vai onko sittenkin uusi Rannukka?
KaiCell tehdas Paltamoon
10
96
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomuksen Eero Suutarin hanke...
- Anonyymi
Olisi hyvä saada oikeita työpaikkoja ja valuuttatuloja. Tubetus ei elätä.
- Anonyymi
Kyllä se Kyllönen estää tehdasprojektin ilmastosuojelun varjolla. Vasemmistoliittoa ei enää työpaikat kiinnosta.
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Jos sukunimi on Kyllönen, niin silloin puolue on vasemmistoliitto.
- Anonyymi
Merja Kyllönen on kaikissa yhteyksissä puhunut KaiCellin puolesta.
- Anonyymi
Kemin ja Kemijärven sellutehtaille on annettu ympäristöluvat.
Hyvä näin, nyt saadaan ulkomaan valuuttaa 6 miljardia ja palkkatuloa työpaikkoja lisäksi. Näin voidaan ostaa sähköautoja ja maailma pelastuu! - Anonyymi
En äänestä enää Kokoomusta. Syy Suutari, joka saastuttamassa tehdashankkeellaan Oulujärven.
- Anonyymi
Suutaria pitää äänestää. Varsinkin jos saa toteutettua tehtaan Paltamoon. Tämmöiseen Kainuun hyväksi tapahtuvaan työhön ei kepulaisista poliitikoista ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suutaria pitää äänestää. Varsinkin jos saa toteutettua tehtaan Paltamoon. Tämmöiseen Kainuun hyväksi tapahtuvaan työhön ei kepulaisista poliitikoista ole.
Kepun edustus on mukana hankkeessa ihan tiiviisti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202650Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3432281Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262092Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o221973Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581678Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121222Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181209- 551060
- 631045
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31022