Kyllä viherpiipertäjät yrittää keksiä kaikenlaista kun vastustavat tuulivoimalapuistohanketta. Ei puutu enää kuin liito-oravan kikkareet.
Oopperalaulaja huolissaan melusta mikä syntyy lavoista, mielestäni koko Suomen pahin meluongelma on mopot ja mönkijät eikä mitkään tuulivoimalan lavat. Kuulemma lavoista lähtevät valon välkkymiset haittaa asukkaita haha..eivätkä tiedä että aurinko nousee idästä ja laskee länteen, sopiva valontaittumiskulma on vain pieni hetki.
Vielä varmaan joku keksii että lapojen pyörimisen seuraaminen saa pään menemään sekaisin ja silmät pyörii kuin hedelmäpelit rullat😁
Kannonkoskelle tuulipuisto
Anonyymi
3
111
Vastaukset
- Anonyymi
...mieluumminko ottaisivat ydinvoimalan jätteet kallioperään?
Suunniteltu tuulipuisto tuottaisi jopa kahden ydinvoimalan verran sähköä ja se on PALJON. - Anonyymi
Nämäkin hanketta puoltavat kirjoittelijat asuvat satojen kilometrien päässä. Keskustalaiset ovat kaikkein kovimpia puolustelijoita. Muistakaa tämä äänestyskopissa.
- Anonyymi
Meidän kulmilta lähtee suurin äänisaalis keväällä sille kuka näkyvimmin vastustaa tuulivoimahankkeita. Se on tuulivoimalla nopeasti pilattu Viitasaaren seutu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006