Pharma LAB

Anonyymi

Onko joku tilannut tuotteita Pharma LABilta? Tilasin joskus tuotteita ja lainapuhelimessani oli automaattinen lomakkeidentäyttö päällä ja puhelin heitti väärän sukunimen siihen. Lasku tuli sitten väärällä nimellä ja päätin, että haluan muutenkin palauttaa tuotteen, mutta olen nyt kaksi kertaa lähettänyt ja ITSE MAKSANUT palautuksen ja aina tämä paketti tulee takaisin. Nyt maksuvaatimuksia on mennyt täysin randomilla vain sen nimiselle täysin tuntemattomille henkilölle ihan toiseen kaupunkiin ja olen yrittänyt firman ja gothian (perintäfirma) hoitaa asiaa, mutta kuulemma laskutettavan nimeä ei saa muutettua kuulemma mitenkään. En ymmärrä miten he voivat lähettää laskut vain sen nimiselle henkilölle, jos tuotteet on tulleet minun osoitteeseeni. Periaatteesta en haluaisin maksaa noita tilauksia, koska en ole vitamiineja käyttänyt tai edes avannut pakettia, olen ne yrittänyt palauttaa ja selvittää asiaa, mutta asia ei etene mihinkään suuntaan. En myöskään halua, että perintävaatimuksia lähetetään kenellekään asiaan kuulumattomalle henkilölle. Mitä minun kannattaa tehdä? Olen todella ahdistunut tästä asiasta ja en tiedä enää mitä tekisin

39

4645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen myös yrittänyt firmalta varmistaa, että mihin osoitteeseen palautuksen voi tehdä, kun alan jo epäillä, että onko osoite edes oikea, mutta vastauksena saan vain jotain ihan muuta, kuin yksinkertaisesti osoitteen, johon tuotteet voi palauttaa.

      -Ap

      • Anonyymi

        Paluu osoite on Lab Pharma, PL 7690, 00002 HELSINKI


    • Anonyymi

      Niin ja missään ei ole käytetty minkäänlaista henkilötunnusta, näin jälkeenpäin ajateltuna ja luettuani kyseisestä yrityksestä tuntuu firma todella arveluttavalta.

      Ap

      • Anonyymi

        Lab Pharma on rikollinen toimija, jonka ainoa motiivi on jatkuva rahastus. Rikosilmoitus on tehtävä ja vaadittava viranomaista keskeyttämään toiminta.


    • Anonyymi

      En ole tilannut tän firman Lab Pharma tuotteita enkä tilaa KOSKAAN. Mutta niitä vaan tulee ja tulee. Perua saisi jos saisi yhteyden ###########'sos
      En saa sähköposteja läpi. Ei ole puhelinnumeroa Suomeen.
      Soitin Norjaan. Sain puhua norjaa vaikka osaan vain ruotsia. Sitten tuli sähköposti automaattinen että palataan asiaan kun ehditään ,,,,!,
      Mitä tehdä ?
      Laitan paketin postilaatikkonumeroon.

      Voiko oikeesti näin toimia ?

      • Anonyymi

        Soitin kuluttajaneuvontaan, eli on rikollinen kalastaja!


      • Anonyymi

        Ei4998


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitin kuluttajaneuvontaan, eli on rikollinen kalastaja!

        Minäkin lähetettin tänään mitä voisin tehdä lopeta kokonaan 🥹🥹🥹🥹🥹. Se ahdista tilante


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitin kuluttajaneuvontaan, eli on rikollinen kalastaja!

        Tein ilmoituksen Kuluttaja-asiamieheksi juuri. Tilausta ei pysty missään perumaan, eikä lähetys sisällä postin vaatimaa palautuskoodia.


    • Anonyymi

      Kävin tänä Rauman poliisiasemalla. Poliisi virkaleja sano mulle että niile on pakko tehta ilmoitus. Sanos viellä että sellaisella perustella ei voi maksta ei yhte raha niille.

    • Anonyymi

      Firma on esiintyy muilla nimillä ja numerot on muiden ei löydy asiakas Re elkää tilatko on tullu kuulemma paljon kyselyjä mullekin tuli samasta lasku kaks vaikka olin maksanu tilannut 🤷‍♂️ yhden tehkää jotain tälle eihän näin saa toimia puhelin on ei oma laki vaatii ouken tiedon ja numeron. OLKAA TARKKANA OTTAKAA REHELLINEN TOIMITTJA

    • Anonyymi

      Lakimies kertoi Lab Pharman olevan rikollinen yritys, joka estää lähetysten palauttamisen, jatkaa lähetyksiä ja pistää maksamattomat perintään. Mikään yhteystieto ei toimi. Kehoitti tekemään rikosilmoituksen ja videoimaan lähetyksen palautuksen todistusvoiman vuoksi.

    • Anonyymi

      Juu, vaikka perut jatko tuotteet niin lähetyksiä tulee

    • Anonyymi

      Sama täällä, ei voi palauttaa

      • Anonyymi

        Paketteja tulee jatkuvasti..ja karhulaskuja. En tiedä enään mitä teen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paketteja tulee jatkuvasti..ja karhulaskuja. En tiedä enään mitä teen.

        Sama täällä uhkaavat perintätoimistolla, vaikken ole edes noutanut paketteja postist...tilasin näytepakkauksen ja nyt gmailini täyttyy tästä paskasta..


    • Anonyymi

      Käyn tekeen rikosilmoituksen

    • Anonyymi

      joopa, kuule minulle on kanssa tapahtunut vaikka mitä, olen palauttanut ja nyt jo aiotaan laittaa perintään , tämä firma on niin kamala eroon et pääse ja lähettävät aina vaan uusia lähetyklsiä, itse maksoin viimeksikin palautuksen ja maksoi 12e

      myös sinne ei pääse millään soittamaankaan koska eivät vastaa
      on tämä niin HUIJAUSTA

      • Anonyymi

        Ei puhelimella ei sp:llä ilmais näytteestä tuli helvetti...postimaksu 7,90 hoidettu nyt 65e maksamattomia laskuja ja perintä uhka...vittu...että kehtaavat, en ole edes tuotteita postista hakenut.... miten voin olla velkaa 65e???? Taistellaan näille huirareile ei pidä antaa senttiäkään. Voimia tähän turhaan paskaan.


    • Anonyymi

      Just sama homma täällä .Ennen koronaa tilasin js halusin lopettaa..Itse maksoin palautukset kun asiakaspalautusta heillä.ei ole niinkö normi tilauksilla tapaa olla.Ja nyt sain myös palauttamieni pktien perintä toimiston karhon.Aioin kyllä
      tehdö rikosilmoituksen tästä hommasta..Ettei käy!!!!

    • Anonyymi

      Älkää tilatko. Tuotteita ei saa palautetta eikä tilausta peruutettua. Ei ole asiallista toimintaa. Välttäkää

    • Anonyymi

      Sama satu täällä.erehdyin ennen corona aikaa tilaamaan tuotetta TAN CARE. Kokeillakseni toimiiko tuote ,koska olimme menossa aurinkolomalle Etelään.
      Otin muutaman paketin vastaan ja halusin lopettaa.kirjoitin paketin mukana olleeseen pankkisiirtoon useaan kertaan kun niitä paketteja vaan tuli??!!! ETTEN HALUA LÄHETYKSIÄ ??????Ja siksi palautan ne .Nyt vuosien jälkeen vielä karhotaan perintätoimiston kautta näistä palauttamieninpakettien maksuja?!
      Enkä tiedä pitäisikä ottaa kuluttaja asiamieheeen yhteyttä vaiko mennä poliisin puheille?!
      Onko vastaavia kokemuksia muilla miten päästä eroon ulosottoon menevistä pakkomaksuista Lab pharmalta????

    • Anonyymi

      Palautusta ei voi tehdä, sähköposteihin ei vastata, palautuslomake oli laitettu eri firman nimille ja tämä firma kirjoitti että käyttävät luvattomasti heidän tietojaan, kehottivat tekemään rikosilmoituksen. Todella epäilyttävää toimintaa. Älkää tilatko. Paketti palautettu mutta laskuja tulee

    • Anonyymi

      Ei ole luotettava firma

    • Anonyymi

      Kun perintäfirmalla niin ilmoita että riitautettu niin eivät voi periä

    • Anonyymi

      Mihin numeroon soititte

    • Anonyymi

      Älkää haksahtako ilmaisnäytteisiin. Ei sellaisia olekaan, aina sidotaan jatkotilauksiin, jos puhelimessa tai netissä tarjotaan jotain ilmaiseksi tai puoli-ilmaiseksi.

      Ja siitä se h-vetti alkaa. Iäkäs äitini sortuu tällaisiin vähän väliä ja saan aina taistella näiden kanssa, että näistä pääsee eroon.

    • Anonyymi

      Juu olen, en saa sinne yhteyttä sähköpostilla, enkä Googlessa oleviin puh. Numeroihin??????

    • Anonyymi

      Olen jo 3 x lähettänyt paketit takas, mutta aina vaan tulee uutta ja lasku 40 euroa. olen kirjoittanut Ruotsiksi mutta ei mitään vastausta. ja karhunta kirjeitä on tullut 2 x

      • Anonyymi

        Tuleeko ne paketit kotiin vai postiin. Jos tulee postiin, niin ei kannata hakea. Lähettävät ilmaiseksi takaisin. Itselleni tuli kotiin, mutta ei mahtunut postiluukusta sisään. Joten ne olisivat menneet postista noudettavaksi. Itselleni tulleet s-postit tuolta yrityksestä ovat menneet näköjään aina roskapostin, joita en tullut huomiomaksi. Roskapostin vastaamalla saa myös yhteyden yritykseen.

        Paluu osoite on Lab Pharma, PL 7690, 00002 HELSINKI


    • Anonyymi

      Minulle ei tarvitse lähettää mitään teidän tuotteita. Eikä turhia laskuja Gothian kautta.

    • Anonyymi

      En halua teiltä mitään tuotetta, eikä turhia laskuja, edes Gothian kautta. T: JAANA SILONSAARI MIKKELI

    • Anonyymi

      Sama!

    • Anonyymi

      Facebookin kautta katselin tätä mainosta ja sieltä tuli lähetys. Otin yhteyttä s-postin kautta ja vastaus oli mennyt roskapostin. Ihmettelinkin miksi en saa vastausta.
      Kannattaa siis tarkastaa roskaposti, sitä kautta saa myös yhteyden.

      Mutta näin siinä luki:
      Olen sulkenut tilauksesi manuaalisesti järjestelmässämme tänään.
      Sinun täytyy lähettää paketin käyttämätön vastineeksi, hyvitämme laskun, kun se on saanut meidät. Asiakas maksaa toimituskuluja.
      Paluu osoite on Lab Pharma, PL 7690, 00002 HELSINKI

    • Anonyymi

      En suosittele tilata. Ulosottoon menee laskut.vaikka olen maksanut. Ei löydy puhelinnumeroa.että voisin soittaa asiasta ja lopettaisin tilauksen. Pettynyt olen

    • Anonyymi

      Sain tuotteen peruutettua kun uhkasi mennä poliisin kanssa sinne firmaan . Laskun yläreunassa on osoite mihin kirjoitin peruuttavani tilauksen. Nyt ne uhkaa perinnällä kun en ole mukamas maksanut laskua. Soitin sinne ja kriisin et mulla on kuitti ja lähetinn sen sinne katotaan miten käy

    • Anonyymi

      Mul menee ihan näil näppäimil hermot tohon paska firmaan mä peruin lähetyksen joskus ku soitettiin ja vittu niitä laskuja tulee edelleen mulle ja missään ei oo puh nroa mihin voi soittaa mut laskut kyllä saadaan perille ja sit yritin mennä niiden sivuille ni mun puhelin ei päästänyt mua sinne sivulle ku tuli joku turvatoimi vastaan... W. T. F.. MITEN NE HELKKARIN TILAUKSET SAA PERUTTUA JOS JOKU TIETÄÄ MITEN NI PISTÄKÄÄ VIESTIÄ PLIIIIIS TÄÄ ON JO IHAN SAIRASTA EN TIIÄ KUINKA MONTA SATAA EUROA OLEN SINNE VELKAA JA NIIITÄ HEMMETIN "KALKKITABLETTEJA" TULEE LUUKUSTA SISÄÄN VAAN VAIKKA EI EDES HALUA HEMMETIN FIRMA SAIS NYT KYLLÄ JOKU VIRANOMAINEN PUUTTUA TÄHÄN.. PITÄÄKOTÄASÖ OLLA KULUTTAJA ASIAMIEHEEN YHTEYDESSÄ VAI MITEN TÄSTÄ PÄÄSEE EROON... EN TILAAENÄÄ IKINÄ MITÄÄN NETISTÄ

    • Pharma LABin sais joku pistää taivaan tuuliin niin sanotusti ihan pelkkää huijausta... Miten hemmetissä saa sen tilauksen poikki ku ei oo mitään yht tietoja missään ja puhelin ei päästä heidän verkkosivuille ku tulee jotkut turva toimet vastaan... Siinä lukee et tämä sivusto saattaa yrittää viedä salasanasi yms tietosi et tooooosi REHELLINEN FIRMA.. ANNA MUN NAURAA 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤬🤬🤬😠😠😠😠PHARMA LAB🤬👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

    • Anonyymi

      Roistoja! Oon palauttanut paketit niin että teksti vaan päälle: tilaus lopetettu,palautetaan lähettäjälle!!ei mene jakeluun.Numeroa ei saa.perintään mennyt.En tilaa enää mitään.!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      457
      3358
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      443
      3213
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      133
      2899
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2232
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2090
    6. 182
      1430
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1236
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      85
      1228
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe