Vuodenvaihteessa

Anonyymi

Joulua hössötetään viikkokausia, mutta eikö vuoden vaihtuminen ole suurempi, kaikista uskonnoista riippumaton tapahtuma? Miksi ei ole mitään sitä varten tehtyä ruokaa, moni syö vain joulukinkun lopuista tehtyä hernesoppaa tai lämmittelee moneen kertaan jo lämmitettyjä laatikoita. Ei ole lahjoja, joulukuusikin jo varisee. Ilotulistusta ja tinanvalua paheksutaan, kun pilaavat ympäristöä.

11

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun katsoo ruokakauppojen mainoksia, niissä tarjotaan nakkeja ja perunasalaattia, samaa kuin vappuna.

    • Mikä onkaan ongelmasi?
      Voit juhlistaa vuodenvaihdetta monin tavoin, kuten perinteisiin kuuluu. Salaatit, nakit, jos et muuta tarjottavaa välitä hankkia, kuohuviinit, tanssi ja laulu, riemukas yhteisolo parhaitten ystävien seurassa. siitä on uudenvuoden juhla tehty.
      Onhan sinulla ollut vuosikymmenet aikaa muodostaa oma uudenvuoden perinteesi.
      Lahjat kuuluvat jouluun, mutta jos perheessäsi on lapsukaisia kolmannessa tai neljännessä polvessa, voit muistaa heitä lahjoilla.
      Nyt on koronan vuoksi juhlimiset hillitympiä kuin ennen, mutta toivotaan, että jo vuoden päästä voit repäistä ystäviesi kanssa ja riemuita vuoden vaihtumista uuteen vanhojen rituaaliesi mukaisesti..

      • Anonyymi

        Eikö tänne voi mistään kirjoittaa, kun se käännetään ongelmaksi. Aika pilkallinen vastaus makriinalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tänne voi mistään kirjoittaa, kun se käännetään ongelmaksi. Aika pilkallinen vastaus makriinalta.

        Aloitus yritti saada ongelman aikaan, Vastaus on juuri sellainen, kuin mieleni teki kirjoittaa.
        Täällä on vähän sellaiset fiilikset nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tänne voi mistään kirjoittaa, kun se käännetään ongelmaksi. Aika pilkallinen vastaus makriinalta.

        Makriina on yksi palstan riidankylväjistä. Arvostelee muiden sanomisia aika usein sapekkaasti ja vähätellen. Toisaalta on olevinaan suvakki.
        Katsoo ikänsä sallivan huonon käytöksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makriina on yksi palstan riidankylväjistä. Arvostelee muiden sanomisia aika usein sapekkaasti ja vähätellen. Toisaalta on olevinaan suvakki.
        Katsoo ikänsä sallivan huonon käytöksen.

        Suvakki hyväksyy vain kaltaisensa. On helppoa esittää humaania, kun yhteiskunta maksaa viulut monikulttuurisuudesta ja sen lieveilmiöistä. Tavallinen köyhä suomalainen leipäjonossa värjöttelemässä ei kiinnosta, on ihan liian lähelläkin ikävästi katukuvaa rumentamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvakki hyväksyy vain kaltaisensa. On helppoa esittää humaania, kun yhteiskunta maksaa viulut monikulttuurisuudesta ja sen lieveilmiöistä. Tavallinen köyhä suomalainen leipäjonossa värjöttelemässä ei kiinnosta, on ihan liian lähelläkin ikävästi katukuvaa rumentamassa.

        Eikös tuokaan riiviöparka muuta enää keksinyt kuin tarrata vanhaan haukkumanimeen?
        Nyt on pahasti vitsit vähissä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvakki hyväksyy vain kaltaisensa. On helppoa esittää humaania, kun yhteiskunta maksaa viulut monikulttuurisuudesta ja sen lieveilmiöistä. Tavallinen köyhä suomalainen leipäjonossa värjöttelemässä ei kiinnosta, on ihan liian lähelläkin ikävästi katukuvaa rumentamassa.

        Onneksi sulla on yhteys nettiin siellä leipäjonossakin., Monessa muussa maassa ei köyhällä ole siihenkään varaa.


    • Anonyymi

      Vuosihan vaihtuu yleensä jopa kerran vuodessa, mutta taannoin hevosen ruokinta-astiaan tehty hätäsynnytys on sen verran harvinaisempi, että sitä pitää juhlia kunnolla suorastaan useampi viikko adventteineen.

    • Anonyymi

      Mitä tässä nyt pitäisi olla ? En viitsisi tehdä numeroa.

    • Hyvää uutta vuotta teillekin.
      Lämpimät kiitokset huomioistanne.
      Alkakoon tuleva vuosi uusin voimin ja uusin ilon aihein itsekullekin.
      Manaamme pois koronan ja sen tuomat lisukkeet.
      Uusi aika kaiken muuttaa voi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe