alkaa kaikkien tajuamaan mistä tässä koronasta ja sen rokotteesta on kyse.Tämä aika on ennustettu isossakirjassa ,666-pedon merkki on tuloillaan.Koronarokotteella testataan kuinka helposti kansalaiset kokomaailmassa saadaan se ottamaan.Näyttääkin pahasti siltä ellei joku siihen suostu,niin esitetään pakkokeinoja,kuten koronapassi tai joku merkintä haluttomuudesta ottaa tämä.Tämä on nyt tosiasia mihin on tultu ja pahempaan ollaan menossa ja mistä sen tietää,vaikka ko.-sairauskin olisi juuri tätävarten pantukin alulle.Tarkoitus ei ole lietsoa pelkoa tai hysteriaa,vaan olisi hyvä ihmisten itsekin tutkia sieltä"isostakirjasta"mitä on ennustettu ja näin ne vaan todellakin toteutuvat.
Oliskohan aika
Anonyymi
2
212
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäksi vielä että miksi eräät maailman rikkaimpiin kuuluvat tahot haluavat nyt pikaisesti saada taivaalle lisää tuhansia satellitteja.No osittain ainakin siksi että osa niistä valjastetaan kaikkien maailmanihmisten seuraamiseksi sitten kun ihmiset sirutetaan.Elikkä siis koronarokotteella tässä testaillaan miten kansa maailmalla tähän suhtautuu.Tiedän että monenmonet naureskelee ja vähättelee tätä asiaa,mutta se TULEE tapahtumaan pian,koska ihminen ihan itse on tähän synneillään syyllinen!
- Anonyymi
Joo,niinku ehkäpä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan64819Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv634437- 443729
- 193382
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343298Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h443153No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol453080- 492756
- 422495
- 452249