Ärsyttää verkostomarkkinointi ja väkisin myyminen ystäville ja sukulaisille!
Verkostomarkkinointi
8
155
Vastaukset
- Anonyymi
Suurperheellisten harrastus toimintaa..
- Anonyymi
Entäs ne, kun työpaikoille tuodaan niitä sukka/keksi/karkkikataloogeja, joista jokaisen pitäisi tilata ylikalliiseen hintaan sitkeitä toffeekarkkeja tms. Jos et tilaa(ei ole varaa), saat osaksesi nyrpeitä katseita. Ymmärrän, että rahat menee hyvään tarkoitukseen, mutta kahvipöydässä ei kehtaa avautua omasta varattomuudesta. Sukkaparista en raaski maksaa paria kymppiä, kun sillä saa perheelle kassillisen ruokaa.
- Anonyymi
Töissä kahvihuoneessa pöydällä usein jos jotakin myyntikuvastoa ym. Niitähän voi halutessaan selailla.
Työntekijät niitä kuvastoja tuo, rahat menee lasten harrastus juttuihin, luokkaretkiin jne.
Äläpä välitä jos joku nyrpeästi katsoo jos et tilaa, se on vaan noloa sille katsojalle, ei sinulle.
- Anonyymi
En usko että kukaan väkisin myy. Sen uskon että tuputtaa ja kovasti tuputtaakin.
Minä ainakin osaan sanoa ei kiitos, jos ei kiinnosta, usein senkin jälkeen yritetty mutta teen selväksi että en osta, enkä ala mihinkään.- Anonyymi
Toki osaan sanoa ei mutta niin vain oli paremmalle puoliskolle myyty ja tuli lahjana minulle, eikö ollut pakkomyyntiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki osaan sanoa ei mutta niin vain oli paremmalle puoliskolle myyty ja tuli lahjana minulle, eikö ollut pakkomyyntiä?
Ilmeisen kova rahan tarve myyjällä, vastuuntuntoinen ymmärtää jos toista ei kiinnosta tuote ihmettelen kovasti että puolisolle tuputetaan, ilmeisesti suurperhe tarvitsee tuloja keinoja kaihtamatta.
- Anonyymi
Joo, se fitline myynti ainakin täyttä huijausta. Älkää ostako niitä tuotteita, täyttä humpuukia
- Anonyymi
Tässä pari linkkiä tuotteiden laatuun liittyen, verkostomarkkinoinnin tuotteet tuskin kuuluvat noissa jutuissa mainittuun 3 prosentin joukkoon koska se verkosto nostaa niitä hintoja kun joudutaan niitä bonuksia maksamaan koko verkostolle.
https://thefeed.com/blogs/news/what-does-pharmaceutical-grade-mean
https://www.pispalanwoima.info/40850
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532366
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11835- 69733
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 48545
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82537- 65522