Aihe

Tooosi"harmillista "

Anonyymi

Jos joku ei minua ei kestä , ei haittaa minua, minä kestän itseäni 🙂, toivottavasti tekin !!! 😙kestätte itseänne !!! Onneksi en ole teidän peilinne...ois kauheeeta kattoo !!! 😲

14

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja mikä v**tun ongelma teillä siinä on, jos kaksi ihmistä RAKASTAA aidosti toisiaan ? Onko se jotenkin teiltä pois ???!!!

• Anonyymi

Joo sen todellakin näkee , sen aidon rakkauden, sit tulee nämä ,mimä minä minä , minulle kaikki ja heti ,minä haluan tuon , mitä näen 🙂. Ei se vaan mene niin, varastettu onni ei säily 🙂. Se kuitenkin mitä näit tai näitte, valitettavasti kun se ei siirry, tolla teidän pa**san jauhamisellakaan 🙂. Sori, AITO rakkaus säilyy, tottakai saatte jatkaa, mulle ihan sama. No ei tietenkään ihan sama, mut kellä onni on se onnen kätkeköön, niiiii valitettavasti paljastui haaskoille 😁. Aina sinun ❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo sen todellakin näkee , sen aidon rakkauden, sit tulee nämä ,mimä minä minä , minulle kaikki ja heti ,minä haluan tuon , mitä näen 🙂. Ei se vaan mene niin, varastettu onni ei säily 🙂. Se kuitenkin mitä näit tai näitte, valitettavasti kun se ei siirry, tolla teidän pa**san jauhamisellakaan 🙂. Sori, AITO rakkaus säilyy, tottakai saatte jatkaa, mulle ihan sama. No ei tietenkään ihan sama, mut kellä onni on se onnen kätkeköön, niiiii valitettavasti paljastui haaskoille 😁. Aina sinun ❤

Ketkä te jatkavat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä te jatkavat?

Tarkoittaa varmaan itseään?

• Anonyymi

Sinun kestäminen on helppoa, on tullut harjoiteltua itsellä 🙂

Ei kaikkea näe peilistä ei omasta eikä toisten, vaikka kuinka katsoisi tai olisi katsomatta.

• Anonyymi

Hyvä jos kestät 🙂❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä jos kestät 🙂❤

Ei se silti välttämättä helppoa ole 🙂❤, mut onku joku luvannut että elämä on helppoa 🙂. RAKAS, juu oot vaikea 🙂, mut en ole minäkään helppo . Sua rakastaen, ihanaa tempperanenttia ❤, I LoVE 😂❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se silti välttämättä helppoa ole 🙂❤, mut onku joku luvannut että elämä on helppoa 🙂. RAKAS, juu oot vaikea 🙂, mut en ole minäkään helppo . Sua rakastaen, ihanaa tempperanenttia ❤, I LoVE 😂❤

Niin juu kyllä, vaikkei ole tällä minun persoonallani vaikeaa olla vaikea, sinulle olen helposti aina sillä tavalla 😉helppo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin juu kyllä, vaikkei ole tällä minun persoonallani vaikeaa olla vaikea, sinulle olen helposti aina sillä tavalla 😉helppo!

Lisään vielä... kiitos sydämistä ( olisin jo yhdestä tajunnut ) ja hymynaama hymiöistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä... kiitos sydämistä ( olisin jo yhdestä tajunnut ) ja hymynaama hymiöistä!

...mitä ei ole koskaan liikaa😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😁 sori liioist hymiöist, yritän pysyy pokkana ....😂😂 😂❤😑 Rakkauteni 😘 mitäpä tässä muuta ku voi jumal auta ❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😁 sori liioist hymiöist, yritän pysyy pokkana ....😂😂 😂❤😑 Rakkauteni 😘 mitäpä tässä muuta ku voi jumal auta ❤

Ei tarvii pyytää anteeksi, se on sun ominainen tapa purkaa tunteita ja hyväksyn sut tuollaisena drama queenini, koska se on niin sua.

Voi-jumal saattaa lihottaa, enkä tarvitse yhtään lisäkiloja 😆 just tällä hetkellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvii pyytää anteeksi, se on sun ominainen tapa purkaa tunteita ja hyväksyn sut tuollaisena drama queenini, koska se on niin sua.

Voi-jumal saattaa lihottaa, enkä tarvitse yhtään lisäkiloja 😆 just tällä hetkellä.

Samat fiilikset mun drama queenistä. Samalla hän on saanut mut pelkäämään niin suuresti hänen menettämistään että jäädyin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat fiilikset mun drama queenistä. Samalla hän on saanut mut pelkäämään niin suuresti hänen menettämistään että jäädyin..

Mitä tapahtui? 🙂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      99
      4496