Mie halluun että Väyrysen Puavosta tulloo pressa!
Väpästä pressa
14
182
Vastaukset
- Anonyymi
Komia pariskunta!
- Anonyymi
Väykyllä on auktoriteettia:)
Miehekäs mies kaiken kaikkiaan.
Ei mikään pakolaisten maahankutsuja että tulkaa vaan meille asumaan. Tuota yhden kepupomon kutsua näytettiin Irakin TV:ssä ja ottivat kopin. Tunkua tuli. - Anonyymi
Väpä on ihana=)
- Anonyymi
" EI HUONO "
erään tanssitaiteilijan sanojen mukaan,,,
10 pistettä !- Anonyymi
Väpä on aito viikinki.
Väpä pelastaa Pohjolan
- Anonyymi
Turvallisuuspolitiikassa ajaa Suomen eristämistä lännestä. Ei kiitos.
- Anonyymi
Väpä on edistänyt suomalaisten kouluttautumista enemmän kuin yksikään pressa.
- Anonyymi
19:36
ÄLÄ HORISE lopeta sekoilu,
sopeudu suomen kultuuriin, tai muuta sinne mistä oot tullikki, pois suomesta,
Väyrynen on suomen viisain politikko !
- Anonyymi
halluuminen on halapaa, vaekkee onnistuskaa
- Anonyymi
https://m.youtube.com/watch?v=OFHvXH-4afk
Näillä eväillä - Anonyymi
YYA-ajan kommari haikailee Paavoa ja Neuvostoliittoa.
Juna Vladivostokiin meni jo.- Anonyymi
Vasemmisto täällä haikailee Eurostoliittoa, tyhmät kuin eivät käsitä mitään.
Brysselin juna odottaa...
- Anonyymi
Ah, niin komea tämä Anders Adlercreutz RKP puolueen kansanedustaja että oksat pois. Olisi filmaattinen mies presidentin tehtävissä ja varmaan viisaskin.
- Anonyymi
HALOOOOO,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
kaikein parasta suomelle ON
THDÄ FIKXIT Britannian BREXITIN tapaan,
täydellinen ITSENÄISYYS SUOMELLE TAKSI
on aivan TURHA
SUOMALAISIA PELOTELLA JATKUVASTI VENÄJÄLLÄ
sallikaa mun nauraa,
jotta suomi pysyisi EU:ssa maksamassa rikkaitten eteläeuroopan maitten velkoja ikuisesti,
oletteko te aivan hulluja,
EU MANIPULAATIO ON PELKKÄÄ LUMETTA VALHETTA
MANIPULOINTIA
käyttäkää järkeä jos teillä järkeä on ollenkaan, vai oletteko VAIN MANIPULOINNIN UHREJA !
kuten KEKKONEN aikoinaan TIESI OSASI olla ja pitää ystävyyssyhteita yllä KOKO maailman KAIKKIEN kansojen kanssa, EI YKSIN VENÄLÄISTEN KANSSA,
suomi oli silloin hyvin ARVOSTETTU ITSENÄINEN MAA KOKO MAAILMASSA
ihan AMERIKKAA MYÖTEN,
AVATKAA SILMÄNNE NÄKEMÄÄN TOTUUS,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519