Tooosi"harmillista "

Anonyymi

Jos joku ei minua ei kestä , ei haittaa minua, minä kestän itseäni 🙂, toivottavasti tekin !!! 😙kestätte itseänne !!! Onneksi en ole teidän peilinne...ois kauheeeta kattoo !!! 😲

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja mikä v**tun ongelma teillä siinä on, jos kaksi ihmistä RAKASTAA aidosti toisiaan ? Onko se jotenkin teiltä pois ???!!!

      • Anonyymi

        Joo sen todellakin näkee , sen aidon rakkauden, sit tulee nämä ,mimä minä minä , minulle kaikki ja heti ,minä haluan tuon , mitä näen 🙂. Ei se vaan mene niin, varastettu onni ei säily 🙂. Se kuitenkin mitä näit tai näitte, valitettavasti kun se ei siirry, tolla teidän pa**san jauhamisellakaan 🙂. Sori, AITO rakkaus säilyy, tottakai saatte jatkaa, mulle ihan sama. No ei tietenkään ihan sama, mut kellä onni on se onnen kätkeköön, niiiii valitettavasti paljastui haaskoille 😁. Aina sinun ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sen todellakin näkee , sen aidon rakkauden, sit tulee nämä ,mimä minä minä , minulle kaikki ja heti ,minä haluan tuon , mitä näen 🙂. Ei se vaan mene niin, varastettu onni ei säily 🙂. Se kuitenkin mitä näit tai näitte, valitettavasti kun se ei siirry, tolla teidän pa**san jauhamisellakaan 🙂. Sori, AITO rakkaus säilyy, tottakai saatte jatkaa, mulle ihan sama. No ei tietenkään ihan sama, mut kellä onni on se onnen kätkeköön, niiiii valitettavasti paljastui haaskoille 😁. Aina sinun ❤

        Ketkä te jatkavat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä te jatkavat?

        Tarkoittaa varmaan itseään?


    • Anonyymi

      Sinun kestäminen on helppoa, on tullut harjoiteltua itsellä 🙂

      Ei kaikkea näe peilistä ei omasta eikä toisten, vaikka kuinka katsoisi tai olisi katsomatta.

      • Anonyymi

        Hyvä jos kestät 🙂❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos kestät 🙂❤

        Ei se silti välttämättä helppoa ole 🙂❤, mut onku joku luvannut että elämä on helppoa 🙂. RAKAS, juu oot vaikea 🙂, mut en ole minäkään helppo . Sua rakastaen, ihanaa tempperanenttia ❤, I LoVE 😂❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se silti välttämättä helppoa ole 🙂❤, mut onku joku luvannut että elämä on helppoa 🙂. RAKAS, juu oot vaikea 🙂, mut en ole minäkään helppo . Sua rakastaen, ihanaa tempperanenttia ❤, I LoVE 😂❤

        Niin juu kyllä, vaikkei ole tällä minun persoonallani vaikeaa olla vaikea, sinulle olen helposti aina sillä tavalla 😉helppo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juu kyllä, vaikkei ole tällä minun persoonallani vaikeaa olla vaikea, sinulle olen helposti aina sillä tavalla 😉helppo!

        Lisään vielä... kiitos sydämistä ( olisin jo yhdestä tajunnut ) ja hymynaama hymiöistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä... kiitos sydämistä ( olisin jo yhdestä tajunnut ) ja hymynaama hymiöistä!

        ...mitä ei ole koskaan liikaa😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä... kiitos sydämistä ( olisin jo yhdestä tajunnut ) ja hymynaama hymiöistä!

        😁 sori liioist hymiöist, yritän pysyy pokkana ....😂😂 😂❤😑 Rakkauteni 😘 mitäpä tässä muuta ku voi jumal auta ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁 sori liioist hymiöist, yritän pysyy pokkana ....😂😂 😂❤😑 Rakkauteni 😘 mitäpä tässä muuta ku voi jumal auta ❤

        Ei tarvii pyytää anteeksi, se on sun ominainen tapa purkaa tunteita ja hyväksyn sut tuollaisena drama queenini, koska se on niin sua.

        Voi-jumal saattaa lihottaa, enkä tarvitse yhtään lisäkiloja 😆 just tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvii pyytää anteeksi, se on sun ominainen tapa purkaa tunteita ja hyväksyn sut tuollaisena drama queenini, koska se on niin sua.

        Voi-jumal saattaa lihottaa, enkä tarvitse yhtään lisäkiloja 😆 just tällä hetkellä.

        Samat fiilikset mun drama queenistä. Samalla hän on saanut mut pelkäämään niin suuresti hänen menettämistään että jäädyin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat fiilikset mun drama queenistä. Samalla hän on saanut mut pelkäämään niin suuresti hänen menettämistään että jäädyin..

        Mitä tapahtui? 🙂


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe