Työssäoloehdon kertyminen : Osa-aikainen työ ja ansiosidonnainen
Anonyymi
Mikäli osa-aikainen työ työllistää joinakin viikkoina työssäoloehdon täyttymisen vaatimat tunnit, huomioidaanko ne, vaikka työttömyys tai osa-aikainen työttömyys taas jatkuisi?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki vähintään 18 tunnin työviikot huomioidaan työssäoloehtoa laskettaessa. Tuntien ei tarvitse edes olla samalta työnantajalta.
- Anonyymi
korona vissiin puolittanut 26 viikkoa 13 viikkoon?
- Anonyymi
Koronaajan säännökset loppuu pääosin vuodenvaihtuessa,eli 26 viikkoa taas. Ne viikot jotka ovat kerryttäneet työssäoloehtoa säilyvät 4 vuotta käytettävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin20413469Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013133Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2688475- 356027
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones2073502