Lääkkeet Netin kautta

Anonyymi

Vältä korona ja tilaa Lääkkeet Netti Apteekeista,saat ne ilman rahti/postikuluja.Kainuussa ei ole vielä tähän osattu lähteä, minä tilaan kaikki lääkkeeni näin toistaiseksi, mielellään tukisi paikallista, mut näin on turvallisina nyt.

16

3039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä on tilannut omani suoraan Kiinasta. Ne tulee muutamalla eurolla ilman rahtia kirjekuoressa suoraan postiluukun kautta eteisen lattialle.

      • Anonyymi

        Joo, ne kiinalaiset ovat sitten aika vekkuleita kavereita. Minäkin olen tehnyt Tiinat ja ruvennut välittämään maskeja dropshipping-toimituksella. Ei ne asiakkaat ymmärrä sitä, että vaikka ne ostavat Suomesta niin ne on valmistettu Kiinassa ja ne toimitetaan vielä sieltä suoraan koti ovelle, vaikka ne luulevat ostavansa minulta. Sen verran kannattavaa puuhaa, että varmaan jo kolmen vuoden kuluttua ollaan voiton puolella 🤑

        P.S. Hota-pulveri on parasta


    • Anonyymi

      Kerrohan vähän niistä lääkkeistäsi. En usko sinulle ilman kuljetuskustannuksia tulevan yhtään mitään. Schenker hoitaa Yliopiston apteekin reseptilääkekuljetukset, mutta eipä vain ilmaiseksi. Olet unta nähnyt!

    • Anonyymi

      Ei ole uskon asia, enkä ole unta nähnyt. bonus Apteekki. fi, sieltä ne tulee ilman posti/rahtimaksuja,olen tilannut jo useasti ja hyvin toimii.kätevä noutaa Postin kokeellista.

      • Anonyymi

        Vertaa hintoja, jotka ovat säädeltyjä. Vertaa samaa tuotetta eri nettiapteekeissa ja tarkista samalla, onko apteekki edes hyväksytty. Maksat kuljetuksen hinnassa. Homma on kuin lähtisi Hummerilla hakemaan yhden lenkkimakkaran Sotkamosta, kun kerta halvalla saa. Ideaa tässä koko jutussa on se, että koronan pelko voittaa!


    • Anonyymi

      Kätevästi,ilman rahtia tuli ison ässän lokerikkoon,Tampereelta Bonus Apteekista

    • Anonyymi

      Vähemmällä vaivalla hakee Buranat sun muut apteekista, saa heti helpotusta kipuun.

      • Anonyymi

        Esimerkiksi juuri Burana. Aloituksen tehnyt maksaa 30 tabletin pakkauksesta euron enemmän kuin mitä 100kpl maksaa. Että siinä se ilmainen kuljetus. Kyseinen apteekki ei edes toimita reseptilääkkeitä.


    • Anonyymi

      No,mulla on 3 kk buranat kaapissa,ei tartte joka kivussa laukata jonossa

      • Anonyymi

        Mulla ei ole vielä etukäteistietoa tulevista kivuista, joten varastossa vain muutama Panacod.


    • Anonyymi

      Mulla ainakin onnistuu tilaus netti apteekista hyvin,ei peri kuljetuksesta mitään jos valitset MH tai Postin,esim lokero s- market,joo koronan takia tilaan muualta,muutoin ostaisin mielellään paikalliselta,mut liian paljon apteekissa suojattomia
      ostajia,vaikeaa näkyy olevan suojautumiseen oppiminen,portsari pitäs olla apteekin ovella ,että jakaa ja vielä pukee maskit,kun omatoimisuutta ei näy löytyvän,palaan heti paikalliseen,kun tauti on voitettu tai opitte kaikki käyttämään maskia.

    • Anonyymi

      En tiedä mitä apteekkia vastaaja tarkoittanee,mut minä tilaan Bonusapteekista Tampereelta ja varmaan toimittaa resepti lääkkeitä,just perjantaina tuli viimeksi ilman rahti kuluja,lääkkeen hinta tai rahti ei ole ongelma,vaan täkäläisten maskittomuus asioidessa liikkeissä ja julkisissa iloissa.

      • Anonyymi

        Eipä kuule toiminut reseptilinkki sivustolla, ja kovin on köykäiset sivut apteekiksi. Etkö jo viimeinkin usko, että ne rahtikulut pn hinnoissa. Niistähän sinä et välitä, vaan sitkeästi uskot olemattomaan!


    • Anonyymi

      Hyvä esimerkki mummojen ja pappojen kusetuksesta. Kas kun eivät lupaa muoviämpäriä mukaan, siitä se vasta väestö hullaantuisi! Kohta joku väittää saavansa lääkkeet ilmaiseksi ilman postimaksua, mutta silloin on kyllä tilattu jo liikaa!

    • Anonyymi

      Harmi ,kun et osaa käyttää netti sivuja,laita yht.tietosi voin opettaa,sovitaan paikka voin näyttää tositteet,kaikki ostamani Resepti lääkkeet saa samaan hintaan ,kuin Kuhmosta,ne toimitetaan ilman rahti maksuja.syy tilaamiseen on maskien käyttämättömättömyys kumossa

    • Anonyymi

      Hinnoissa on aina vähän heittoa Apteekkien välillä,mut se ei ole tässä oleellisinta,munkin yksi lääke satsi 3 kk annos maksaa Kuhmossa 262.44 ja Bonusapteekista tilattuna hiukan alle 258€ ja jos sattuu kulkua olemaan Virossa sieltähän saa jo halvemmalla sähköisellä Reseptillä lääkkeitä,toki maksat normi hinnan ja Haet sitten Suomessa kelalta korvausta,liekkö vaivan väärtti.paikallista tahtoisin käyttää mielelläni,mut asiakkaiden piittaamattomuus maskin käytössä on suuri riski,palaan heti paikalliseen,kun korona on voitettu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe