Ruusun nimi

18

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katsottu, parikin eri versiota tullut telkusta. Aivan on ok.

    • Anonyymi

      Liian myöhäinen katseluaika.

    • Tämä on uudempi versio kuin nuo aikaisemmin näytetyt,saksalais-italialainen minisarja vuodelta 2019.
      Voi katsoa uusintana Areenassa lauantaisin.

      • Anonyymi

        Kertooko tuo kirja niistä Lemmenjoen Mullanhuuhtojista?
        Sitten sen voisi lukeakin.
        Jos ei sivuja ole poistettu suuren yleisön pyynnöstä.


    • Anonyymi

      Jaa että Ecco? Sen merkkisiä kenkiä olen nähnyt mutten kirjailijaa.

      • Eco.
        Oliko muuta huomautettavaa?


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Eco.
        Oliko muuta huomautettavaa?

        Vähänkin fiksumpi olisi kiittänyt oikaisusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähänkin fiksumpi olisi kiittänyt oikaisusta.

        Huomasin virheen heti kon olin lähettänyt viestin. Asia oli niin vähäpätöinen etten viitsinyt oikaista itse. Olisin kyllä varmasti kiittänytkin jos oikaisu olisi ollut fiksu, ei ivallinen.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Huomasin virheen heti kon olin lähettänyt viestin. Asia oli niin vähäpätöinen etten viitsinyt oikaista itse. Olisin kyllä varmasti kiittänytkin jos oikaisu olisi ollut fiksu, ei ivallinen.

        Voi ei. Ei tuossa nyt mitään ivaa ollut. Tottahan tuo oli, mutta sinun nenääsi menee se herne niin nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähänkin fiksumpi olisi kiittänyt oikaisusta.

        Kiitos sinulle kommentistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei. Ei tuossa nyt mitään ivaa ollut. Tottahan tuo oli, mutta sinun nenääsi menee se herne niin nopeasti.

        Paloman omat sanat.

        #Varmastikin jokainen meistä on kokenut vääryyttä jossain vaiheessa elämäänsä, mutta yleensä ellei asialle voi tehdä mitään tai koska vääryyttä ellei sitä voi oikaista ei saa kostaa tekemällä itse vääryyttä , niin on lultavasti parasta kääntää vain se lehti, siirtyä seuraavaan lukuun ja mahdollisesti, ottaa opikseen siten että tietää olla varuillaan ja yrittää ehkäistä ennakolta tilanteita joissa voi kokea saavansa vääryyttä osalleen.

        Mielipaha voi johtua väärästä tulkinnasta, väärinkäsityksestä ei aina pahoista aikomuksista. Se voi olla jopa tahaton, ajattelemattomuutta.#

        Olisit vaan kääntänyt uuden lehden etkä heti suuttunut, kun joku korjasi kirjailijan nimen. Missä on huumorintajusikin? Minusta hyvin muistettu, että Eccot on kengät.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Huomasin virheen heti kon olin lähettänyt viestin. Asia oli niin vähäpätöinen etten viitsinyt oikaista itse. Olisin kyllä varmasti kiittänytkin jos oikaisu olisi ollut fiksu, ei ivallinen.

        "Asia oli niin vähäpätöinen". Sinun tekemänäsi ?
        Jos virheen olisi tehnyt joku muu, se muu olisi saanut osakseen muutaman
        perinpohjaisen esitelmän, miten anteeksiantamaton virhe se on.
        Kuuntelemasi äänikirjakin meni taannoin pilalle, koska herkkä korvasi oli huomaavinaan siinä ääntämisvirheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Asia oli niin vähäpätöinen". Sinun tekemänäsi ?
        Jos virheen olisi tehnyt joku muu, se muu olisi saanut osakseen muutaman
        perinpohjaisen esitelmän, miten anteeksiantamaton virhe se on.
        Kuuntelemasi äänikirjakin meni taannoin pilalle, koska herkkä korvasi oli huomaavinaan siinä ääntämisvirheen.

        Kun se itse ivailee ja ilkeilee , se selittää käyttävänsä metaforaa, jota tietenkään yliopistossa käymättömät ei ymmärrä.


    • Anonyymi

      Nimimerkki "Paloma" saa aikaan joko tahtoen tai tahtomattaan aikamoisia ilkeilyjä
      mutta miksi, ei ole vielä meille kaikille avautunut ?
      Lieneekö ihan oikea trolli?
      Kukaties palstoilla kauemmin olleet jotakin tietävät.

    • Anonyymi

      Arvoisa paloma itse täydellisyys kirjoittaa aloituksessaan Umberto Eccon.
      Eikö Eco genetiivissä ole Econ tai Eco'n ?

      • Anonyymi

        On se noin, niinkun Pekka Pekan ja Leggo Legon.


    • Anonyymi

      Hän ei voi erehtyä eikä tehdä virhettä. Hän on kaikkia kielitieteilijöitä pätevämpi
      ja kaikkien kielien legendaarinen osaaja ja selittäjä.

      • Anonyymi

        Täydellinen tarhatäti Ruotsista , eläkkeellä.
        Suunnittelee Zivagon hengessä häitä , valkoinen björnfitta! päässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      3006
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      14
      1051
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1008
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      854
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      764
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      635
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe