Miehet: "Puhuminen" seksin aikana?

Anonyymi

Kiihottaako teitä miehiä "puhuminen" seksin aikana (tuhmat puheet / hellittelynimet / jokin muu)?

Itseäni kiihottaa aivan järjettömästi, jos mies kuuman seksin aikana esim. voihkaisee tukahtuneella äänellä "kulta", "mun oma pieni rakas", "ihana p***u" tms. Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun tuollaisista on lähtenyt mulla orkku vyörymään. Masturboidessani kuvittelen myös usein miehen kuiskailemaan kaikenlaista; vähän fantasiasta riippuen.

Itselleni tuhmien puhuminen ei ole tuntunut kovin luontevalta, mutta rakastan kyllä voihkia kuinka hyvältä mies tuntuu, että laukean kohta, anelen miestä tulemaan sisään jos hän härnää ja liikuttelee terskaa klittaani vasten jne. Orkun hetkellä saatan myös huutaa miehen nimeä, tai kultaa ("kultaaaaaahhh" :).

Mutta kysymys kuuluu että onko tuo monille miehille jonkinasteinen turnoff? Jos ei, niin millaiset puheet kiihottavat eniten?

22

2642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole ollenkaan turn off, päinvastoin! Muistatko kun ystävän kanssa joskus innostui jostakin ja molemmat aloitte kiihkeästi puhumaan siitä, lähes niin että täydensitte toistenne lauseita. Seksin pitäisi olla sellaista. Hyvä seksi on pohjimmiltaan hyvää kommunikointia. Huono seksi on pelkkää mekaanista suorittamista, jota voi ja saa käytännössä verrata masturbointiin, paitsi että kumpikin on vastuussa pelkästään omasta orgamista.

      Kun puhuu ääneen seksin aikana, se tarkoittaa että silloin siinä on mukana täysillä ja että siitä nauttii. Tietenkin kommunikointi on muutakin kuin puhumista, sillä siihen kuuluvat voihkeet, ilmeet ja muut vastaavat. Kun toiselle "esiintyy", silloin osoittaa että toista myös kunnioittaa ja rakastaa. Esiintyminen on vähän huono sana tuohon, mutta tarkoitan nimenomaan sitä kommunikointia jossa toiselle osoitetaan välittämistä ja myös omia tunteita. Ujous voi tietenkin estää sanomasta kaikenlaista ääneen ja jos jokin ei ole itselle luontaista, sitä voi olla hankala ilmaista, mutta ujous kyllä karisee pidemmässä parisuhteessa.

      Exä oli hiljainen, ja kun yritin opettaa hänelle puhumista seksin aikana, kävi käytännössä ilmi ettei hän osaa lainkaan fantasioida. Lopulta kävi ilmi, että vaikka hän sanoikin että seksi kiinnostaa, sitä oli aina vähän, eikä hän aloituksia tai yllätyksiä tehnyt koskaan. Mielestäni jos seksi kiinnostaa, silloin sitä pitää olla useammin kuin kerran tai kaksi kuukaudessa ja silloin sitä pitää osata myös ajatella sitä etukäteen niin että toista voi välillä myös yllättää.

      Mutta se kommunikoinnin puute kertoi jo jotain. Alkuun kaikki mitä hän sanoi oli kopioita niistä ehdotuksistani mitä hän voisi sanoa seksin aikana. Se oli turn off, mutta ajattelin että pikku hiljaa edetään. Mutta kuten sanoin, valitettavasti kävi sitten ilmi ettei hän osaa fantasioida. Se oli outoa, sillä kukaan muu existäni ei ollut hänenlaisensa.

      Ei voi olla hyvä seksissä jos ei masturboi ja fantasioi! Exäni kyllä masturboi, mutta hän hankki orgasmin aina alle minuutissa ja hän ei fantasioinut mistään. Sen lisäksi kun kysyin esimerkiksi verrokkeja, esimerkiksi, kiihottaisiko "tämä" "tuota" enemmän, hän vastasi aina, "en tiedä, en ole koskaan kokeillut, en osaa sanoa." Eli hän ei kyennyt edes vertaamaan mitään. Tuo kertoo jo sellaisesta kuvittelemisen ja unelmoinnin puutteesta, että se alkoi olla viimeinen pisara. Minä olen siis mies, ja tämän vuoksi kaikki puheet siitä ettei miehet osaa puhua ja pussata, ovat ihan outoja kohdallani. Exäni vaikutti sellaiselta josta naiset sanoivat ettei puhu eikä pussaa vaikka hän onkin nainen. Vaikka hän ei ollutkaan itsekäs, niin siitä huolimatta kun ei koskaan saa minkäänlaista vastakaikua, tai mitään reaktiota, silloin toinen alkaa tuntumaan itsekkäältä. Ja kun meidän suhteessa hän sai orgasmin, sen jälkeen hän alkoi laskemaan kattopaneeleita, tai miettimään ostoslistoja. Pahinta oli kuitenkin se kun seksin aikana olin kieltänyt ettei hän saisi tahallaan saada minua laukemaan, koska halusin nauttia siitä ja pitkittää sitä, hän aina, ihan joka kerta alkoi liikuttelemaan lantiotaan ja puristelemaan emättimen lihaksia, niin ettei sitä pystynyt estämään. Eli hän halusi että kaikki olisi ohi muutamassa minuutissa. Hän sanoi sen kiihottavan häntä kun laukean, mutta minun kiihotuksesta viis.

      Eli kommunikointi, tuhmat puheet ja vastaavat, ovat erittäin tärkeä osa seksiä ja se kuuluu siihen. Jotta pystyisi kommunikoimaan seksin aikana, pitäisi osata myös kuvitella ja fantasioida ja jotta jostakin asiasta pystyisi olemaan kiinnostunut, se vaatii myös noita taitoja. Eli, kun puhut tuhmia toiselle tai tunnustat rakkauttasi, silloin osoitat että sinä pidät hänestä niin että olet mukana täysillä. Kuka siitä ei muka pitäisi?

      Yleensä haluaisin seksin aikana puhua fantasioistani, tai kumppanini fantasioista ja jos ne eroavat joltakin osin, niin sitten luoda niistä meidän yhteinen fantasia. Tuo voi kuulostaa monimutkaiselta, tai jonkinlaisen kokonaisen tarinan luonnilta kahdestaan, mutta käytännössä se ei ole lainkaan sellaista. Se voi liittyä hyvin lyhyeen hetkeen, esimerkiksi kuvitelmaan siitä että joku katsoisi meitä jostain salaa. Sen ei tarvitse johtaa mihinkään lopputulokseen, vaan juttu pysyy siinä että joku katselee ja mahdollisesti masturboi tms. ja sitä sitten pyöritellään. Pidän siitä kun seksi on hieman kiireetöntä, ja että siinä pystyy keskittymään ja silloin tuollaista voi rakennella. Jos taas on kyse pikapanosta tai vastaavasta, silloin puheet jäävät oikeastaan yhden lauseen mittaisiksi jossa pyydetään tekemään jotain, kerrotaan mikä tuntuu tai näyttää hyvältä. Siihen voi liittää sitten tuhmempia sanoja mukaan tms. kuten itsekin kuvasit.

      • Yleensä naiset ovat halukkaampia puhumaan, mutta meilläkin on toisinpäin. Minulle puhuminen on välttämätöntä, mutta vaimoni ei ole koskaan puhunut mitään seksin aikana, lukuun ottamatta että on vastannut lyhyesti kysymyksiini. Kuitenkin hän on muuten erittäin toiminnallinen.

        Ihmiset ovat erilaisia. Mutta olemme rakastaneet toisiamme syvästi jo yli 50 vuotta.


      • Anonyymi

        Hienoa tekstiä.. Olet ajatellut asiaa tosi syvältä..
        Tunnistin monia asioita omasta elämästäni ja pystyn kyllä hyvin tuntemaan sen miltä sinusta tuntuu...
        Olisitko kiinnostunut jatkamaan keskustelua... yksityisemmin....?


    • Anonyymi

      Kyllä puhuminen kiihottaa. Kaikki sellainen "Ai että olen kiimainen", "Ihanaa, just noin", "Tuntuu rakas tosi hyvältä", mikä sopii tilanteeseen on kiihottavaa. Yleensäkin ääntely on hyvästä, ei sellaista, että yritetään pysyä mahdollisimman hiljaa. Omista tuntemuksista puhuminen, kumppanin hellitely ja kehuminen, ne kiihottavat. Samoin asentoihin liittyvät "Saisinko takaapäin", "Saako tuhma kiimainen tyttö piiskaa?" kiihottaa.

      • Anonyymi

        Jessus sentään mitä imelää lånkytystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jessus sentään mitä imelää lånkytystä

        Länkyttäjille on ihan oma vastaanotto omalla sotealueella..!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länkyttäjille on ihan oma vastaanotto omalla sotealueella..!

        Joo, nää,, omia jarrutusjälkijään haistelevat pitäis viedä "saunantaa"...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, nää,, omia jarrutusjälkijään haistelevat pitäis viedä "saunantaa"...

        No mene jo sontatykki hopi hopi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mene jo sontatykki hopi hopi

        Kato omiin housuihisi... Se plärä ei ole kenenkään muun, kuin sinun omasi...
        Kaksi paskaa on irrottautunut....toisistaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato omiin housuihisi... Se plärä ei ole kenenkään muun, kuin sinun omasi...
        Kaksi paskaa on irrottautunut....toisistaan...

        Ihan oikeasti "sontatykkimies"... Pysy poissa...!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jessus sentään mitä imelää lånkytystä

        Tosimiehet kun panee, niin siinä ei naisia tarvita.


    • Musta se on hauskaa ja nautin naisen puheista. Se puhuu kauppa listasta tai mökin korjauksesta.

      • Anonyymi

        Sinähän olet muutenkin niin yksinkertainen idiootti


    • Anonyymi

      Kauppalista ja risa mökki......?
      Nyt mennään jo aika lujaa...
      Vaikee panna paremmaksi.....

    • Anonyymi

      Kyllä pienet kehut ja puheet mitä haluaa tai mistä tykkää..kiihottaa ja antaa voimakkaamman orgasmin. Muistan kuinka eräs kumppanini voihki, että "tule vain.. syvälle..haluan tuntea, kun laukeat.."

      • Anonyymi

        Nii'i, I eiks noi oo juuri sitä, mitä haluaakin kuulla....?
        Mulle ainakin kelpais....


    • Fantasy0fAllium

      Rouvani kuiskuttelee minulle aina eri sipulajikkeita seksimme aikana.. se on ihanaa.

      • Anonyymi

        Tehosekoittimeen puolet maitoa ja puolet paskaa, tulee hyvä paskapirtelö, just sulle sopiva juoma


      • Fantasy0fAllium
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehosekoittimeen puolet maitoa ja puolet paskaa, tulee hyvä paskapirtelö, just sulle sopiva juoma

        Missä sipulit?


      • Anonyymi
        Fantasy0fAllium kirjoitti:

        Missä sipulit?

        Eivät ole maininnan arvoisia vaan mitättömiä toukkien pesiä


      • Fantasy0fAllium
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole maininnan arvoisia vaan mitättömiä toukkien pesiä

        Tämä selvä!


    • Ihanaa mul seisoo

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe