Vastuuton vastuuseen

Anonyymi

Onneksi suomi oikeusvaltio?
Miten kävisi diktatuuri tai poliisivaltiossa, jos "haukutaan" hallitusta tai jotakin henkilöä vääristellen asioita oman mielen mukaan julkisesti lehdessä?
Itä naapurissa taitaisi tulla 10 vuotta vankeutta.
Voiko käsitteet tulla isän perintönä kreikasta saakka.

11

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Opiskelu on tainnut mennä hukkaan, jos ei erota oikeaa väärästä.

    • Anonyymi

      Persut huutelee, mutta auttaako äärioikeisto ketään?
      Miten suomen kävisi, jos persut pääsisi päättämään?
      Ehkä heille riittäisi ministeriauton kyyti, koska kansa vastaa miten heille huudetaan.

      • Anonyymi

        Turrpas kiinni. Mikä saa..nan ministeriauto. Ei se ole Perussuomalaisten keksintö... Pikemmin Sosiaalidemokraattien, Keskustan ja Kokoomuksen aikaansaannos. Itse ajelisin "Persuministerinä" sähköavusteisella polkupyörällä, kuin "Vode" mopollaan, hah...
        Muistakaamme, että kommunistit, vasemmistolaiset ja "solisaliratit" tapettiin jo vuonna 1917, yli sata vuotta sitten. Vuonna, jona äitini syntyi, ja perusSUOMI itsenäistyi...
        Perussuomalaisissa on Suomen tulevaisuuden voima, ilman typeriä työläismarsseja, sotahuutoja ja joutavia työväenmarssilauluja. Kaikki Suomen työikäiset ovat työläisiä - ahkeria työntekijöitä. Elämä on niin kuin sen järjestää, sano, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turrpas kiinni. Mikä saa..nan ministeriauto. Ei se ole Perussuomalaisten keksintö... Pikemmin Sosiaalidemokraattien, Keskustan ja Kokoomuksen aikaansaannos. Itse ajelisin "Persuministerinä" sähköavusteisella polkupyörällä, kuin "Vode" mopollaan, hah...
        Muistakaamme, että kommunistit, vasemmistolaiset ja "solisaliratit" tapettiin jo vuonna 1917, yli sata vuotta sitten. Vuonna, jona äitini syntyi, ja perusSUOMI itsenäistyi...
        Perussuomalaisissa on Suomen tulevaisuuden voima, ilman typeriä työläismarsseja, sotahuutoja ja joutavia työväenmarssilauluja. Kaikki Suomen työikäiset ovat työläisiä - ahkeria työntekijöitä. Elämä on niin kuin sen järjestää, sano, hah hah haaa!!!...

        22 1 äänellä ei kannata puskista huudella.
        Suomen työläisistä suurin osa roikkuu kapitalistien talutus köyden jatkona johon on helppo laittaa silmukan.


      • Anonyymi

        No yhtä oikeistopuolueiden hassutteluhöpsöttelyä pojat on pojat touhua on luvassa seuraava vaalikausi. Tätä touhua on jo soitessa seurattu ja siinä jää työt sivuseikaksi kun uutta höpsöttelyä pitää jatkuvasti keksiä edellisten peitoksi.


    • Anonyymi

      Ressu on todellinen taistelija. Hän sai valtavan äänimäärän 2012 kuntavaaleissa ja tietää yksinäisenä ihmisenä elämisen vaikeuksista henkisine ongelmineen. Laaja kokemus kirjoittelusta ja runsas virtuaaliystävien joukko tukee häntä aina eri asioissa.

      • Anonyymi

        Kyllä itsesi kanssa on taistelua, voittaako piru vai pullo lopputulos on kuitenkin sama.
        Yksinäinen vaimo on jättänyt ja elämä ei ole niin kuin sen järjestää.


      • Anonyymi

        Sama sävel toistuu kun järki on poistunut yläpäästä persusreikään.
        Ihmisen kun järki jättää pitää hakea kopiosta sitä mitä vuodesta toiseen toistaa.
        Sanavarasto toistaa itseään tuntuu ihan uudelta kun muisti pettää.


    • Anonyymi

      Manoliitto vain kirjoittelee ja elää "opiskelija elämää" kolmekymppisenä.

    • Anonyymi

      Milloin reijo joutuu vankilaan, on paljon rötöksiä. One coin huijaus, vakuutuspetoksia, myyntivilppiä, varastamista kaupungilta ja köyhiltä. Viinakin maistuu vaikka on muka evankelista, tosi törkeä ukko.

    • Anonyymi

      Kokoomus, persut ja seuraavaksi vasenmisto tai vihreät. Nuori kolmekymppinen kotona asuva ei vielä osaa päättää.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1419
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      150
      692
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      683
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      630
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      536
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe