alkaa kaikkien tajuamaan mistä tässä koronasta ja sen rokotteesta on kyse.Tämä aika on ennustettu isossakirjassa ,666-pedon merkki on tuloillaan.Koronarokotteella testataan kuinka helposti kansalaiset kokomaailmassa saadaan se ottamaan.Näyttääkin pahasti siltä ellei joku siihen suostu,niin esitetään pakkokeinoja,kuten koronapassi tai joku merkintä haluttomuudesta ottaa tämä.Tämä on nyt tosiasia mihin on tultu ja pahempaan ollaan menossa ja mistä sen tietää,vaikka ko.-sairauskin olisi juuri tätävarten pantukin alulle.Tarkoitus ei ole lietsoa pelkoa tai hysteriaa,vaan olisi hyvä ihmisten itsekin tutkia sieltä"isostakirjasta"mitä on ennustettu ja näin ne vaan todellakin toteutuvat.
Oliskohan aika
Anonyymi
2
133
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäksi vielä että miksi eräät maailman rikkaimpiin kuuluvat tahot haluavat nyt pikaisesti saada taivaalle lisää tuhansia satellitteja.No osittain ainakin siksi että osa niistä valjastetaan kaikkien maailmanihmisten seuraamiseksi sitten kun ihmiset sirutetaan.Elikkä siis koronarokotteella tässä testaillaan miten kansa maailmalla tähän suhtautuu.Tiedän että monenmonet naureskelee ja vähättelee tätä asiaa,mutta se TULEE tapahtumaan pian,koska ihminen ihan itse on tähän synneillään syyllinen!
- Anonyymi
Joo,niinku ehkäpä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823