jossa mulla on viisi ihanaa lasta, miehellä neljä ja yhteisiä kolme, joten lapsia on liiaksikin, nyt vaan on aiheena aikapula. Minulla ei riitä aika omien lasten hoitamiseen ja olemiseen kun miehen lapset ovat niin vaativia, että vain he ja heidän tarpeet ja ovat huomionkipeitä. Yhteise on niin ja näin, aika rauhallisia mutta miehen lpst erittäin vilkkaita. et hermot menee. Omani taas ihania ei valittamista.
Miten voisin sanoo miehelle et hänen lapset ei olisi täällä usein, sillä rauha järkkyy. Kaikki on villiä sillon kun ne ovat ja rauhaa kun meidän lapset ja mun on täällä. Ilmiselvää että miehen lapset aiheuttaa hankaluutta joka alueella.
Exänsä ei ole osannu kasvattaa niitä ottamaan huomioon muita. Ärsyttää.
Meillä on iso uusioperhe
14
61
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän seuraavaksi?
- Anonyymi
Kyllähän niitä riittää kaikilla joiden mies on viety ja suttura sotkee kaikki. Eikä osaa yhtään hävetä. Hyvä että tulee ilmi on joillekin apua ettei ole asian kanssa yksin. Vastuuseen kun sutturoia ei saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän niitä riittää kaikilla joiden mies on viety ja suttura sotkee kaikki. Eikä osaa yhtään hävetä. Hyvä että tulee ilmi on joillekin apua ettei ole asian kanssa yksin. Vastuuseen kun sutturoia ei saa.
No niinpä niin mitä valittamista aina toisen lapset niitä stressavimpia. Ei aikuisen ihmisen puheita ole tuollaiset. Jos ei kiinnosta niin kattilat jakoon. Ja oiskoha kannattanu vähän lastenkin tekoa miettiä ihan omalta kohdaltasi. Tuskin sua on mihkään pakotettu, itse olet valintasi tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän niitä riittää kaikilla joiden akka on viety ja miekkonen sotkee kaikki. Eikä osaa yhtään hävetä. Hyvä että tulee ilmi on joillekin apua ettei ole asian kanssa yksin. Vastuuseen kun miekkosia ei saa.
- Anonyymi
Meillä on iso uusperhe, jossa mulla on 10 ihanaa lasta, miehellä 12 ja yhteisiä viisi , joten lapsia on liiaksikin, nyt vaan on aiheena aikapula. Minulla ei riitä aika omien lasten hoitamiseen ja olemiseen kun eukon lapset ovat niin vaativia, että vain he ja heidän tarpeet ja ovat huomion kipeitä . Yhteise on niin ja näin, aika rauhallisia mutta eukon lapset erittäin vilkkaita. et hermot menee. Omani taas ihania ei valittamista.
Miten voisin sanoo vaimolleni et hänen lapset ei olisi täällä usein, antais edes osan niiden isille ,joita neljä äijää, sillä rauha järkkyy. Kaikki on villiä sillon kun ne ovat ja rauhaa kun meidän lapset ja minun on täällä. Ilmiselvää että eukon lapset aiheuttaa hankaluutta joka alueella.
Kukaan hänen Existään ei ole osannu kasvattaa niitä ottamaan huomioon muita. Ärsyttää. - Anonyymi
Miksi ihmeessä pitää ottaa sen katkeran miehen exän kakarat saman katon alle edes käymään??? Ei mitään järkee, siinä menee onnellinen uusio perhe rauha ja lapset saavat huonoja viakutteita ja äitipuoli on pulassa kun mitään ei tehdä kuin sanotaan?
Kyllä se entinen eukko voi kasvattaa lapsensa eikä tuupata uuden äidin luokse, kummallista. Suoraan vaan sanot että ei tulla, ja sillä sipuli! On järkkyy ettei voi hoitaa omia kakaroitaan, äitipuoli itsekin hoitaa omansa.- Anonyymi
Miksi ihmeessä pitää ottaa sen katkeran eukon exän kakarat saman katon alle edes käymään??? Ei mitään järkee, siinä menee onnellinen uusiperhe rauha ja lapset saavat huonoja vaikutteita ja isäpuoli on pulassa kun mitään ei tehdä kuin sanotaan?
Kyllä se entinen ukko voi kasvattaa lapsensa eikä tuupata uuden isäpuolen luokse, kummallista. Suoraan vaan sanot että ei tulla, ja sillä sipuli! On järkkyy ettei voi hoitaa omia kakaroitaan, isäpuolikin itse hoitaa omansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitää ottaa sen katkeran eukon exän kakarat saman katon alle edes käymään??? Ei mitään järkee, siinä menee onnellinen uusiperhe rauha ja lapset saavat huonoja vaikutteita ja isäpuoli on pulassa kun mitään ei tehdä kuin sanotaan?
Kyllä se entinen ukko voi kasvattaa lapsensa eikä tuupata uuden isäpuolen luokse, kummallista. Suoraan vaan sanot että ei tulla, ja sillä sipuli! On järkkyy ettei voi hoitaa omia kakaroitaan, isäpuolikin itse hoitaa omansa.No sit ois kannattanu ettiä ukko kenel ei ole lapsia entuudestaan, jos niin häiritsee uusioperhekuviot. Ei ole kovin aikuismaista edes ajatella noin. Jos on eronnut ja on lapsia eikä aiokkaan uuden puolison lapsia sietää. Sellaiseen suhteeseen ei sit kannata edes lähteä. Toi on niin omasta asenteesta kiinni, enkä ihmettele jos asenne on toi miks melkein kaikki uusioperheet hajoavat, tehän aiheutatte sen aivan itse tolla asenteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sit ois kannattanu ettiä ukko kenel ei ole lapsia entuudestaan, jos niin häiritsee uusioperhekuviot. Ei ole kovin aikuismaista edes ajatella noin. Jos on eronnut ja on lapsia eikä aiokkaan uuden puolison lapsia sietää. Sellaiseen suhteeseen ei sit kannata edes lähteä. Toi on niin omasta asenteesta kiinni, enkä ihmettele jos asenne on toi miks melkein kaikki uusioperheet hajoavat, tehän aiheutatte sen aivan itse tolla asenteella.
Kyse oli miehestä ja isäpuolesta .
- Anonyymi
ET kirjoittanut, minkä ikäisiä lapset ovat. Kyllähän heillä on paljon seuraa toisistaan ja pieniä tehtäviä voivat suorittaa kunhan neuvot, mitä haluat. Miehen lapset ovat yhtä paljon hänen, kuin teidän yhteisetkin. On todella rumaa, että näet hyvää vain omissa lapsissasi, ja kaiken huonon miehen lapsissa. Sinun on kohdeltava lapsia yhtä hyvin. olet todennäköisesti mustasukkainen miehen ex: lle, mutta eihän se ole kuin sinun ongelmasi. Eivätkö sinun ja ex - miehesi lapset voi olla myös oman isänsä luona silloin. kun miehesi lapset on teillä. Organisoi asioita.
- Anonyymi
No ei voi, mun lapset saa huonoja vaikutteita ja malleja näistä kauhuista. Riitaa haastaa, kun eivät saa samoja asioita, miksi saisi? Mun lapset on ihania, eikä ksokaan kiusaa, tiedän sen vaikka meihen lapset sitä väittääkin. Pienä kiusaa voi mun lapset aina tehdä mutta mitä sitten?
Hunosti kasvatetut ovat niin paras ettei ole meillä mun lasten kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei voi, mun lapset saa huonoja vaikutteita ja malleja näistä kauhuista. Riitaa haastaa, kun eivät saa samoja asioita, miksi saisi? Mun lapset on ihania, eikä ksokaan kiusaa, tiedän sen vaikka meihen lapset sitä väittääkin. Pienä kiusaa voi mun lapset aina tehdä mutta mitä sitten?
Hunosti kasvatetut ovat niin paras ettei ole meillä mun lasten kanssa.No ei mitenkään voi, mun lapset saa huonoja vaikutteita ja malleja näistä kauhu kakaroista . Riitaa haastaa, kun eivät saa samoja asioita, miksi saisi? Mun lapset on terveitä ja järkeviä eikä koskaan kiusaa ketään tiedän sen vaikka naiseni lapset sitä väittääkin. Pienä kiusaa voi mun lapset aina tehdä mutta mitä sitten?
Hunosti kasvatetut ovat eikä ihme, kun isä on juoppo, niin paras ettei ole meillä mun lasten kanssa, asukoon isällään
- Anonyymi
Kyllä Jumala hyvä on.
- Anonyymi
niinpä. Minäkin muutin vuosi sitten perheeseen jossa on kaksi lasta n. 10 vuoden molemmin puolin olevaa. Haastavinta tässä onkin se, että ei voi olla oma itsensä vaan pitää esitää koko ajan, olla hyvä isäpuoli, avopuoliso saisi hyvän kuvan minusta.
Ei voi oikein sanoa, että hermot menee metelissä. Haluaisin sen kaiken ajan minkä avopuoliso antaa omille lapsilleen, niin itselleni. Olen siitä ajasta mustasukkainen.
Onneksi on oma huone jonne voin mennä ja vetää oven perästä kiinni kun hermot alkaa mennä.
Näin pitää vielä mennä jos meinaa parisuhteessa olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388