Parvekekahvittelu

Minä olen lähes joka päivä nauttinut parvekekahvit, viimeksi noin tunti sitten. On hienoa, kun saa jopa joulukuussa istua parvekkeella kahvilla, kaikessa rauhassa.
Suosittelen teillekin.

72

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän siellä parvekkeella tähän aikaan itikoita ole, mutta on vaan niin kylmä tuuli ettei huvita pukea lämpöhaalaria päälle että jotenkin tarkenisi. Ajatuskin nostaa jo ihon kananlihalle.
      On sitä tullut lukemattomia kertoja juotua termospullokahvit työhommissa metsässä.
      Nekin nykyään juodaan vebaston lämmittämässä ohjaamossa.
      Kerran iski nostalkisuudenpuuska, ja paistoin nuotiolla makkarat.
      Sekin meni räpimiseksi, kylmä tuuli ja paljon lunta, itse kärvisteli kylmästä enemmän, mitä makkarat lämpeni nuotiossa.

      • Anonyymi

        Ei kesälläkään itikoita tule, jos on lasitettu parveke. Tosin kesäisin on kivaa pitää lasitusta ainakin osittain auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kesälläkään itikoita tule, jos on lasitettu parveke. Tosin kesäisin on kivaa pitää lasitusta ainakin osittain auki.

        Varsinkin, jos aurinko paistaa kuumasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin, jos aurinko paistaa kuumasti.

        Kun parveke on vain yhteen ilmansuuntaan, niin se voimakkain auringonpaiste ei monta tuntia ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun parveke on vain yhteen ilmansuuntaan, niin se voimakkain auringonpaiste ei monta tuntia ole.

        Ei ainakaan kannata tehdä asiasta ongelmaa.


    • Anonyymi

      Silloin kun tupakoin vielä ja parvekkellaa saattoi olla kahvimuki matkassa talvellakin.

    • Anonyymi

      Ei ole parveketta.

      Kesäisin tulee joskus juotua kaljaa terassilla, mutta muuten syöminen ja juominen mukavampaa sisällä. Mutta ymmärrän hyvin fiiliksen, jos joku on asunut parvekkeettomassa kerrostalokämpässä ja muuttaa sitten parvekkeelliseen. Ulkoilma on kyllä jees.

      Muistui mieleen, aikanaan jokin paari Oulussa mainosti, niillä talviterassi. Saapi juoda terassila kaljaa ympäri vuoden, talvisin pipo päässä ja tumput käsissä. Nykyisen tupakkilain ja koronan aikana vois kyllä menestyäkin, koska paari sais enenpi asiakaspaikkoja ja osa asiakkaista kuitenkin ramppaa ulkona tupakilla. Voi olla kiinni jostain kaupungin säännöistakin, mutta tsadissa en ole kuullut talviterasseja olevan.

      Joop, kyllähän kahvi hyvää on ja raitis ilma varmaan maistuttaa sitä paremmin. Kun tuskin se rankametässä juotu termarikahvi niin äärettömän maukasta itsessään oli, kuin on muistikuvissa. Nokkapannukahvi asia erikseen. Hmmm, keitä kokeeksi pannukahvit kertakäyttögrillillä partsilla, vois olla kiintoisa fiilis ja hyvä makuelämys.

      =DW=

    • Anonyymi

      Kiva teille jotka tahdotte siitä ilolla kertoa. Kiva lukea, että jatkakaa vaan.
      Itse en sano sanaakaan parveke kaffitteluista.
      Kerran kun (taas) kerroin, niin minulle tuli vastaukseksi kommentti, että on jo luettu monasti siitä asiasta että ei kiinnosta ja pitäisi sen asian hehkuttelu lopettaa. Kaikki jo tietää mun aamukaffittelut parvekkeella.
      Minä lopetin hehkutuksen ja se on siinä.
      Heikunkeikku

      • Anonyymi

        Kuule, se aihe kiinnostaa huomattavasti enemmän kuin jonninjoutava politiikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, se aihe kiinnostaa huomattavasti enemmän kuin jonninjoutava politiikka.

        Totta, politiikkaa on tällä palstalla liikaa, mutta näitä oikeaan elämään liittyviä juttuja ihmeen vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, politiikkaa on tällä palstalla liikaa, mutta näitä oikeaan elämään liittyviä juttuja ihmeen vähän.

        Oletan, että palstalla pyörii enimmäkseen kaksi tai kolme politiikanjauhajaa, jotka yrittävät tehdä vaikutelman, että ihmisiä muka kiinnostaa politiikka. Hohhoijaa.


    • Anonyymi

      Korona on estänyt parveke aamiaisemme, lounaamme, ip-kahvit ja iltapalamme.
      Tälle käytettävissä olevalle parvekkeelle ei viitsi mennä vaikka lasitus suojaakin mutta ei lämmitä.

      • Anonyymi

        Miten korona estää parvekkeen käytön ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten korona estää parvekkeen käytön ?

        Se on siellä rivien välissä. He eivät pääse matkustamaan sinne espanjan slummi kämppäänsä. Siten estää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on siellä rivien välissä. He eivät pääse matkustamaan sinne espanjan slummi kämppäänsä. Siten estää.

        Googlaa PaseoJuan Aparicio Torrevieja niin rannassa oleva 14 kerroksinen törö on se talo jonka itäsiiven ylimmässä kerroksessa meidän parveke, keittiö, oh ja 2 makuuhuonetta slummikämppämme sijaitsee.
        Talon numero on 5. Tervetuloa jos satut liikkumaan maisemissa ja olemme paikalla!
        Rannan puolella on kävelykatu mutta kalasataman vieressä, parin sadan metrin päässä on P-alue. Vartioitu ja maksullinen.

        Meidän lisäksemme ainoa suomalainen asukas, läpivuotinen sellainen, kuoli 90-luvun lopulla.

        Suurin osa suomalaisista kuten muistakin kantaväestöön kuulumattomista, asuvat kaupungin ulkopuolella sisämaan reservatioissa.

        Talon vahti perheineen asuu talon ylimmässä kerroksessa. Hänen palkkansa sisältyy yhtiövastikkeeseen 52€/kk. Sähkö ja vesi ovat päällä koko ajan ja niiden perusmaksut ovat yhteensä noin 3€/kk.

        Vaikka asunto on ylimmässä kerroksessa niin rannan läheisyydestä johtuu, että ollessaan pitempään tyhjänä alkaa makuuhuoneiden meren puoleisiin seiniin muodostumaan hometta. Toivottavasti tämä lohduttaa pahansuopaa sieluasi!
        Normaali käytössä tätä harmia ei ole.
        Ikävä kyllä, home on helposti hoidettavissa. Sumutus poistoaineella. Vuorokauden tuuletus ja estomaalin telaus. Eikö ole inhottavan helppoa.


    • Anonyymi

      Edellisessä asunnossani oli parveke, tosin lasittamaton, mutta ympäri vuoden siellä kahvittelin tupakalla käydessäni. Nykyisessä asunnossani on terassi mutta harvoin tulee siinä istuttua kun en enää moneen vuoteen ole tupakoinutkaan ja kesähelteillä on huomattavasti miellyttävämpi istua sisällä viileämmässä.

      vn

      • Anonyymi

        Koronaparvekkeellamme on sälekaihtimet ja se jää varjoon noin klo 13 tienoissa joten liian kuumaksi se ei mene. Lisäksi parinkymmenen metrin päässä hönkivä meri liikuttaa ilmaa ja jäähdyttää sitä sopivasti.
        Kylmempänä vuodenaikana klo 8:n tienoissa nouseva aurinko lämmittää sopivasti.

        Kotiparveke on 60-luvulla rakennetun kerrostalon ylimmän kerroksen 5 - 6m2:n jälkeen päin lasitettu uloke jossa ei vitsi paljoakaan viettää aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronaparvekkeellamme on sälekaihtimet ja se jää varjoon noin klo 13 tienoissa joten liian kuumaksi se ei mene. Lisäksi parinkymmenen metrin päässä hönkivä meri liikuttaa ilmaa ja jäähdyttää sitä sopivasti.
        Kylmempänä vuodenaikana klo 8:n tienoissa nouseva aurinko lämmittää sopivasti.

        Kotiparveke on 60-luvulla rakennetun kerrostalon ylimmän kerroksen 5 - 6m2:n jälkeen päin lasitettu uloke jossa ei vitsi paljoakaan viettää aikaa.

        Jos minulla olisi lasitettu parveke ylemmissä kerroksissa hommaisin sinne talvikäyttöön lämmittimen ja viihtyisin useinkin kahvittelemassa

        vn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minulla olisi lasitettu parveke ylemmissä kerroksissa hommaisin sinne talvikäyttöön lämmittimen ja viihtyisin useinkin kahvittelemassa

        vn

        Olen harkinnut parvekkeen kattoon 1kW: infrapunasäteilijää. Antaa miellyttävän lämmön tunteen koska säteilylämpö kohdistuu suoraan kohteisiin eikä yritäkään lämmittää ilmaa.
        Tämä kotiparveke on vain 3-kerroksisen talon ylin. Tylsä näköala. Hiljaisten katujen risteys.
        Autokoulu on vastapäätä. Thai hieronta on risteyksen toisella puolella. P-alue yhdellä sivulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen harkinnut parvekkeen kattoon 1kW: infrapunasäteilijää. Antaa miellyttävän lämmön tunteen koska säteilylämpö kohdistuu suoraan kohteisiin eikä yritäkään lämmittää ilmaa.
        Tämä kotiparveke on vain 3-kerroksisen talon ylin. Tylsä näköala. Hiljaisten katujen risteys.
        Autokoulu on vastapäätä. Thai hieronta on risteyksen toisella puolella. P-alue yhdellä sivulla.

        Hiljaisten katujen risteys ihan kiva, olettaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaisten katujen risteys ihan kiva, olettaisin.

        Tapahtumien puutteessa tulee tirkistelymentaliteetti.
        Pikkukaupungin keskustan hiljainen risteys.
        Jukopliuta, kuinka moni ajaa ilman turvavyötä!
        Tuokin ukko lyyhää viistoon risteyksen halki vaikka suojatiet ovat jokaisessa kulmassa.
        Tuo nainen ei ole kouluttanut koiraansa lainkaan. Nainen seuraa kun koira vie remmi suorana mutta koira käyttäytyy paremmin kuin moni ihminen. Käyttää suojateitä!
        Nuo rinnakkai keulivat mopojätkät löytävät vielä itsensä ensiavusta.
        Jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtumien puutteessa tulee tirkistelymentaliteetti.
        Pikkukaupungin keskustan hiljainen risteys.
        Jukopliuta, kuinka moni ajaa ilman turvavyötä!
        Tuokin ukko lyyhää viistoon risteyksen halki vaikka suojatiet ovat jokaisessa kulmassa.
        Tuo nainen ei ole kouluttanut koiraansa lainkaan. Nainen seuraa kun koira vie remmi suorana mutta koira käyttäytyy paremmin kuin moni ihminen. Käyttää suojateitä!
        Nuo rinnakkai keulivat mopojätkät löytävät vielä itsensä ensiavusta.
        Jne.

        Useimmat eivät seuraile toisten touhuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmat eivät seuraile toisten touhuja.

        Haluaisinpa nähdä sinut istumassa siellä ja tuijottamassa hartaana vastapäisen talon seinää tai taivaan rantaa.
        Tietenkin jos on jotain aktiviteettiä, vaikkapa kortin peluuta tai jotain muutakin kuin herttaista seurustelua 51 aviovuoden jälkeen vaimon kanssa niin tilanne on toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen harkinnut parvekkeen kattoon 1kW: infrapunasäteilijää. Antaa miellyttävän lämmön tunteen koska säteilylämpö kohdistuu suoraan kohteisiin eikä yritäkään lämmittää ilmaa.
        Tämä kotiparveke on vain 3-kerroksisen talon ylin. Tylsä näköala. Hiljaisten katujen risteys.
        Autokoulu on vastapäätä. Thai hieronta on risteyksen toisella puolella. P-alue yhdellä sivulla.

        Infrapunasäteilijä. Aiheuttaako isot sähkölaskut?


    • Anonyymi

      Lasitetulla parvekkeella pikkasen aikaa onnistuu.

      • Anonyymi

        Pikkasen aikaa, ehkä n. 20 minuuttia, tietenkin talvivaatetuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkasen aikaa, ehkä n. 20 minuuttia, tietenkin talvivaatetuksella.

        Lämmin pipolakki on oltava, niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämmin pipolakki on oltava, niin.

        Joskus entisaikaan Ruskolla sanottiin: Kanavaras kulkee ilman lakkii.


    • Anonyymi

      Keväällä, kesällä ja syksyllä on kiva juoda aamu- tai iltakahvit tuolla avo-parvekkeella. Mutta ei herranjestas näin talvella. Aina melkein tuulee tai sataa näin talvella niin ei siellä millään tarkene. Nytkin kuuluu lorina kun vesi tippuu ylimpien kerroksien parvekkeilta alemmas ja tuulen ulina uikuu nurkissa.
      Kiva täällä kynttelikköjen ja kynttilöiden hämyssä lukea uutisia ja käydä nettiseikkailulla ympäri maailmaa sekä tietysti lukea kanssakirjottajien juttuja.
      Niin sitä taas ollaan vuosi laitettu pakettiin ja uutta tulevaa odotellaan.
      Hytinäx1

      • Anonyymi

        Juu, helpommalla pääsee, kun istuu lämpöisellä sohvalla, ja katsoo telkkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, helpommalla pääsee, kun istuu lämpöisellä sohvalla, ja katsoo telkkua.

        Helppo vaihtoehto, mutta ei virkistä, kuten ulkoilma virkistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo vaihtoehto, mutta ei virkistä, kuten ulkoilma virkistää.

        Voi toimia niin, että ulkona kävelylenkillä kävelee, ja kotona lämpimissä sisätiloissa on rennosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi toimia niin, että ulkona kävelylenkillä kävelee, ja kotona lämpimissä sisätiloissa on rennosti.

        Monet toimivat niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet toimivat niin.

        Järkevä ratkaisu asiaan.


    • Anonyymi

      en minä kylmään aikaan parvekkeella kahvittele, mutta saunoessa löylyjen välissä ja saunan jälkeen siellä on kiva vilvoitella ja nauttia saunaoluesta.

      • Anonyymi

        Juu, saunomisen yhteydessä lyhyt parvekekäynti ihan kiva juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, saunomisen yhteydessä lyhyt parvekekäynti ihan kiva juttu.

        Kaikilla ei ole kerrostaloasunnossa saunaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla ei ole kerrostaloasunnossa saunaa.

        Useimmissa kerrostaloasunnoissa ei liene saunaa, mutta taloyhtiön sauna on olemassa lähes aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmissa kerrostaloasunnoissa ei liene saunaa, mutta taloyhtiön sauna on olemassa lähes aina.

        Taloyhtiön saunalla pärjää.


    • Anonyymi

      Entä kahvittelu puistonpenkillä talvella?

      • Anonyymi

        En ole havainnut talvella puistonpenkkikahvittelijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole havainnut talvella puistonpenkkikahvittelijoita.

        Ei liene puistonpenkki-istujia talvella, hei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liene puistonpenkki-istujia talvella, hei.

        Ei ainakaan monen minuutin istujia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liene puistonpenkki-istujia talvella, hei.

        Onko puistonpenkkejäkään paljonkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko puistonpenkkejäkään paljonkaan.

        Osa niistä on korjattu talvisäilytykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa niistä on korjattu talvisäilytykseen.

        Niin, on hyvä, kun ovat talvivarastossa.


    • Viime yönä nautiskelin parvekekahvit. Oli muuten kiva tunnelma, mutta uudenvuoden rakettien hirveä ääni oli harmillinen ilmiö. En voi sietää rakettien paukuttelun ääntä.

      • Anonyymi

        Olisihan sinun pitänyt tietää, että viime yönä raketit paukkuisivat. Kerran vuodessa niin vaan käy. Olisit voinut juoda kahvin sisällä, niin olisit välttynyt tuolta harmilliselta kokemukselta.

        En halua ilkeillä, mutta kirjoitustesi perusteella on paljon asioita, joita et siedä.
        Onko sinulla alhainen sietokyky, vai oletko sietämätön ihminen?
        Jokainen ymmärtänee eron noiden käsitteiden välillä.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisihan sinun pitänyt tietää, että viime yönä raketit paukkuisivat. Kerran vuodessa niin vaan käy. Olisit voinut juoda kahvin sisällä, niin olisit välttynyt tuolta harmilliselta kokemukselta.

        En halua ilkeillä, mutta kirjoitustesi perusteella on paljon asioita, joita et siedä.
        Onko sinulla alhainen sietokyky, vai oletko sietämätön ihminen?
        Jokainen ymmärtänee eron noiden käsitteiden välillä.

        kylmätotuus

        minulle tuli mieleen sama kysymys, sietämätön ihminen, kommentteja kun saman tapaisia on useita tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulle tuli mieleen sama kysymys, sietämätön ihminen, kommentteja kun saman tapaisia on useita tällä palstalla.

        Ei talvisaikaan juuri terassilla tule oleskeletua Toki laitan vähän joulurekvisiittaa, mikä näkyy sisällekin.
        Kevään tullessa on kiva istua, kun ilma on jo lämmintä.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei talvisaikaan juuri terassilla tule oleskeletua Toki laitan vähän joulurekvisiittaa, mikä näkyy sisällekin.
        Kevään tullessa on kiva istua, kun ilma on jo lämmintä.
        Beng

        Minä tykkään istua kaikkina vuodenaikoina, olen huono seisoskelemaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkään istua kaikkina vuodenaikoina, olen huono seisoskelemaan!

        Varo, ettei kukaan luule kommenttiasi huonoksi vitsiksi, saatikka ryhdy nauramaan, kuten joku nyt tässä.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo, ettei kukaan luule kommenttiasi huonoksi vitsiksi, saatikka ryhdy nauramaan, kuten joku nyt tässä.
        Beng

        Nauru on aivan myönteinen asia niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauru on aivan myönteinen asia niin.

        Joskus naurattaa enempi, joskus vähempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulle tuli mieleen sama kysymys, sietämätön ihminen, kommentteja kun saman tapaisia on useita tällä palstalla.

        Voi olla tiukkapipoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla tiukkapipoinen.

        Miten voit niin olettaa? Tunnetko hänet?


    • Parvekekahvit nautittu tänään noin 21 aikoihin. Oli hienoa, kun sai katsella lumista talvimaisemaa, mikä alkaa olla nykyaikana harvinaisuus.

      • Anonyymi

        Hyvin parvekkeella voi kahvitella kun pukeutuu et tarkenee, itse istun joka päivän.15 min. ja tänäänkin join oluen. Parvekkeelta saa myös katsella kaikkea mitä näkee, ei se ole kyyläystä vai pitääkö silmälaput laittaa ja sekin silloin kyylää joka katsoo toisen parvekkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin parvekkeella voi kahvitella kun pukeutuu et tarkenee, itse istun joka päivän.15 min. ja tänäänkin join oluen. Parvekkeelta saa myös katsella kaikkea mitä näkee, ei se ole kyyläystä vai pitääkö silmälaput laittaa ja sekin silloin kyylää joka katsoo toisen parvekkeelle.

        Jokaisella on oikeus omalla parvekkeella katsoa parvekkeelta ulospäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus omalla parvekkeella katsoa parvekkeelta ulospäin.

        Se on selvä asia.


    • Aika viileää on lasituksesta huolimatta.
      Kesälläkään en paljon nauti kahviani parvekkeella, johtuu siitä että pyörätie kulkee aika läheltä.
      Aina joku tuttu porhaltaa siinä ja tulee parvekkeeni viereen juttelemaan, ainakin nostavat kättään.

      • Anonyymi

        Onneksi minulla ei ole pyörätie parvekkeen lähellä. Parvekkeeltani näkyy luontoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi minulla ei ole pyörätie parvekkeen lähellä. Parvekkeeltani näkyy luontoa.

        Minun parvekkeelta näkyy harakoita, oravia ja koiria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun parvekkeelta näkyy harakoita, oravia ja koiria.

        Myös kissoja. Kesällä kärpäsiä myäs.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myös kissoja. Kesällä kärpäsiä myäs.

        Onneksi on korkea pensasaita pyörätien edessä. Sekin välillä leikataan melko lyhyeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun parvekkeelta näkyy harakoita, oravia ja koiria.

        Minun parvekkeelta näkyy reippaita kävelylenkkeilijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun parvekkeelta näkyy reippaita kävelylenkkeilijöitä.

        Kävelylenkkeily on myönteinen asia.


    • Anonyymi

      Jälkkäri-istujatäti on hauska täti, kun istuu pakkasella parvekkeella kahvia hörppimässä.

      • Anonyymi

        Onko hän hauska ? Voimakaslinssiset silmälasit hänellä ainaskin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän hauska ? Voimakaslinssiset silmälasit hänellä ainaskin on.

        Ei saa pilkata Jälkkäri-istujaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa pilkata Jälkkäri-istujaa.

        Pitäis ajatella onko pilkkaaminen viisasta.


    • Anonyymi

      Enpä voisi nyt kahvitella parvekkeella, vaikka on parvekelasit. Alhaalla lattian rajassa on rako, josta pääsee näin kovalla myräkällä lumi suoraan parvekkeelle. Samoin kesällä myös kastuu tuo lattia, jos tuulee ja sataa kovasti tuolta meren puolelta.
      Huono homma, sanoisin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe