levysoittimista

sankari

mä en oo mitenkää suuresti ikinä perehtyny mihinkää stereoihin ja vastaaviin... riittäny ku musiikki soi..... jotenka tietämättömyyttäni ajattelin ny kysyä että mitä kaikkea levysoittimen rinnalla tarvii...? ja mikä olis sellanen kohtuu hinta mihin kaiken sais..?

4

866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cd&kasetti!
    • Joo

      Puhut kai LP-levysoittimesta? Jos niin hyvät soittimet alkaa 250e ylöspäin. Lisäksi tarvitset vahvistimen missä on Phono liitäntä. Ja tietty kajarit pitää olla jotta saat melua kuuluville...

      • sankari

        LP-soittimia nimen omaan.... mulla olis tuos joku Luxorin Dirigent 36200 mutta on vähä särki.... kattelin vähä netistä nii löysin että olis vuodelta -63.. jotenka ei oikeen varmaan korjaaminenkaa onnistuis... muuten on aivan toimiva kalu mutta levyä ei suostu pyörittämään... siinä on kasettisoitin ja radio samas masiinas ja ittessään vahvistin ja kajarit... meinas paikallises liikkees että ollu aikoonaan huippuvärkki... silti ei viitti viedä oikeen korjattavaksi ku toden näköösesti ei löydy mitää osia.. eikä viittisi tyhjästä maksaa..
        oon ajatellu että ostais jostaki.. on vaan stereoona tuollaanen minisarja nii aika heikosti saa soitinta siihen... jonkilaanen minisarjoihin tehty oli Mustas Pörssis ku kävin vilkaasemas... mutta pitää täs vielä kattella jos jotaki näppärää tulis vastaan..... mutta kiitokset ku jopa ymmärsit mistä levysoittimista oli kyse.......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1902
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1363
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1250
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1225
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1150
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1091
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1045
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 13
      1010
    Aihe