Mielentilantutkimus

Anonyymi

Tuttuni on menossa Niuvaniemeen mielentilatutkimukseen oikeuden määräyksestä. Paljonko siellä on vapaanpaa kuin vankilassa ja mitkä ovat oikeudet ja velvollisuudet siellä?

14

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielentilatutkimus on kestoltaan enintään kaksi kuukautta, mutta yleensä se kestää kuitenkin vähemmin. Osastolla jossa tutkimus tehdään on huomattavasti vapaampaa kuin vankilassa. Saat liikkua ja ulkoilla sairaalan alueella vapaasti. Sairaala-alueen ulkopuoliseen liikkumiseen tarvitaan lupa, mutta luvan saa kyllä helposti. Velvollisuus on osallistua haastatteluihin ja testeihin joita siellä tehdään.

      • Anonyymi

        Minut passitettiin poliittisista syistä mielisairaalaan, syy oli valitus jossa vaadin Aivokalvon tulehduksesta tehtyjä perusteettomia hullun papruja korjattavaksi, yksityisen tutkimuksen mukaan, että oireet oli Aivokalvon tulehdus eikä mielisairaus,
        Seuraavalla teekkari kerralla mut vangittiin (se oli tohtori leegion kosto korjauspyyntöön).

        Mielisairaala oli karmein kokemani paikka, käsilaukku ja sen mukana puhelin, henkilökohtaiset kirjeet, kuvat, kammat, kynät, puhelin muistiot otettiin pois kuin juutalaiselta kaasuleirillä.
        Puhekielto annettiin heti, koska minusta tuli Aivokalvon tulehdus puoskaroinnista antipsykiatristi ja psykiatrit ovat kuin kommunistit,kiduttavat, rankaisevat, näyryyttävät, nujertavat jos et usko jokaista iskulausetta joita he toistavat.


        Kun supattellen kysyin toista potilasta tuomaan minulle kanttiinista postimerkkejä että voisin ilmoittaa omaisille kirjeitse missä olin, sillä psykopaatti psykiatri piti minua täysin yhteys kiellossa siksi, että olin antipsykiatristi, siksi en edes saanut ilmoittaa missä olen.
        En tietenkään puhunut psykiatrille sanaakaan, ja ei minua sitä varten sinne viety, että minuun olisi haluttu tutustua, sen näki heti naamoista, kidutettavaksi suomalainen minut sinne vei.

        Supattelun kuultuaan hoitaja tuli ja sanoi, olet rikkonut Puhekieltoa, sinut viedään putkaselliin ja pian olin siitä että yritin saada postimerkkejä kylmän ilmattoman ilmapatja päällä pimeässä kopissa kylmällä betoni lattialla ja tiesin rakko tulehdus tuli heti.

        Minun ainoa rikos on antisosialistisuus, jonka vuoksi Aivokalvon tulehduksesta tehtiin poliittiset hullun paprut tahallaan ja niiden korjaus vaatimuksesta vankila eli mielisairaala jossa on sama kidutuksen haju kuin juutalais leirissä.

        En koskaan mene julkisterveyteen, se takaa että tallaisia sadistisia episodeja suomalais kollektiivi sadistit ei mulle tee. Koska kilpailuttomuus on tehnyt julkisesta julman kuin Stalin ja pahan ja peljättävän kuin Hitler.


    • Anonyymi

      Kerro vaan rehellisesti, että kyse on sinusta ,eikä mistään tuttavasta. Siitä se paraneminen alkaa.

    • Anonyymi

      Jos tuttavasi todetaan syyntakeiseksi niin hän joutuu vankilaan.

      Syyntakeeton taas määrätään pakkohoitoon.

      Tilapäisesti syyntakeeton puolestaan taas vapautetaan eli silloin ei joudu hoitoon eikä vankilaan.

      • Anonyymi

        Vähän sinne päin. Jäi yksi aste pois, alentuneesti syyntakeeton. Kuten ennen sanottiin, varttihullu. Tämä tulee siitä, että varttihullu tuomitaan 3/4 rangaistukseen siitä, mihin syyntakeinen tuomittaisi.


    • Anonyymi

      Niuva on kuin 5tähden lomahotelli kauniin Kallaveden rannalla jossa hyvin käyttäytyvät asukkaat voivat harrastaa mitä erilaisimpia aktiviteetteja rantasaunoineen, lupsakoine savolaisine hoitsuineen ja selvästi rentouttavine sähköshokkihoitoineen joita ei muualta saa.
      Suosittelen lämpimästi vaikka pidemmäksikin aikaa.

    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaisi nyt piiloutua toistaiseksi, ennen Niuvanniemeen lähtöänsä, ja miettiä tilannettaan. T. Asianajaja.

    • Anonyymi

      Niuvanniemeen mielentilantutkimukseen voi joutua myös selllaisessa tapauksessa jossa alkoholi vaikuttaa elämään niin pahasti että kyseessä on mahdollinen "juoppohulluus". Mikäli tälläinen todetaan niin antabus hoito odottaa.

    • Anonyymi

      Heittäydyt vaan reilusti hulluksi. Pidät pakkopaitaa ja vaadit pyöreen huoneen jottet pääse paskomaan nurkkiin. Muutaman viikon kun riehut ja valutat hullunkuolaa leualle niin saat vapauspassin. Kun tuomio julistetaan, joudut lyhyeksi aikaa pakkohoitoon, josta tietysti paranet hetkessä. Kallolääkärit on tyhmiä.

      Varo lääkkeitä, niillä tulet oikeasti hulluksi, jemmaa tapletit kielen taaksi ja jos saat pistoksia ime sokeripalalla "lääke" pois.

      • Anonyymi

        Olisiko edellisen esimerkin henkilö sellainen, jota ennen sanottiin seinä hulluksi ?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mielentilatutkimukseen Niuvanniemeen jouduin muutamia vuosia sitten. Tutkimukseen käskettiin varamaan aikaa kaksi kuukautta, mutta seitsemässä viikossa se meni minun kohdalla. Sairaala-alueen puitteet ovat kauniit ja tunnelmalliset ja tekemistä vapaa-aikaan riittää ja sitä vapa-aikaa on runsaasti. Velvollisuus on tutkimuksen aikana osallistua vain pakollisiin testeihin ja haastatteluihin.

      Ensimmäisen viikon aikana et saa vielä poistumislupaa alueelta, mutta jos käytöksesi on ollut viikon aikana hyväksyttävää niin toisesta viikosta lähtien poistumislupia saat periaatteessa koska vain jos ne eivät ajoitu tutkimusten kanssa samaan aikaan.

      Tutkimuksen jälkeen mielentilatutkimuslausunto lähetetään Terveyden ja hyvinvoinnin laitokselle, jonka oikeuspsykiatristen asioiden lautakunta antaa oman lausuntonsa tuomioistuimelle. Tuli uusi oikeudenkäynti jossa tuomioistuin puolsi mielentilatutkimuksenlausuntoa.

      Minut todettiin tutkimuksen tuloksena tilapäisesti syyntakeettomaksi ja vapautettiin kaikista rangaistuksista.

      • Anonyymi

        Ovela temppu. Ennen rikosta ja rikoksen jälkeen on täydessä ymmärryksessä, mutta rikosta tehdessä on ollut syyntakeeton. Monet rikoksentekijä selittävät tätä, että päässä ikään kuin naksahti.


      • Anonyymi

        Rangaistus teostasi oli poispotkiminen Niuvanniemen paratiisista lihapatojen ääreltä jossa seksikkäät hoitajat hieroivat kipeää niskaasi yläosattomissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3620
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2972
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2870
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2748
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2445
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      2130
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1887
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1817
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      181
      1810
    Aihe