Ruusun nimi

Paloma01

18

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katsottu, parikin eri versiota tullut telkusta. Aivan on ok.

    • Anonyymi

      Liian myöhäinen katseluaika.

    • Tämä on uudempi versio kuin nuo aikaisemmin näytetyt,saksalais-italialainen minisarja vuodelta 2019.
      Voi katsoa uusintana Areenassa lauantaisin.

      • Anonyymi

        Kertooko tuo kirja niistä Lemmenjoen Mullanhuuhtojista?
        Sitten sen voisi lukeakin.
        Jos ei sivuja ole poistettu suuren yleisön pyynnöstä.


    • Anonyymi

      Jaa että Ecco? Sen merkkisiä kenkiä olen nähnyt mutten kirjailijaa.

      • Eco.
        Oliko muuta huomautettavaa?


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Eco.
        Oliko muuta huomautettavaa?

        Vähänkin fiksumpi olisi kiittänyt oikaisusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähänkin fiksumpi olisi kiittänyt oikaisusta.

        Huomasin virheen heti kon olin lähettänyt viestin. Asia oli niin vähäpätöinen etten viitsinyt oikaista itse. Olisin kyllä varmasti kiittänytkin jos oikaisu olisi ollut fiksu, ei ivallinen.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Huomasin virheen heti kon olin lähettänyt viestin. Asia oli niin vähäpätöinen etten viitsinyt oikaista itse. Olisin kyllä varmasti kiittänytkin jos oikaisu olisi ollut fiksu, ei ivallinen.

        Voi ei. Ei tuossa nyt mitään ivaa ollut. Tottahan tuo oli, mutta sinun nenääsi menee se herne niin nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähänkin fiksumpi olisi kiittänyt oikaisusta.

        Kiitos sinulle kommentistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei. Ei tuossa nyt mitään ivaa ollut. Tottahan tuo oli, mutta sinun nenääsi menee se herne niin nopeasti.

        Paloman omat sanat.

        #Varmastikin jokainen meistä on kokenut vääryyttä jossain vaiheessa elämäänsä, mutta yleensä ellei asialle voi tehdä mitään tai koska vääryyttä ellei sitä voi oikaista ei saa kostaa tekemällä itse vääryyttä , niin on lultavasti parasta kääntää vain se lehti, siirtyä seuraavaan lukuun ja mahdollisesti, ottaa opikseen siten että tietää olla varuillaan ja yrittää ehkäistä ennakolta tilanteita joissa voi kokea saavansa vääryyttä osalleen.

        Mielipaha voi johtua väärästä tulkinnasta, väärinkäsityksestä ei aina pahoista aikomuksista. Se voi olla jopa tahaton, ajattelemattomuutta.#

        Olisit vaan kääntänyt uuden lehden etkä heti suuttunut, kun joku korjasi kirjailijan nimen. Missä on huumorintajusikin? Minusta hyvin muistettu, että Eccot on kengät.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Huomasin virheen heti kon olin lähettänyt viestin. Asia oli niin vähäpätöinen etten viitsinyt oikaista itse. Olisin kyllä varmasti kiittänytkin jos oikaisu olisi ollut fiksu, ei ivallinen.

        "Asia oli niin vähäpätöinen". Sinun tekemänäsi ?
        Jos virheen olisi tehnyt joku muu, se muu olisi saanut osakseen muutaman
        perinpohjaisen esitelmän, miten anteeksiantamaton virhe se on.
        Kuuntelemasi äänikirjakin meni taannoin pilalle, koska herkkä korvasi oli huomaavinaan siinä ääntämisvirheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Asia oli niin vähäpätöinen". Sinun tekemänäsi ?
        Jos virheen olisi tehnyt joku muu, se muu olisi saanut osakseen muutaman
        perinpohjaisen esitelmän, miten anteeksiantamaton virhe se on.
        Kuuntelemasi äänikirjakin meni taannoin pilalle, koska herkkä korvasi oli huomaavinaan siinä ääntämisvirheen.

        Kun se itse ivailee ja ilkeilee , se selittää käyttävänsä metaforaa, jota tietenkään yliopistossa käymättömät ei ymmärrä.


    • Anonyymi

      Nimimerkki "Paloma" saa aikaan joko tahtoen tai tahtomattaan aikamoisia ilkeilyjä
      mutta miksi, ei ole vielä meille kaikille avautunut ?
      Lieneekö ihan oikea trolli?
      Kukaties palstoilla kauemmin olleet jotakin tietävät.

    • Anonyymi

      Arvoisa paloma itse täydellisyys kirjoittaa aloituksessaan Umberto Eccon.
      Eikö Eco genetiivissä ole Econ tai Eco'n ?

      • Anonyymi

        On se noin, niinkun Pekka Pekan ja Leggo Legon.


    • Anonyymi

      Hän ei voi erehtyä eikä tehdä virhettä. Hän on kaikkia kielitieteilijöitä pätevämpi
      ja kaikkien kielien legendaarinen osaaja ja selittäjä.

      • Anonyymi

        Täydellinen tarhatäti Ruotsista , eläkkeellä.
        Suunnittelee Zivagon hengessä häitä , valkoinen björnfitta! päässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe