Aihe

Lääkkeet Netin kautta

Anonyymi

Vältä korona ja tilaa Lääkkeet Netti Apteekeista,saat ne ilman rahti/postikuluja.Kainuussa ei ole vielä tähän osattu lähteä, minä tilaan kaikki lääkkeeni näin toistaiseksi, mielellään tukisi paikallista, mut näin on turvallisina nyt.

2

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä on tilannut omani suoraan Kiinasta. Ne tulee muutamalla eurolla ilman rahtia kirjekuoressa suoraan postiluukun kautta eteisen lattialle.

• Anonyymi

Joo, ne kiinalaiset ovat sitten aika vekkuleita kavereita. Minäkin olen tehnyt Tiinat ja ruvennut välittämään maskeja dropshipping-toimituksella. Ei ne asiakkaat ymmärrä sitä, että vaikka ne ostavat Suomesta niin ne on valmistettu Kiinassa ja ne toimitetaan vielä sieltä suoraan koti ovelle, vaikka ne luulevat ostavansa minulta. Sen verran kannattavaa puuhaa, että varmaan jo kolmen vuoden kuluttua ollaan voiton puolella 🤑

P.S. Hota-pulveri on parasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      424
      4973
    2. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      103
      1878