Suomenlinnan kallioita
ja hiekkadyyneillä kuloheinää.
Sinun hiuksesi koleassa tuulessa
ja alhaalla meren aaltoilu.
Niin suloista kaikki sentään -
käsivarteni olkapäittesi ymärillä
ja ruumiittemme lämpö
toista varten.
Sinä, muistatko kalliot,
joilla kävelimme yhdessä,
eikä kätesi paennut omaani -
ja sateen, jota juoksimme pakoon?
Luulen,
että olimme silloin onnellisia,
mutta sellaiset asiat
ymmärtää vasta myöhemmin.
Muisto
3
417
Vastaukset
- jenni
ehdottoman rehellinen ja kaunis. Aivan samanlainen minkä olisin itse kirjoittanut jos olisin Suomenlinnan kalliolla ollut. :D
- Anna
Jatkat kauniiden ja herkkien runojesi sarjaa tässäkin.
Luin profiilisi.Olet siis sama ,kuin "lemtee". En ole tiennytkään.Ilmankos olen aina pitänyt hänenkin runoistaan.- tem.
Tunnustus lämmittää. Silti olen taipuvainen uskomaan, että vain jotkut pitävät runoistani. Ne jotka ovat kokeneet samaa tai muuten ovat samalla "värähtelytasolla". Runo kun on aika henkiökohtainen asia. Ja makuasiakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683129
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743024Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682892On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632564Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli392057- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351615
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241600- 591556