Mie halluun että Väyrysen Puavosta tulloo pressa!
Väpästä pressa
14
182
Vastaukset
- Anonyymi
Komia pariskunta!
- Anonyymi
Väykyllä on auktoriteettia:)
Miehekäs mies kaiken kaikkiaan.
Ei mikään pakolaisten maahankutsuja että tulkaa vaan meille asumaan. Tuota yhden kepupomon kutsua näytettiin Irakin TV:ssä ja ottivat kopin. Tunkua tuli. - Anonyymi
Väpä on ihana=)
- Anonyymi
" EI HUONO "
erään tanssitaiteilijan sanojen mukaan,,,
10 pistettä !- Anonyymi
Väpä on aito viikinki.
Väpä pelastaa Pohjolan
- Anonyymi
Turvallisuuspolitiikassa ajaa Suomen eristämistä lännestä. Ei kiitos.
- Anonyymi
Väpä on edistänyt suomalaisten kouluttautumista enemmän kuin yksikään pressa.
- Anonyymi
19:36
ÄLÄ HORISE lopeta sekoilu,
sopeudu suomen kultuuriin, tai muuta sinne mistä oot tullikki, pois suomesta,
Väyrynen on suomen viisain politikko !
- Anonyymi
halluuminen on halapaa, vaekkee onnistuskaa
- Anonyymi
https://m.youtube.com/watch?v=OFHvXH-4afk
Näillä eväillä - Anonyymi
YYA-ajan kommari haikailee Paavoa ja Neuvostoliittoa.
Juna Vladivostokiin meni jo.- Anonyymi
Vasemmisto täällä haikailee Eurostoliittoa, tyhmät kuin eivät käsitä mitään.
Brysselin juna odottaa...
- Anonyymi
Ah, niin komea tämä Anders Adlercreutz RKP puolueen kansanedustaja että oksat pois. Olisi filmaattinen mies presidentin tehtävissä ja varmaan viisaskin.
- Anonyymi
HALOOOOO,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
kaikein parasta suomelle ON
THDÄ FIKXIT Britannian BREXITIN tapaan,
täydellinen ITSENÄISYYS SUOMELLE TAKSI
on aivan TURHA
SUOMALAISIA PELOTELLA JATKUVASTI VENÄJÄLLÄ
sallikaa mun nauraa,
jotta suomi pysyisi EU:ssa maksamassa rikkaitten eteläeuroopan maitten velkoja ikuisesti,
oletteko te aivan hulluja,
EU MANIPULAATIO ON PELKKÄÄ LUMETTA VALHETTA
MANIPULOINTIA
käyttäkää järkeä jos teillä järkeä on ollenkaan, vai oletteko VAIN MANIPULOINNIN UHREJA !
kuten KEKKONEN aikoinaan TIESI OSASI olla ja pitää ystävyyssyhteita yllä KOKO maailman KAIKKIEN kansojen kanssa, EI YKSIN VENÄLÄISTEN KANSSA,
suomi oli silloin hyvin ARVOSTETTU ITSENÄINEN MAA KOKO MAAILMASSA
ihan AMERIKKAA MYÖTEN,
AVATKAA SILMÄNNE NÄKEMÄÄN TOTUUS,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466