Ruusun nimi

Paloma01

18

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katsottu, parikin eri versiota tullut telkusta. Aivan on ok.

    • Anonyymi

      Liian myöhäinen katseluaika.

    • Tämä on uudempi versio kuin nuo aikaisemmin näytetyt,saksalais-italialainen minisarja vuodelta 2019.
      Voi katsoa uusintana Areenassa lauantaisin.

      • Anonyymi

        Kertooko tuo kirja niistä Lemmenjoen Mullanhuuhtojista?
        Sitten sen voisi lukeakin.
        Jos ei sivuja ole poistettu suuren yleisön pyynnöstä.


    • Anonyymi

      Jaa että Ecco? Sen merkkisiä kenkiä olen nähnyt mutten kirjailijaa.

      • Eco.
        Oliko muuta huomautettavaa?


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Eco.
        Oliko muuta huomautettavaa?

        Vähänkin fiksumpi olisi kiittänyt oikaisusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähänkin fiksumpi olisi kiittänyt oikaisusta.

        Huomasin virheen heti kon olin lähettänyt viestin. Asia oli niin vähäpätöinen etten viitsinyt oikaista itse. Olisin kyllä varmasti kiittänytkin jos oikaisu olisi ollut fiksu, ei ivallinen.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Huomasin virheen heti kon olin lähettänyt viestin. Asia oli niin vähäpätöinen etten viitsinyt oikaista itse. Olisin kyllä varmasti kiittänytkin jos oikaisu olisi ollut fiksu, ei ivallinen.

        Voi ei. Ei tuossa nyt mitään ivaa ollut. Tottahan tuo oli, mutta sinun nenääsi menee se herne niin nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähänkin fiksumpi olisi kiittänyt oikaisusta.

        Kiitos sinulle kommentistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei. Ei tuossa nyt mitään ivaa ollut. Tottahan tuo oli, mutta sinun nenääsi menee se herne niin nopeasti.

        Paloman omat sanat.

        #Varmastikin jokainen meistä on kokenut vääryyttä jossain vaiheessa elämäänsä, mutta yleensä ellei asialle voi tehdä mitään tai koska vääryyttä ellei sitä voi oikaista ei saa kostaa tekemällä itse vääryyttä , niin on lultavasti parasta kääntää vain se lehti, siirtyä seuraavaan lukuun ja mahdollisesti, ottaa opikseen siten että tietää olla varuillaan ja yrittää ehkäistä ennakolta tilanteita joissa voi kokea saavansa vääryyttä osalleen.

        Mielipaha voi johtua väärästä tulkinnasta, väärinkäsityksestä ei aina pahoista aikomuksista. Se voi olla jopa tahaton, ajattelemattomuutta.#

        Olisit vaan kääntänyt uuden lehden etkä heti suuttunut, kun joku korjasi kirjailijan nimen. Missä on huumorintajusikin? Minusta hyvin muistettu, että Eccot on kengät.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Huomasin virheen heti kon olin lähettänyt viestin. Asia oli niin vähäpätöinen etten viitsinyt oikaista itse. Olisin kyllä varmasti kiittänytkin jos oikaisu olisi ollut fiksu, ei ivallinen.

        "Asia oli niin vähäpätöinen". Sinun tekemänäsi ?
        Jos virheen olisi tehnyt joku muu, se muu olisi saanut osakseen muutaman
        perinpohjaisen esitelmän, miten anteeksiantamaton virhe se on.
        Kuuntelemasi äänikirjakin meni taannoin pilalle, koska herkkä korvasi oli huomaavinaan siinä ääntämisvirheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Asia oli niin vähäpätöinen". Sinun tekemänäsi ?
        Jos virheen olisi tehnyt joku muu, se muu olisi saanut osakseen muutaman
        perinpohjaisen esitelmän, miten anteeksiantamaton virhe se on.
        Kuuntelemasi äänikirjakin meni taannoin pilalle, koska herkkä korvasi oli huomaavinaan siinä ääntämisvirheen.

        Kun se itse ivailee ja ilkeilee , se selittää käyttävänsä metaforaa, jota tietenkään yliopistossa käymättömät ei ymmärrä.


    • Anonyymi

      Nimimerkki "Paloma" saa aikaan joko tahtoen tai tahtomattaan aikamoisia ilkeilyjä
      mutta miksi, ei ole vielä meille kaikille avautunut ?
      Lieneekö ihan oikea trolli?
      Kukaties palstoilla kauemmin olleet jotakin tietävät.

    • Anonyymi

      Arvoisa paloma itse täydellisyys kirjoittaa aloituksessaan Umberto Eccon.
      Eikö Eco genetiivissä ole Econ tai Eco'n ?

      • Anonyymi

        On se noin, niinkun Pekka Pekan ja Leggo Legon.


    • Anonyymi

      Hän ei voi erehtyä eikä tehdä virhettä. Hän on kaikkia kielitieteilijöitä pätevämpi
      ja kaikkien kielien legendaarinen osaaja ja selittäjä.

      • Anonyymi

        Täydellinen tarhatäti Ruotsista , eläkkeellä.
        Suunnittelee Zivagon hengessä häitä , valkoinen björnfitta! päässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe