Oletko todella ihastunut häneen M mies?
Kertoisitko sen
28
86
Vastaukset
- Anonyymi
Olen todella ihastunut.
- Anonyymi
Oletko ollut kauan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ollut kauan?
Olen ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut.
Uskotko että se nainen on ihastunut suhun?
- Anonyymi
Voin itsestäni sanoa että olen ihastunut yhteen
M mieheen en tiedä uskooko hän sen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotko että se nainen on ihastunut suhun?
En tarpeeksi. Muutenhan en täällä lymyäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarpeeksi. Muutenhan en täällä lymyäisi.
En minäkään täysin varma ole että onko M mies ihastunut minuun koska en ole jutellut hänen kanssaan että nämä on vain arvailuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään täysin varma ole että onko M mies ihastunut minuun koska en ole jutellut hänen kanssaan että nämä on vain arvailuja.
Niin ovat arvailuja. Täytyisi keskustella niinkuin aikuiset, kasvokkain.
- Anonyymi
Sarjamurhaaja Matthew.
- Anonyymi
Ei ole sellainen mies kyseessä. Kiltti mies on.
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Millä kirjaimella alkavaan naiseen M miehen pitäisi olla ihastunut?
Se olis kiva tietää ketä se noin paljon kiinnostaa.- Anonyymi
T kirjaimella.
- Anonyymi
Voi olla, että kiinnostaa jotakin muuta kuin sitä naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, että kiinnostaa jotakin muuta kuin sitä naista?
Niin voi olla
- Anonyymi
Olen todella kauan ihaillut M miestä ja jopa halannut.
- Anonyymi
Tämä ei ollut aloittajalta.
Pidän ja ihailen häntä kyllä mutta en ole halannut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ollut aloittajalta.
Pidän ja ihailen häntä kyllä mutta en ole halannut.Tunnen olevani vankilassa,koska minua kytätään kameran kanssa. Kulta. Tee jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen olevani vankilassa,koska minua kytätään kameran kanssa. Kulta. Tee jotain
En ole kytännyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen olevani vankilassa,koska minua kytätään kameran kanssa. Kulta. Tee jotain
Mitä mun pitää tehdä kerro?
Niin, oletko??
- Anonyymi
Oletko ap?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ap?
Ei se ole Ap:llä ei ole nimimerkkiä.
- Anonyymi
Todellakin! Ollut jo kauan.
- Anonyymi
Mikä on ollut kauan?
- Anonyymi
Olen Matti mies ja ihastunut naiseen.
- Anonyymi
Olet Jussi ja olet mustasukkainen 😂😂😂
- Anonyymi
🍿Hyvä pojat. Ei siinäkään oo mitään vikaa, jos on ihastunut mieheen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427