainuita koronasta kärsineitä.
      Korona on vaikuttanut koko yhteiskuntaan.
      Ei tästä paljon positiivista käteen jää, mutta tämä pitää vain "hyväksyä."
      Millä lailla korona on kenenkin elämään vaikuttanut, riippuu monesta asiasta.
      Omaan elämääni se ei ole paljon vaikuttanut.
      Olen elänyt jo vuosia melko yksin hiljaisuudessani.

• Anonyymi

Ollaan opittu yksinoloon, väistelemään vastaantulijat kaukaa, opittu yksinpuheluun, myös välttämään keskusteluja naapurien kanssa, ym. ym. Kohta rupeaa pelkäämään itseäänkin, kun muut pelot on jo käyty.

• Anonyymi

Elämä omissa oloissaan on meidän ikäiselle parasta. Se rauha ja omat asiat. Ei tartte enää huolehtia muista, kun elää omaa rauhaisaa elämäänsä ilman, että rasittaa muita ihmisiä.

• No, onhan tilaa/aikaa ollut viettää normaalia kotielämääkin. Yleensä ei kodin piirissä tuo ulkomaailma ole tunkenut sisäpuolelle! Eikä korona ole suoranaista kauhua täällä herättänyt, huolta toki sairastuneista ja kuolleista. Menetykset monille, jotka se koskettaa yhä kipeästi, on ympäri maailmaa.

Pandemioita on ihmiskunta kyllä joutunut kohtaamaan ja kärsimään aika ajoin, pahempiakin kuin tämä, koska suhteessa se prosentti koko määrästä menehtyneitä on pieni, ihmiskunnan koko määrään nähden. Hysteriaahan on ilmassa ollut havaittavissa, enkä tietenkään päättäjillä sitä ihmettele.
        Ei kai kansalaisista kukaan ajattele taudinkulkuakaan jatkuvasti, kanavaakin tulee vaihdettua tiedotusvälineissä jos toistot alkaa tympiä :/

Valoa kohti kuitenkin nyt ollaan menossa, kuin hiljalleen ylämäkeä harjulle kiipeämistä, ja sitten, sitten nähdään auringon ihana nousu, ja kai joskus laskukin,..

" meren yllä on tähtien vyö
        pois on ankeus harmain " alkoi soida mielessäin,...

Tänään tuuleekin aika reippaasti, ulkona heilui lipputanko hauskasti, korkea ja kapea kun on, sää vaan pysyttelee sitkeästi nollassa!

Niin, eipä tässä muuta kuin Uutta Vuotta kohti nyt mennään kipin kapin ,
        kuka iloiten, kuka vakavammin miettein.

.

• Anonyymi
        sinisiru kirjoitti:

No, onhan tilaa/aikaa ollut viettää normaalia kotielämääkin. Yleensä ei kodin piirissä tuo ulkomaailma ole tunkenut sisäpuolelle! Eikä korona ole suoranaista kauhua täällä herättänyt, huolta toki sairastuneista ja kuolleista. Menetykset monille, jotka se koskettaa yhä kipeästi, on ympäri maailmaa.

Pandemioita on ihmiskunta kyllä joutunut kohtaamaan ja kärsimään aika ajoin, pahempiakin kuin tämä, koska suhteessa se prosentti koko määrästä menehtyneitä on pieni, ihmiskunnan koko määrään nähden. Hysteriaahan on ilmassa ollut havaittavissa, enkä tietenkään päättäjillä sitä ihmettele.
        Ei kai kansalaisista kukaan ajattele taudinkulkuakaan jatkuvasti, kanavaakin tulee vaihdettua tiedotusvälineissä jos toistot alkaa tympiä :/

Valoa kohti kuitenkin nyt ollaan menossa, kuin hiljalleen ylämäkeä harjulle kiipeämistä, ja sitten, sitten nähdään auringon ihana nousu, ja kai joskus laskukin,..

" meren yllä on tähtien vyö
        pois on ankeus harmain " alkoi soida mielessäin,...

Tänään tuuleekin aika reippaasti, ulkona heilui lipputanko hauskasti, korkea ja kapea kun on, sää vaan pysyttelee sitkeästi nollassa!

Niin, eipä tässä muuta kuin Uutta Vuotta kohti nyt mennään kipin kapin ,
        kuka iloiten, kuka vakavammin miettein.

.

Sinä oletkin tuollainen päivänsäde, näet maailmassa ja ihmisissä aina hyvää ja kaunista. Kyllä minua on monasti kauhistuttanut, jos joku läheinen sairastuu vakavasti, ei nuo nuoremmat voi olla kaikki etätöissäkään. Tuulee kovaa täälläkin, meni vaatteiden läpi
        kylmä kun kävin kaupassa. Meinaan tehdä ihan kaffeeplöröt. Minua kyllä arveluttaa kun lipputanko huojuu, sinusta hauskaa. No minä olenkin mörkö, sinä päivänsäde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä oletkin tuollainen päivänsäde, näet maailmassa ja ihmisissä aina hyvää ja kaunista. Kyllä minua on monasti kauhistuttanut, jos joku läheinen sairastuu vakavasti, ei nuo nuoremmat voi olla kaikki etätöissäkään. Tuulee kovaa täälläkin, meni vaatteiden läpi
        kylmä kun kävin kaupassa. Meinaan tehdä ihan kaffeeplöröt. Minua kyllä arveluttaa kun lipputanko huojuu, sinusta hauskaa. No minä olenkin mörkö, sinä päivänsäde.

Varmaan se johtuu siitä, etten osaa surra etukäteen, sellaista mikä saattaa mennä förbi, siis ohi. Tai pelkää, kun kerran ollaan enimmäkseen kotona,...
        Ja mitä ihmettä jos kuolisin, näin vanhakin jo, elänyt kauan leskenäkin jo 12 v.

En ole surrut tai pelännyt
        lastenikaan kuolemaa, suojautuvathan he järkevät ihmiset sentään,..

Mutta en minä suostu noin laajaan eroon ihmisten kesken, muka päivänsäde ja mörkö, höpsistä jo,.. mörkö mörömörrit on ihan tarpeen, kukin ajallaan ja tavallaan, me täydennetään toisiamme!
        Usko pois

sinisiru

• Anonyymi

22:lle koronatartunnan saaneelle ei tullut joulunjuhlaa eikä uuttavuotta.
      Joulunpyhäjaksolla on 22 menehtynyt koronaan.
      Sillä aikaa kun mätimme kinkkua.
      Jotkut nuoremmat jopa vielä viis veisaavat ohjeista.

• Anonyymi

Ne jouluna levitetyt tartunnat eivöt ole vielä puhjenneet oireisiin, itämisaika on viikosta kahteen. Mutta kun jotkut kaikesta valistuksesta ja vetoomuksista huolimatta halusi mennä mamman tai mummon lihapatojen ääreen., se on tahallista riskin ottoa terveydellä ja hengellä. Tuskin ollaan kyläreissuilla koko ajan metrien päässä toisista maski naamalla ja ulkona.

• Anonyymi

Niinhän se vuosi vaihtuu, eikä käteen jäänyt kuin loppuunkaluttu luu kinkusta.

• Vuosi 2020 on ollut täynnä vastoinkäymisiä. Olen kokenut pettymyksiä enemmän kuin vuosikymmeniin aijemmin.

Mitä vuosi sitten antoi, se antoi toivoa ja uskoa paremmasta.

Usein vaikeuden edessä selviäminen tuntui mahdottomalta. Selvisin jopa onnistuin kunnes uusi koettelemus iski, mutta siitäkin selvisin.

Nyt vuoden viimeisimpinä päivinä tunnen kiitollisuutta läheisilleni.

Kiitos kuuluu myös palstalaisille. Autoitte minua nauramaan itselleni kaikkien oikeiden  koettelemusten keskellä.

• Anonyymi

"Autoitte minua nauramaan itselleni"

Tässä on jokin sellainen asia, mitä et tunnu ymmärtävän.

• Anonyymi

Taisi se nauru loppua kerralla, kun alkoi mullanhuuhdonta.

• Anonyymi

Naurattiko niin kovasti, että kristallipallokin huurtui?

• Anonyymi kirjoitti:

Taisi se nauru loppua kerralla, kun alkoi mullanhuuhdonta.

Luin juttusi kerran eikä se herättänyt minussa tunnekuohuja. Puolestani olisi saanut olla, huomasin iltapäivällä saman kuin sinäkin kun avasin koneen se oli poistettu.

Tuota vainoharhaisuuttaa yrität piikkiini, mutta jatso peiliin. Useammassa aloituksessa viitataan minun kirjoittamiin lauseisiin ja ajatuksiini.

Kaikki valhetta. Ymmärrän toki, että ne antavat sinulle jotain, mutta en kylläkään ymmärrä mitä. No, olen muusasi, anna palaa kirjoita uusi juttu.

Ps. Huomasit varmaan, että juttusi ei ottanut lainkaan tuulta purjeisiin, virheesi lie ollut, väärä ikäryhmä.

• Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

Luin juttusi kerran eikä se herättänyt minussa tunnekuohuja. Puolestani olisi saanut olla, huomasin iltapäivällä saman kuin sinäkin kun avasin koneen se oli poistettu.

Tuota vainoharhaisuuttaa yrität piikkiini, mutta jatso peiliin. Useammassa aloituksessa viitataan minun kirjoittamiin lauseisiin ja ajatuksiini.

Kaikki valhetta. Ymmärrän toki, että ne antavat sinulle jotain, mutta en kylläkään ymmärrä mitä. No, olen muusasi, anna palaa kirjoita uusi juttu.

Ps. Huomasit varmaan, että juttusi ei ottanut lainkaan tuulta purjeisiin, virheesi lie ollut, väärä ikäryhmä.

Muusa ? Hohhohhohh. 100%:nen väärinymmärrys. Muusa on kato positiivista.
        Muusan vastakohta voisi olla pilkankohde.

• Anonyymi

Siis olet omasta mielestäsi kirjoittanut niin uniikkeja ja kuolemattomia ajatuksia ja lauseita, että niitä joku toistelisi?

• Anonyymi

Itsekeskeinen narsisti uskoo, että aina kirjoitetaan hänestä, että hän on koko ajan
        huomion keskipisteenä.
        Anna anteeksi, ettei me aina ajatella sinua.

• Anonyymi kirjoitti:

Muusa ? Hohhohhohh. 100%:nen väärinymmärrys. Muusa on kato positiivista.
        Muusan vastakohta voisi olla pilkankohde.

Sinähän olet eto valehtelija. Kirjoitit, että tarinasi ovat fiktiota, henkilöt keksittyjä 😁 nyt kerrot pilkkaavasi tarioissasi kirjoitusten esikuvina olleita henkilöitä.

No, kuten jo kirjoitin jatka, jospa saisit jotain positiivistakin aikaiseksi.

• Anonyymi

Vai muusa!🤣🤣🤣

• Anonyymi

Sua ei voi auttaa.

• Anonyymi

Sua ei voi auttaa.

• Anonyymi

Sinähän olet eto valehtelija. Kirjoitit, että tarinasi ovat fiktiota, henkilöt keksittyjä 😁 nyt kerrot pilkkaavasi tarioissasi kirjoitusten esikuvina olleita henkilöitä.

Sua ei voi auttaa. Sekoat jo kommenttien kirjoittajissa.

• Anonyymi

En tänne ole pakko kirjoittaa sanaakaan totta.

• Anonyymi

Uskotko suomi24 juttuja ? Ei me vaan. Luuletko että joku uskoo sun juttuja ?

• Anonyymi

Tää on some vaan. Epäsome. Tottahan sen tunnet kun tyylisikin on sieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskotko suomi24 juttuja ? Ei me vaan. Luuletko että joku uskoo sun juttuja ?

Kokemukseni mukaan narsistilla ei ole huumorintajua. Hän ottaa vakavasti.
        Narsisti on tosikko,
        joka ei naura koskaan millekään, mutta jos jossain nauretaan,
        narsisti luulee, että hänelle nauretaan, koska hän luulee aina olevansa huomionkohde
        ja keskipiste.
        Itsensä vakavasti ottamiseen liittyy aina ylimielisyyden elementti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokemukseni mukaan narsistilla ei ole huumorintajua. Hän ottaa vakavasti.
        Narsisti on tosikko,
        joka ei naura koskaan millekään, mutta jos jossain nauretaan,
        narsisti luulee, että hänelle nauretaan, koska hän luulee aina olevansa huomionkohde
        ja keskipiste.
        Itsensä vakavasti ottamiseen liittyy aina ylimielisyyden elementti.

po. Hän ottaa itsensä vakavasti (narsisti siis).
        Huumorin edellytys on terve järki. joka havaitsee "huumorin" ja se paikan.

• Anonyymi

Oliko se sitten Paloma, joka pyysi aloituksen poistoon ja tulee pian selittämään vaikuttimiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko se sitten Paloma, joka pyysi aloituksen poistoon ja tulee pian selittämään vaikuttimiaan.

Yhdessä ne muodostaa "klikin", jota muut kadehtivat,
        siitä kirjoitti Paloma "teoksessaan".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdessä ne muodostaa "klikin", jota muut kadehtivat,
        siitä kirjoitti Paloma "teoksessaan".

Mistä asiasta muut kadehtivat heitä? Kuka on kertonut olevansa kateellinen noille?
        Kuka vaihtaisi osia heidän kanssaan?
        Kun on ihmetelty, mikä heissä voisi olla kadehdittavaa, he itse sanovat olevansa maailmaa enemmän nähneitä kuin muut. Mistä he tietävät edes täällä paljon kirjoittavien matkustushistorian, kaikkien mielestä se ei ole yleistä jakotavaraa. Ja mitä se lämmittää tänään, jos on joskus maailman äärissä ravannut ja sinne rahansakkin hassannut.

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä asiasta muut kadehtivat heitä? Kuka on kertonut olevansa kateellinen noille?
        Kuka vaihtaisi osia heidän kanssaan?
        Kun on ihmetelty, mikä heissä voisi olla kadehdittavaa, he itse sanovat olevansa maailmaa enemmän nähneitä kuin muut. Mistä he tietävät edes täällä paljon kirjoittavien matkustushistorian, kaikkien mielestä se ei ole yleistä jakotavaraa. Ja mitä se lämmittää tänään, jos on joskus maailman äärissä ravannut ja sinne rahansakkin hassannut.

Ketkä muut? Minä kirjoitan yksikössä sinä monikossa. Montako siellä vierelläsi hurraa? Katso ympärillesi, älä säikähdä, roskapussi se vain rapisi.

Kirjoituksistasi päätellen olet katkerin ja kateellisin ihminen päällä maan. Jauhat samaa aamusta iltaa, päivästä toiseen ja vuoden vaihteista toisiin.

Se paskakasa, jota hämmennät on niin iso, että et pääse sen alta eikä sinulla ole ketään joka lapioisi sitä apuna.

Hyvää Uutta Vuotta, toivoo minä ja muut 😁

• Anonyymi

Ketkä muut? Minä kirjoitan yksikössä sinä monikossa. Montako siellä vierelläsi hurraa? Katso ympärillesi, älä säikähdä, roskapussi se vain rapisi.

Kirjoituksistasi päätellen olet katkerin ja kateellisin ihminen päällä maan. Jauhat samaa aamusta iltaa, päivästä toiseen ja vuoden vaihteista toisiin.

Se paskakasa, jota hämmennät on niin iso, että et pääse sen alta eikä sinulla ole ketään joka lapioisi sitä apuna.

Hyvää Uutta Vuotta, toivoo minä ja muut 😁

Siinäpä hyvä ja realistinen kertomus suoraan omasta elämästäsi. Tuo paska tuntuu olevan läheinen juttu sinulle, ilmankos se huussi hommakin sinua kiehtoo.

• Anonyymi

Pitää tehdä taas itsestään numeroa,
      kellään muullahan ei ole koskaan ollu vaikeaa.

• Anonyymi

Onhan se hirveän kamalaa kun autonrohjo prakaa ja sen korjaus maksuista pitää tapella korjaamon kanssa. Ja kun vuokraisännän lukaaliin tulee vesivahinkoja. Niistähän tänne on rabortoitu hyvin seikkaperäisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan se hirveän kamalaa kun autonrohjo prakaa ja sen korjaus maksuista pitää tapella korjaamon kanssa. Ja kun vuokraisännän lukaaliin tulee vesivahinkoja. Niistähän tänne on rabortoitu hyvin seikkaperäisesti.

En toki kaikkea tänne kirjoita vain ne pintaraapaisut sillä nekin lavoista tehdyt terassit ja paskahuusin- ja mökin kevät siivoukset ovat jo sinänsä räjähdysalttiita.
        Puhumattakaan kiljuämpäristä, sitä muuten on vielä tuolla ämpärin pohjalla.

• Anonyymi

En toki kaikkea tänne kirjoita vain ne pintaraapaisut sillä nekin lavoista tehdyt terassit ja paskahuusin- ja mökin kevät siivoukset ovat jo sinänsä räjähdysalttiita.
        Puhumattakaan kiljuämpäristä, sitä muuten on vielä tuolla ämpärin pohjalla.

Huussiko räjähti päällesi ?

• Korona ei ole aiheuttanut minulle kauhua, mutta eristänyt kyllä muusta maailmasta. Kovin tarkkaan en ole ihmisiä väistänyt, jonkin kerran olen bussissa kulkenut ja kaupoissa käyskennellyt, paria tuttuakin olen ollut tapaamassa kaupungilla.

Mutta minulle tämä eristyksissä eläminen sopii. Kaikki läheiset ystäväni, ent. työtoverini ja monivuotiset tuttuni ovat siirtyneet sinne, mistä ei paluuta ole. Uusiin tuttaviin saatan luoda tuollaisen hyvää-päivää-kirvesvartta-ystävyyden, joka ei edellytä heiltä eikä minulta jatkuvaa yhteydenpitoa.
      On opittava siihen, että viimeinen sitten sammuttaa valot kun lähtee.

Sukuni on pieni. Elossa on 1 veli ja 3 serkkua, serkkujen jälkikasvu on jo niin kaukaista, etten ole heitä kaikkia edes tavannut. Asumme eri puolilla maata.
      Lähiperhe tietenkin on, ja yhteisessä taloudessa asuva poikani, mutta tapaamisemme ovat harvakseltaan, usein välttämättömyyden sanelemat, kaupoissa ja asioilla juoksua ja minun kyyditsemistäni paikasta paikkaan. Kuonokopat nenällä.

Tässä iässä ei niin paljon seuraelämää kaipaakaan.

• Anonyymi

Kyllä se sukusi kasvaa, kunhan saat tämä yhteistaloudessa asuvan aikamiespoikasi naitettua jollekin sopivalle miniäehdokkaalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se sukusi kasvaa, kunhan saat tämä yhteistaloudessa asuvan aikamiespoikasi naitettua jollekin sopivalle miniäehdokkaalle.

Jos ei ihan lapsentekoikäistä morsuanta löydy, voi saada vaikka miten ison boonusperheen ja suvun kylkiäisenä.

• Anonyymi

En muuta pyydä ku nähdä saan
      että Trumppi ulos potkitaan
      mä silloin avaan pullon samppanjaa !

• Anonyymi

Eiköhän olisi sinunkin parasta avata ainoastaan nitropurkkisi Trumpin potkijaisissa!

• 20 pnä tammikuuta, jollen ihan väärin muista. Silloin on uuden presidentin virkaanastumisen päivä USAssa.
        Tänä vuonna se on varmasti historiallinen, koska koronan takia se tapahtuu virtuaalisesti. Mielenkiintoinen hetki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän olisi sinunkin parasta avata ainoastaan nitropurkkisi Trumpin potkijaisissa!

Eihän mulla nitropurkkia (vielä) , kylmässä jokunen olut ,ja väkeviä piisaa , Nyt saunaan että suap vuoden coronat hikoiltua :D

• Anonyymi

On se haitannut tuntuvasti. Ei ole juurikaan saanut naisseuraa.
      Tansseihinkaan ole päässyt aikoihin.

• Anonyymi

Mulle jäi mieleen lasten tyytyväisyys ku pikkasen ammuin ilotulitteita , johan joutuivat muksut yöpuulle :-*

Lung

• Anonyymi

Ei korona mitenkään kauhu ole ollut. Se tässä jurppii, kun eläkeläisrientojen puuttuessa ei pääse tapaamaan 80 - tyttöystäviä.

• Anonyymi

Tärkeimpiin koronan aiheüttamiin ilmiöihin kuuluu luopuminen tervehdyksestä, jossa kämmen koskentaa toisen kämmentä .

• Anonyymi

Minä aion pitää hengityssuojaa lopun ikäni kaupoissa ym tiloissa joissa liikkuu paljon ihmisiä. En mene enää teatteruiintai konserttiin. Matkustus ulkomaille on osaltani loppu, myös ilmaston suojelun takia.

• Anonyymi

Yksinäisyyttä on ollut jo jokaisella kun asuvat yksin ja eläkellä enen koronaa. Joten vanhusten on helpompi ollut elää rajoitusten kanssa,kun se on ollut vuosia yksinäisyys arkea. Rasittavinta sitten nille vanhuksille joille soitetaan: Nuorempi polvi valitaa ei pääse mihinkään.Eläkeläiset joilla puoliso haukuvat miehiäKun ei päse etelään,teateri retket ei laivoille ymm.Kuka jaksaa oikeasti kunella heitä? Kun ikää tulee voi olla kuoleman pelkoa,normaalia. Mutta kuka järkevä vanhus ei kuolemaa pelkää koronan tähden. piste

• Anonyymi

Varjo jää, jonka taakse Sanna Marin koonnut kahdenkymmenen miljardin edestä coronaa. Itselle, ei jää mitään, kuin pelko persiissä miten tässä käy tartuttavatko viruksia pakolaislaumat jaloma-matkailijat. Vihreät ennallistavat.

• Anonyymi

Ei suinkaan pidä halvaantua pelkoon
      Äärivas. Marin-Ohisalo porukassa, jossa maltillista edustaa koulujakäymätön kom-pimu LiAndersson opetusministerinä (ei gradua ei loppututkintoa), tuottaa ahdistusta

Ei niistä vastusta oikeasti ole, feikkimedian kuten Ylen nostattamaa kuuluisuutta

NE eli matut muodostavat pahan ongelman tulevaisuudessa

Helppo juttu. Hallitukset voidaan vaihtaa, Sote muuttaa, virustaudit parantaa

Mahdoton tehtävä. NIITÄ EI POIS SAADA, kun NE ovat saaneet kansalaisuuden. Sinä maksat. Pysyvästi. Ja NIIDEN määrä kasvaa

ALLEKIRJOITA. Sananvapaus on tärkeä tiedonsaannin takia. Tieto toiminnasta vähentää ahdistusta. Sananvapaus on laaja esim. Englannissa, joka on demokratian koti. Sananvapauden rajoittajia on Suomessa hallituksessa ja suvakkitoimituksissa

Toimi. Allekirjoita. Googlaa
      Kansalaisaloite Sananvapaus takaisin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      259
      2884
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      105
      2398
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1980
    4. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      73
      1483
    5. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      85
      1434
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1330
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1148
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      1014
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      983
    Aihe