Vastuuton vastuuseen

Anonyymi

Onneksi suomi oikeusvaltio?
Miten kävisi diktatuuri tai poliisivaltiossa, jos "haukutaan" hallitusta tai jotakin henkilöä vääristellen asioita oman mielen mukaan julkisesti lehdessä?
Itä naapurissa taitaisi tulla 10 vuotta vankeutta.
Voiko käsitteet tulla isän perintönä kreikasta saakka.

11

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Opiskelu on tainnut mennä hukkaan, jos ei erota oikeaa väärästä.

    • Anonyymi

      Persut huutelee, mutta auttaako äärioikeisto ketään?
      Miten suomen kävisi, jos persut pääsisi päättämään?
      Ehkä heille riittäisi ministeriauton kyyti, koska kansa vastaa miten heille huudetaan.

      • Anonyymi

        Turrpas kiinni. Mikä saa..nan ministeriauto. Ei se ole Perussuomalaisten keksintö... Pikemmin Sosiaalidemokraattien, Keskustan ja Kokoomuksen aikaansaannos. Itse ajelisin "Persuministerinä" sähköavusteisella polkupyörällä, kuin "Vode" mopollaan, hah...
        Muistakaamme, että kommunistit, vasemmistolaiset ja "solisaliratit" tapettiin jo vuonna 1917, yli sata vuotta sitten. Vuonna, jona äitini syntyi, ja perusSUOMI itsenäistyi...
        Perussuomalaisissa on Suomen tulevaisuuden voima, ilman typeriä työläismarsseja, sotahuutoja ja joutavia työväenmarssilauluja. Kaikki Suomen työikäiset ovat työläisiä - ahkeria työntekijöitä. Elämä on niin kuin sen järjestää, sano, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turrpas kiinni. Mikä saa..nan ministeriauto. Ei se ole Perussuomalaisten keksintö... Pikemmin Sosiaalidemokraattien, Keskustan ja Kokoomuksen aikaansaannos. Itse ajelisin "Persuministerinä" sähköavusteisella polkupyörällä, kuin "Vode" mopollaan, hah...
        Muistakaamme, että kommunistit, vasemmistolaiset ja "solisaliratit" tapettiin jo vuonna 1917, yli sata vuotta sitten. Vuonna, jona äitini syntyi, ja perusSUOMI itsenäistyi...
        Perussuomalaisissa on Suomen tulevaisuuden voima, ilman typeriä työläismarsseja, sotahuutoja ja joutavia työväenmarssilauluja. Kaikki Suomen työikäiset ovat työläisiä - ahkeria työntekijöitä. Elämä on niin kuin sen järjestää, sano, hah hah haaa!!!...

        22 1 äänellä ei kannata puskista huudella.
        Suomen työläisistä suurin osa roikkuu kapitalistien talutus köyden jatkona johon on helppo laittaa silmukan.


      • Anonyymi

        No yhtä oikeistopuolueiden hassutteluhöpsöttelyä pojat on pojat touhua on luvassa seuraava vaalikausi. Tätä touhua on jo soitessa seurattu ja siinä jää työt sivuseikaksi kun uutta höpsöttelyä pitää jatkuvasti keksiä edellisten peitoksi.


    • Anonyymi

      Ressu on todellinen taistelija. Hän sai valtavan äänimäärän 2012 kuntavaaleissa ja tietää yksinäisenä ihmisenä elämisen vaikeuksista henkisine ongelmineen. Laaja kokemus kirjoittelusta ja runsas virtuaaliystävien joukko tukee häntä aina eri asioissa.

      • Anonyymi

        Kyllä itsesi kanssa on taistelua, voittaako piru vai pullo lopputulos on kuitenkin sama.
        Yksinäinen vaimo on jättänyt ja elämä ei ole niin kuin sen järjestää.


      • Anonyymi

        Sama sävel toistuu kun järki on poistunut yläpäästä persusreikään.
        Ihmisen kun järki jättää pitää hakea kopiosta sitä mitä vuodesta toiseen toistaa.
        Sanavarasto toistaa itseään tuntuu ihan uudelta kun muisti pettää.


    • Anonyymi

      Manoliitto vain kirjoittelee ja elää "opiskelija elämää" kolmekymppisenä.

    • Anonyymi

      Milloin reijo joutuu vankilaan, on paljon rötöksiä. One coin huijaus, vakuutuspetoksia, myyntivilppiä, varastamista kaupungilta ja köyhiltä. Viinakin maistuu vaikka on muka evankelista, tosi törkeä ukko.

    • Anonyymi

      Kokoomus, persut ja seuraavaksi vasenmisto tai vihreät. Nuori kolmekymppinen kotona asuva ei vielä osaa päättää.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe