Miksi kiusaat minua

Kunntiedät että minulla on sinua kohtaan tunteita. Oon jo jättäny rauhaan. Miksi enää kiusata en ymmärrä.
1077
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Mitenköhän tämä kiusaaminen ilmenee?

Äänestä

Kuka sua kiusaa?

Äänestä

Sama täällä. Kiusaaminen jatkuu. Mutta eiköhän se siitä laimene, kun pidän asiallisen linjan.
Ehkä satutin häntä keromalla, että en enää jatka ja siksi haluaa kiusata.

Äänestä
  • En kiusaa. Kerroin vain että rakastan silti :(

Äänestä

en ole kiusannut, hieman katsonut vaan... =)

Äänestä

En ole kiusannut? Ja millä tavalla olisin?

Äänestä

Ei se ole kiusaa, se on intohimoista rakkautta!

Äänestä

Anteeksi suomi24 en enää kiusaa sinua. Mutta kun sinulla on niin paljon muitakin käyttäjiä ajattelin että olisin sulautunut joukkoon. Tiedän tunteesi ne ovat erittäin ristiriitaisia ja välillä hyvinkin hyökkääviä. Olet aika pelottava suorastaan kun painat mielipiteiden kanssa päälle.

Äänestä

Olet varmaan käsittänyt väärin.

Äänestä

En kiusaa sinua. Mitään pahaa en ole sinusta kirjoittanut tai puhunut.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Kunntiedät että minulla on sinua kohtaan tunteita. Oon jo jättäny rauhaan. Miksi enää kiusata en ymmärrä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu