Vääntäkää mulle rautalangasta miksei kannata yhtä aikaa kotihoidontuki ja työttömyystuki.
Kotihoidontuen hoitoraha on 341 e
Työttömyystuki lapsikorotuksineen on 729 e
Niin eikö se kannata kun tuosta työkkäri tuesta miinustetaan kotihoidontuki niin summa on ois tuo 729 e ennen veroja ?
( ” Jos saat työttömyysetuutta, siitä vähennetään sinun tai puolisosi saama kotihoidon tuki. - Kela ” )
Vai miksi ei kannata olla nämä tuet yhtä aikaa ?
Edit; Nyt on kyse noista summista eikä työllistymisestä. Tottakai silloin mennään töihin jos sellasen lottovoiton saa.
Kotihoidontuki ja työttömyystuki
7
1889
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän se kannattaa, ei siinä mitään.
- Anonyymi
Viimeinkin hallitus teki järkevän lakipykälän. Mamut ei saa kodinhoidon tukea ennen kuin on asunut monta vuotta suomessa. Vähenee kakaroiden tehtailu jeeeeeeee. Ei mustilla ole tarkoitus suomea täyttää. Jeeeeeee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeinkin hallitus teki järkevän lakipykälän. Mamut ei saa kodinhoidon tukea ennen kuin on asunut monta vuotta suomessa. Vähenee kakaroiden tehtailu jeeeeeeee. Ei mustilla ole tarkoitus suomea täyttää. Jeeeeeee
Eka kerran sanon ääneen orpo osasi tehdä oikean ratkaisun kun mamujen sosiaaliturvaa piennenetään joutaa ottaa kokonaan pois niin oppisivat töitä tekemään. Ei suomea saa mustilla täyttää. Eiiiiiii
- Anonyymi
Sanoisin että ihmisten harhaanjohtamista… tuttäreni on opikelija ja saa sen opintotuen niin nyt sitten hänen saamansa kotihoidontuki miinustetaan miehen työttömyyspvärahadta eli plusmiinusnolla… mutta jos kummatkin vanhemmat käyvät työssä ja lapsi ei ole varhaiskasvatuksessa niin he saavat sen kotihoidontuen kun vaikka mummo hoitaa lasta kotona … eli pienituloinen on jälleen se kärsijä ja varsinkin opiskelija… miksi tämä tuki yleendä edes myönnetään tässä tilanteessa … ei mee mun järkeen eli annetaan mut miinustetaan toisen vanhemman tuesta pois … Siiiiiis???!!!!!
- Anonyymi
SDP ja Kokoomus haluavat leikata / poistaa kotihoidontukea.
- Anonyymi
Persut haluu leikata
- Anonyymi
No onneksi mamujen kodinhoidon tukea leikataan jeeee ja paljon loppuu kakaratehdas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu882918Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4752239- 891572
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501326Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701178- 76887
- 30832
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa12820Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75786Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41767