Väpästä pressa

Anonyymi

Mie halluun että Väyrysen Puavosta tulloo pressa!

14

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Komia pariskunta!

    • Anonyymi

      Väykyllä on auktoriteettia:)
      Miehekäs mies kaiken kaikkiaan.

      Ei mikään pakolaisten maahankutsuja että tulkaa vaan meille asumaan. Tuota yhden kepupomon kutsua näytettiin Irakin TV:ssä ja ottivat kopin. Tunkua tuli.

    • Anonyymi

      Väpä on ihana=)

    • Anonyymi

      " EI HUONO "

      erään tanssitaiteilijan sanojen mukaan,,,

      10 pistettä !

      • Anonyymi

        Väpä on aito viikinki.
        Väpä pelastaa Pohjolan


    • Anonyymi

      Turvallisuuspolitiikassa ajaa Suomen eristämistä lännestä. Ei kiitos.

      • Anonyymi

        Väpä on edistänyt suomalaisten kouluttautumista enemmän kuin yksikään pressa.


      • Anonyymi

        19:36

        ÄLÄ HORISE lopeta sekoilu,
        sopeudu suomen kultuuriin, tai muuta sinne mistä oot tullikki, pois suomesta,

        Väyrynen on suomen viisain politikko !


    • Anonyymi

      halluuminen on halapaa, vaekkee onnistuskaa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      YYA-ajan kommari haikailee Paavoa ja Neuvostoliittoa.
      Juna Vladivostokiin meni jo.

      • Anonyymi

        Vasemmisto täällä haikailee Eurostoliittoa, tyhmät kuin eivät käsitä mitään.

        Brysselin juna odottaa...


    • Anonyymi

      Ah, niin komea tämä Anders Adlercreutz RKP puolueen kansanedustaja että oksat pois. Olisi filmaattinen mies presidentin tehtävissä ja varmaan viisaskin.

    • Anonyymi

      HALOOOOO,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      kaikein parasta suomelle ON

      THDÄ FIKXIT Britannian BREXITIN tapaan,

      täydellinen ITSENÄISYYS SUOMELLE TAKSI


      on aivan TURHA
      SUOMALAISIA PELOTELLA JATKUVASTI VENÄJÄLLÄ
      sallikaa mun nauraa,
      jotta suomi pysyisi EU:ssa maksamassa rikkaitten eteläeuroopan maitten velkoja ikuisesti,
      oletteko te aivan hulluja,

      EU MANIPULAATIO ON PELKKÄÄ LUMETTA VALHETTA
      MANIPULOINTIA

      käyttäkää järkeä jos teillä järkeä on ollenkaan, vai oletteko VAIN MANIPULOINNIN UHREJA !

      kuten KEKKONEN aikoinaan TIESI OSASI olla ja pitää ystävyyssyhteita yllä KOKO maailman KAIKKIEN kansojen kanssa, EI YKSIN VENÄLÄISTEN KANSSA,

      suomi oli silloin hyvin ARVOSTETTU ITSENÄINEN MAA KOKO MAAILMASSA
      ihan AMERIKKAA MYÖTEN,


      AVATKAA SILMÄNNE NÄKEMÄÄN TOTUUS,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      121
      1128
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      116
      994
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      218
      601
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe