Sputnik antaa siivet!
Venäjänmaalla on parikymmentä rokotteen saanutta lääkäriä jo hypännyt sairaalan ikkunoista pihalle, (ei katutasosta).
Onko meillä ryhdytty vartioimaan ikkunarivistöjä keskussairaalassa? Pysyivät edes kokeneemmat sisällä.
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne valkotakit muistavat myös sinua
- Anonyymi
Ei, eivät ne valkotakit muista myös minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, eivät ne valkotakit muista myös minua.
Johan osui ja upposi suoraan hermoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan osui ja upposi suoraan hermoon
Kuka tämä Johan on? Onko muusikko?
- Anonyymi
Sputnik antaa siivet! Äin tosiasiassa on, on nähty että ainakin pari rokotteen saanutta lääkäriä on räpyttänyt menestyksekkäästi käsiään ilmalennon aikana ja lentäneet huomattavasti pidemmälle kun kaksi muuta lääkäriä.
- Anonyymi
Toivottavasti emme näe V. Väyrystä liitelemässä K-S:n yläikkunasta taivaalle.
- Anonyymi
Ei nähdä, Väyrynen on ikuisessa syöksykierteessä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nähdä, Väyrynen on ikuisessa syöksykierteessä!
Taisit erehtyä Väyrysestä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4012957Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin19412808Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2528201- 245752
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones2013380