Venäjänmaalla on parikymmentä rokotteen saanutta lääkäriä jo hypännyt sairaalan ikkunoista pihalle, (ei katutasosta).
Onko meillä ryhdytty vartioimaan ikkunarivistöjä keskussairaalassa? Pysyivät edes kokeneemmat sisällä.
Sputnik antaa siivet!
8
117
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne valkotakit muistavat myös sinua
- Anonyymi
Ei, eivät ne valkotakit muista myös minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, eivät ne valkotakit muista myös minua.
Johan osui ja upposi suoraan hermoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan osui ja upposi suoraan hermoon
Kuka tämä Johan on? Onko muusikko?
- Anonyymi
Sputnik antaa siivet! Äin tosiasiassa on, on nähty että ainakin pari rokotteen saanutta lääkäriä on räpyttänyt menestyksekkäästi käsiään ilmalennon aikana ja lentäneet huomattavasti pidemmälle kun kaksi muuta lääkäriä.
- Anonyymi
Toivottavasti emme näe V. Väyrystä liitelemässä K-S:n yläikkunasta taivaalle.
- Anonyymi
Ei nähdä, Väyrynen on ikuisessa syöksykierteessä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nähdä, Väyrynen on ikuisessa syöksykierteessä!
Taisit erehtyä Väyrysestä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3822101Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh631333Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1371198
- 871119
- 96999
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133924- 48880
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60770