Kunntiedät että minulla on sinua kohtaan tunteita. Oon jo jättäny rauhaan. Miksi enää kiusata en ymmärrä.
Miksi kiusaat minua
10
76
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenköhän tämä kiusaaminen ilmenee?
- Anonyymi
Kuka sua kiusaa?
- Anonyymi
Sama täällä. Kiusaaminen jatkuu. Mutta eiköhän se siitä laimene, kun pidän asiallisen linjan.
Ehkä satutin häntä keromalla, että en enää jatka ja siksi haluaa kiusata.- Anonyymi
En kiusaa. Kerroin vain että rakastan silti :(
en ole kiusannut, hieman katsonut vaan... =)
- Anonyymi
En ole kiusannut? Ja millä tavalla olisin?
- Anonyymi
Ei se ole kiusaa, se on intohimoista rakkautta!
- Anonyymi
Anteeksi suomi24 en enää kiusaa sinua. Mutta kun sinulla on niin paljon muitakin käyttäjiä ajattelin että olisin sulautunut joukkoon. Tiedän tunteesi ne ovat erittäin ristiriitaisia ja välillä hyvinkin hyökkääviä. Olet aika pelottava suorastaan kun painat mielipiteiden kanssa päälle.
- Anonyymi
Olet varmaan käsittänyt väärin.
- Anonyymi
En kiusaa sinua. Mitään pahaa en ole sinusta kirjoittanut tai puhunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427