Ruusun nimi

18

149

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katsottu, parikin eri versiota tullut telkusta. Aivan on ok.

• Anonyymi

Liian myöhäinen katseluaika.

• Tämä on uudempi versio kuin nuo aikaisemmin näytetyt,saksalais-italialainen minisarja vuodelta 2019.
      Voi katsoa uusintana Areenassa lauantaisin.

• Anonyymi

Kertooko tuo kirja niistä Lemmenjoen Mullanhuuhtojista?
        Sitten sen voisi lukeakin.
        Jos ei sivuja ole poistettu suuren yleisön pyynnöstä.

• Anonyymi

Jaa että Ecco? Sen merkkisiä kenkiä olen nähnyt mutten kirjailijaa.

• Eco.
        Oliko muuta huomautettavaa?

• Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

Eco.
        Oliko muuta huomautettavaa?

Vähänkin fiksumpi olisi kiittänyt oikaisusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Huomasin virheen heti kon olin lähettänyt viestin. Asia oli niin vähäpätöinen etten viitsinyt oikaista itse. Olisin kyllä varmasti kiittänytkin jos oikaisu olisi ollut fiksu, ei ivallinen.

• Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

Huomasin virheen heti kon olin lähettänyt viestin. Asia oli niin vähäpätöinen etten viitsinyt oikaista itse. Olisin kyllä varmasti kiittänytkin jos oikaisu olisi ollut fiksu, ei ivallinen.

Voi ei. Ei tuossa nyt mitään ivaa ollut. Tottahan tuo oli, mutta sinun nenääsi menee se herne niin nopeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sinulle kommentistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei. Ei tuossa nyt mitään ivaa ollut. Tottahan tuo oli, mutta sinun nenääsi menee se herne niin nopeasti.

Paloman omat sanat.

#Varmastikin jokainen meistä on kokenut vääryyttä jossain vaiheessa elämäänsä, mutta yleensä ellei asialle voi tehdä mitään tai koska vääryyttä ellei sitä voi oikaista ei saa kostaa tekemällä itse vääryyttä , niin on lultavasti parasta kääntää vain se lehti, siirtyä seuraavaan lukuun ja mahdollisesti, ottaa opikseen siten että tietää olla varuillaan ja yrittää ehkäistä ennakolta tilanteita joissa voi kokea saavansa vääryyttä osalleen.

Mielipaha voi johtua väärästä tulkinnasta, väärinkäsityksestä ei aina pahoista aikomuksista. Se voi olla jopa tahaton, ajattelemattomuutta.#

Olisit vaan kääntänyt uuden lehden etkä heti suuttunut, kun joku korjasi kirjailijan nimen. Missä on huumorintajusikin? Minusta hyvin muistettu, että Eccot on kengät.

• Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

"Asia oli niin vähäpätöinen". Sinun tekemänäsi ?
        Jos virheen olisi tehnyt joku muu, se muu olisi saanut osakseen muutaman
        perinpohjaisen esitelmän, miten anteeksiantamaton virhe se on.
        Kuuntelemasi äänikirjakin meni taannoin pilalle, koska herkkä korvasi oli huomaavinaan siinä ääntämisvirheen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Asia oli niin vähäpätöinen". Sinun tekemänäsi ?
        Jos virheen olisi tehnyt joku muu, se muu olisi saanut osakseen muutaman
        perinpohjaisen esitelmän, miten anteeksiantamaton virhe se on.
        Kuuntelemasi äänikirjakin meni taannoin pilalle, koska herkkä korvasi oli huomaavinaan siinä ääntämisvirheen.

Kun se itse ivailee ja ilkeilee , se selittää käyttävänsä metaforaa, jota tietenkään yliopistossa käymättömät ei ymmärrä.

• Anonyymi

Nimimerkki "Paloma" saa aikaan joko tahtoen tai tahtomattaan aikamoisia ilkeilyjä
      mutta miksi, ei ole vielä meille kaikille avautunut ?
      Lieneekö ihan oikea trolli?
      Kukaties palstoilla kauemmin olleet jotakin tietävät.

• Anonyymi

Arvoisa paloma itse täydellisyys kirjoittaa aloituksessaan Umberto Eccon.
      Eikö Eco genetiivissä ole Econ tai Eco'n ?

• Anonyymi

On se noin, niinkun Pekka Pekan ja Leggo Legon.

• Anonyymi

Hän ei voi erehtyä eikä tehdä virhettä. Hän on kaikkia kielitieteilijöitä pätevämpi
      ja kaikkien kielien legendaarinen osaaja ja selittäjä.

• Anonyymi

Täydellinen tarhatäti Ruotsista , eläkkeellä.
        Suunnittelee Zivagon hengessä häitä , valkoinen björnfitta! päässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      73
      1575
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      97
      1133
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      30
      1030
    4. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      987
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      30
      913
    6. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      904
    7. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      55
      839
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      30
      808
    9. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      129
      804
    10. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      185
      770
    11. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      727
    12. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      674
    13. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      48
      668
    14. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      615
    15. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      587
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      86
      580
    17. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      568
    18. Miksi et voi avata...

Meidän yhteyttä?
      Ikävä
      41
      520
    19. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      517
    20. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      47
      510
    Aihe