Ärsyttää verkostomarkkinointi ja väkisin myyminen ystäville ja sukulaisille!
Verkostomarkkinointi
8
118
Vastaukset
- Anonyymi
Suurperheellisten harrastus toimintaa..
- Anonyymi
Entäs ne, kun työpaikoille tuodaan niitä sukka/keksi/karkkikataloogeja, joista jokaisen pitäisi tilata ylikalliiseen hintaan sitkeitä toffeekarkkeja tms. Jos et tilaa(ei ole varaa), saat osaksesi nyrpeitä katseita. Ymmärrän, että rahat menee hyvään tarkoitukseen, mutta kahvipöydässä ei kehtaa avautua omasta varattomuudesta. Sukkaparista en raaski maksaa paria kymppiä, kun sillä saa perheelle kassillisen ruokaa.
- Anonyymi
Töissä kahvihuoneessa pöydällä usein jos jotakin myyntikuvastoa ym. Niitähän voi halutessaan selailla.
Työntekijät niitä kuvastoja tuo, rahat menee lasten harrastus juttuihin, luokkaretkiin jne.
Äläpä välitä jos joku nyrpeästi katsoo jos et tilaa, se on vaan noloa sille katsojalle, ei sinulle.
- Anonyymi
En usko että kukaan väkisin myy. Sen uskon että tuputtaa ja kovasti tuputtaakin.
Minä ainakin osaan sanoa ei kiitos, jos ei kiinnosta, usein senkin jälkeen yritetty mutta teen selväksi että en osta, enkä ala mihinkään.- Anonyymi
Toki osaan sanoa ei mutta niin vain oli paremmalle puoliskolle myyty ja tuli lahjana minulle, eikö ollut pakkomyyntiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki osaan sanoa ei mutta niin vain oli paremmalle puoliskolle myyty ja tuli lahjana minulle, eikö ollut pakkomyyntiä?
Ilmeisen kova rahan tarve myyjällä, vastuuntuntoinen ymmärtää jos toista ei kiinnosta tuote ihmettelen kovasti että puolisolle tuputetaan, ilmeisesti suurperhe tarvitsee tuloja keinoja kaihtamatta.
- Anonyymi
Joo, se fitline myynti ainakin täyttä huijausta. Älkää ostako niitä tuotteita, täyttä humpuukia
- Anonyymi
Tässä pari linkkiä tuotteiden laatuun liittyen, verkostomarkkinoinnin tuotteet tuskin kuuluvat noissa jutuissa mainittuun 3 prosentin joukkoon koska se verkosto nostaa niitä hintoja kun joudutaan niitä bonuksia maksamaan koko verkostolle.
https://thefeed.com/blogs/news/what-does-pharmaceutical-grade-mean
https://www.pispalanwoima.info/40850
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a505769Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,444372Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1483979Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913640Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii712869Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1052507Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut401879Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561826Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2351693Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä331461