Miehen lapset ahdistavat

Anonyymi

Avopuolisollani on kaksi lasta edellisestä suhteestaan, jotka ovat joka toinen viikonloppu sekä kaikki pidemmät vapaat meillä. Itselläni ei ole lapsia, eikä meille yhteisiäkään ole tulossa.

Ongelmani on se että en ole mitenkään päin lapsi ihminen. En vihaa lapsia, pidän heistä ja arvostan heitä omalla tavallani. Mutta en ikinä ole osannut olla lasten kanssa. En tykkää joutua tilanteisiin jossa on pikkulapsia paikalla jos minun oletetaan jotain niille lapsille puhuvan, koska en vain yksinkertaisesti tiedä mitä niille puhutaan.

Minua ahdistaa joka kerta kun lapset saapuvat meille, varsinkin pidempinä vapaina kun kaikki ekstra vapaa menee siihen että lapset on täällä ja mitään ei voi koskaan tehdä. Kaikki menee lasten ehdoilla. Minulla on kesämökki, jossa asuin aina koko kesän, ennen kuin tapasin mieheni. Mutta nyt, koska lapset ei viihdy siellä pitkään niin olemme viettäneet ihan muutaman hassun päivän siellä kesällä. Kahtena kertana olimme yhden yön lasten kanssa. Muuten vain päivä siellä täällä kun lapset muutaman hassun päivä kesä lomastamme ei ollut luonamme.

En osaa leikkiä äitiä lapsille, asettaa heille rajoja ja tai sanoa jos tekevät väärin. Lähinnä yritän mennä piiloon kun huomaan että kohta lapsilla on esim riita pystyssä, jos ei heidän isänsä ole lähistöllä, ettei minun vain tarvitse puuttua tilanteeseen.

Tiesin miehelläni olevan lapsia kun aloimme seurustelemaan, tiesin heidän olevan täällä joka toinen viikonloppu kun muutimme yhteen. Joten en koe olevani tilanteessa jossa voisin/saisin puhua tuntemuksistani miehelleni.
Tunnen itseni oikeasti todellakin surkean kamalaksi ihmiseksi, kun en osaa olla lapsille äitipuoli, kun en suostu vahtimaan heitä yksin, ja kun en osaa kehittää minkään näköistä tunne sidettä heihin.

Olen vain niin hukassa sen suhteen mitä minun pitäisi tehdä. Voiko suhde ikinä pidemmän päälle toimia jos suurin osa vapaa ajasta ahdistaa ja masentaa minua hänen lastensa takia? Onko minulla enää tässä vaiheessa oikeutta sanoa että en halua ainakaan asua yhdessä niin kauan kun lapset ovat pieniä/asuvat kotona? Mitä jos jompikumpi tai kumpikin vähän vanhempanana keksivät että haluavat muuttaa isänsä luo asumaan? Siinä vaiheessa kun en ainakaan jäisi taloon...

Ja toistan edelleen, että tiedän tiedän tiedän, miten kamala ihminen olen. Kärsin niin suuria tunnon tuskia asian vuoksi.

43

1320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hankala tilanne. Mitä itse antaisit neuvoksi ystävällesi joka olisi samassa tilanteessa? Vastauksesi on ihje myös sinulle itsellesi.

    • Anonyymi

      Oliko pako rikkoa hyvä laspi perhe, lähde meneen jätä meis rauhaan.

      • Anonyymi

        Alan olla varma siitä, etteivät kirjoitusvirheesi johdu viinasta, koska ei kukaan voi olla ympärikännissä 24/7 vuositolkulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alan olla varma siitä, etteivät kirjoitusvirheesi johdu viinasta, koska ei kukaan voi olla ympärikännissä 24/7 vuositolkulla.

        Ei, välillä ollaan kovassa kankkusessa, ja myös lukihäiriö kuisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, välillä ollaan kovassa kankkusessa, ja myös lukihäiriö kuisaa.

        M Sairaalajaksot mukaan lukien.


    • Anonyymi

      Perhen rikkoja . kukaan ei kehtaa myöntää että on ollut osallisena tosten perheen hajoittamiseen. Onko tyhmää kertoa siitä että tälläistä tapahtuu? No tokinhan on sehän on piilossa pidettävä asia.. ei kestä päivänvaloa ei .
      Mutta mieshen exää ja lapsia saa mielin määrin haukkua ja suureen ääneen, heissä on kaikki vika!!!!

      • Anonyymi

        Just just katkeraa tilitystä taas. On kyl erosta aikaa ennen tätä naista, kun lapset käyneet isällään. Katsos ku eroja tulee ihan muutenkin. Mut ymmärrän katkeruutesi omasta erostasi ja kommenttisi. Toivottavasti löydät elämääsi muutakin sisältöä kuin tuon katkeruudessa rypemisen.


      • Anonyymi

        En nyt ole mielestäni miehen exää haukkunut, sen kummemmin kuin lapsiakaan. Ei vika ole heissä vaan ihan minussa. Miehen exä on kaiken lisäksi todella mukava, eikä kellään ole tässä mitään riitoja keskenään. Kaikki tulevat hyvin toimeen keskenään.

        Ja ei, en ole rikkonut mitään perhettä. Mieheni ja eksänsä olivat eronneet jo kolmisen vuotta ennen minun astumista kuvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just just katkeraa tilitystä taas. On kyl erosta aikaa ennen tätä naista, kun lapset käyneet isällään. Katsos ku eroja tulee ihan muutenkin. Mut ymmärrän katkeruutesi omasta erostasi ja kommenttisi. Toivottavasti löydät elämääsi muutakin sisältöä kuin tuon katkeruudessa rypemisen.

        Juuri näin, syvä katkeruus ajaa mielettömiin tekoihin joissa lapset aina kärsii. Vapaiden naisten kannattaa etsiä vapaita miehiä, niitä on kohta kevällä puistot täynnä, aina löytyy joku pelastettava ihminen, se kannatta. Itse läysin meihen jo nuoruusvuosilla, ja meillä on ihant lapset joilla omat lapset ja perheet ja muutaneet sinne ja tänne omiinsa elämisiin. Toivottavsti saavat pitää perheensä ikuisesti.


      • Anonyymi

        Ehkä


    • Anonyymi

      stressaat turhasta. Ei sinun focus ole lapsissa, vaan miehessä. Ihmissuhteet kehittyvät omalla painollaan. Roolisi lasten elämässä on suhteellisen vähäinen, heillähän on isä ja äiti. Itselläni oli tilanne, että miehelläni oli 6- vuotias tytär, nyt jo aikuinen. Silloin kun hän oli isänsä luona suhtauduimme toisiimme ystävällisesti, en pyrkinyt olemaan muuta kuin oma itseni. Olemme olleet vuosikausia tekemisissä toistemme kanssa, ilman suurempia tunteenpurkauksia. Pidän häntä fiksuna ja tosi empaattisena nuorena naisena. Toivotan Sinulle hyvää uutta vuotta ja mukavaa olemista myös lasten kanssa.

    • Anonyymi

      meilin miehen kersa adistaa, vaikke käy täällä mutta kun tiedän että se on olemassa niin se ahdistaa, en haluisi et miehelläon kenenkään lnaisen kanssa kakaroita. Se lapsi rsyttää ja aivan varmasti haukkuu mua enkä pääse oikasemaan niitä asioita eksäkin raivostuttaa kun vaatii miestä maksamaan, Kurjaa on, ahdistaa tietoisuus että miehellä on lapsi jonkun kanssa.
      Joko lähden pois tai jään ja ahdistun lisää.
      Ei oel kiva kun mies katoaa lapsen kanssa jonnekin enkä pääse mukaan, lapsen piirustukset olen jo repinyt, niitä ei meille tule. Jos se kersa tulis näyttytymään voisin vähä kasvattaa ja kysyä että mikä mättää ettei äidin luona ole kivaa?

      • Anonyymi

        Heippa vaan tervemenoa. Tarviit terapiaa asioides kanssa, toi ei ole normaalia.


      • Anonyymi

        Sinulla on pahoja patoutumia ja ongelmia, hae apua sitä on saatavilla.


    • Anonyymi

      En jäis minnekään ahdistumaan. En ainakaan miehen takia. Omien lasten kanssa on pakko kestää :)

    • Anonyymi

      Monesti ne miehen lapset van ei osaa mitään, tiiä mistä johtuu.

      Yleensä se äitipuoli näkee hepommin kuin oma isä tai äiti. Lähs jokaisella on mielenterveysongelmia mitä täälläkin on seurannu. Aina ne läytää äitipuoli, ei voi mitään, mutta hän huomaa kyllä. Hänen lapsistaan ei kukaan läydä m itään. Miksiköhän?

      • Anonyymi

        Monesti ne naisen lapset vaan ei osaa mitään, tiiä mistä johtuu.

        Yleensä se ISÄPUOLI näkee hepommin kuin oma isä tai äiti. Lähs jokaisella on mielenterveysongelmia mitä täälläkin on seurannu. Aina ne löytää isäpuoli jonka luo ne tulee muijan mukana asumaan , ei voi mitään, mutta hän huomaa kyllä. Hänen lapsistaan ei kukaan löydä mitään vikaa. Miksiköhän?


      • Anonyymi

        "Yleensä se äitipuoli näkee hepommin kuin oma isä tai äiti. Lähs jokaisella on mielenterveysongelmia mitä täälläkin on seurannu. Aina ne läytää äitipuoli, ei voi mitään, mutta hän huomaa kyllä. Hänen lapsistaan ei kukaan läydä m itään. Miksiköhän?"

        Näin se juuri on, että ulkopuolelta tuleva näkee asiat tarkemmin ja selväjärkisemmin. Tämä on yksi äitipuolten suuri etu. Ex-äidit ovat ajautuneet mielenterveyspotilaiksi lasten vuoksi; ex-äitejä ei voi syyttää, koska syyllisiä ovat miehen lapset, mutta tosiasia on, että ex-äidit eivät yleensä selviä lasten kasvattamisesta järjissään. Tämän havaitsemiseksi tarvitaan uusi äiti, joka aina niin selkeällä katseellaan näkee, millainen ihmisraunio ex-öidistä on lasten vuoksi tullut. Ex-äiti itse ei ymmärrä tilaansa ja saattaa panna hanttiinkin kun hänet poistetaan perheestä, mutta se kuuluu taudinkuvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Yleensä se äitipuoli näkee hepommin kuin oma isä tai äiti. Lähs jokaisella on mielenterveysongelmia mitä täälläkin on seurannu. Aina ne läytää äitipuoli, ei voi mitään, mutta hän huomaa kyllä. Hänen lapsistaan ei kukaan läydä m itään. Miksiköhän?"

        Näin se juuri on, että ulkopuolelta tuleva näkee asiat tarkemmin ja selväjärkisemmin. Tämä on yksi äitipuolten suuri etu. Ex-äidit ovat ajautuneet mielenterveyspotilaiksi lasten vuoksi; ex-äitejä ei voi syyttää, koska syyllisiä ovat miehen lapset, mutta tosiasia on, että ex-äidit eivät yleensä selviä lasten kasvattamisesta järjissään. Tämän havaitsemiseksi tarvitaan uusi äiti, joka aina niin selkeällä katseellaan näkee, millainen ihmisraunio ex-öidistä on lasten vuoksi tullut. Ex-äiti itse ei ymmärrä tilaansa ja saattaa panna hanttiinkin kun hänet poistetaan perheestä, mutta se kuuluu taudinkuvaan.

        Näin se juuri on, että ulkopuolelta tuleva näkee asiat tarkemmin ja selväjärkisemmin. Tämä on yksi isäpuolen suuri etu. Ex-isät ovat ajautuneet mielenterveyspotilaiksi lasten vuoksi; ex-isiä ei voi syyttää, koska syyllisiä ovat naisen lapset, mutta tosiasia on, että ex-isät eivät yleensä selviä lasten kasvattamisesta järjissään. Tämän havaitsemiseksi tarvitaan uusi isä siis isäpuoli ,joka aina niin selkeällä katseellaan näkee, millainen ihmisraunio ex-isästä on lasten vuoksi tullut. Ex-isä itse ei ymmärrä tilaansa ja saattaa panna hanttiinkin kun hänet poistetaan perheestä, mutta se kuuluu taudinkuvaan.


    • Anonyymi

      Kyllä ukon kakaroille pitää osata paikka nurkassa näyttää ja jos eivät usko niin sitten remmiä.
      Uusperhevouhotus on mennyt liian pitkälle jos remmiä aletaan vähentämään uusperheen kasvatusasioissa. Terv.RemmiRaija

      • Anonyymi

        Kyllä eukon kakaroille pitää osata paikka nurkassa näyttää ja jos eivät usko niin sitten remmiä.
        Uusperhevouhotus on mennyt liian pitkälle jos remmiä aletaan vähentämään uusperheen kasvatusasioissa. Terv.RemmiRaimo


      • Anonyymi

        Remmin käyttö on kallista, sakot useita tuhansia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Remmin käyttö on kallista, sakot useita tuhansia

        Remmin käyttö uusperheen kakaroiden lapsille on oiva yleiskeino kaikkiin tilanteisiin.
        Omia lapsia voikin sitten hemmotella.


    • Anonyymi

      Misät muuten johtuu että kaikki kuvittelee että uuteen perheeseen kuulluu myös miehen entiset lapset? Sitä ei kuvittele kukaanmuu kuin lasten äiti, joka luulee että hänen ei tarvi rahaa laittaa lapsiin kun mies ja hänen uusi rakas maksaaa kaiken ja hoitaa kaiken.

      Meille ei ainakaan kuulu miehen kakarat, ne on ulkopuolisia, kyvät kylässä muttei asu. En voisi kuvitella olevani äiti tuntemattomille ylimääräisille lapsille.- itkeien varmaan haluis mut äitipuoleksi mutta en ryhdy.

      Olen paras miehenkin mielestä mutta en voisi kuvitella paapovani ylimääräisiä lapsia. Olen ihana ihminen ja sydämellinen mutta raja kaikella. Jos otan miehen kakarat tänne niin kohta on ex vaimokin ja koko suku täällä asumsaa, niin on kateellista sakkia siellä puolen.

      • Anonyymi

        Mistä muuten johtuu että kaikki kuvittelee että uuteen perheeseen kuulluu myös naisen entiset lapset? Sitä ei kuvittele kukaanmuu kuin lasten äiti, joka luulee että hänen ei tarvi rahaa laittaa lapsiin kun uusi mies ja hänen uusi rakas maksaaa kaiken ja hoitaa kaiken.

        Meille ei ainakaan kuulu naisen kakarat, ne on ulkopuolisia, kyvät kylässä muttei asu. En voisi kuvitella olevani isä tuntemattomille lapsille.- itkeien varmaan haluis mut äitipuoleksi mutta en ryhdy.

        Olen paras naisenkin mielestä mutta en voisi kuvitella paapovani lapsia. Olen ihana ihminen ja sydämellinen mutta raja kaikella. Jos otan naisen kakarat tänne niin kohta on naisen ex mieskin ja koko suku täällä asumassa , niin on kateellista sakkia siellä puolen.


    • Anonyymi

      Et sinä mikään ihana ja sydämellinen ihminen ole. Sinulla on asennevamma. Olet täynnä ennakkoluuloja, pelkoa ja vihaa. Isällä on laillinen oikeus tavata omia lapsiaan, huolehtia heistä ja rakastaa heitä. Lapset eivät ole entisiä, ei heitä voi hylätä. Ongelmasi on itsekkyys , huono itsetunto ja neuroottinen tarve kieltää tosiasiat. Ongelmiin saat apua, ennen kuin tukehdut omiin kielteisiin tunteisiisi.

      • Anonyymi

        No sä oletkin omituinen. Puolusta t perheen rikkojia taidat itse olla rikkonut jomounta pehretettä Meillä ei koskaan kukaan tehnyt mitään ei edes exä jollei kysynyt minulta asiaa, lasten asioissa. äidille kuuluu kaikki asiat. Meillä ei meis koskaan pakottanut lapasia ja minua näkemään perheenrikkojia, emme vielä tänäänkään tiedä kuka on se lehmä joka rikkoi perheemme. Ja semmoisenko kynsiin olisi omat lapseni pitänyt laskea. huh huh, no ei takuulla. Sutturat ei kuulu meidän elämään nyt eikä silloin, ja siitä olemme erittäin kiitollisia etteivät tunkeutuneet, elämämme olisi täysin pilalla ja os niitä olisi meille tullut asumaan ja hukkumaan.miees pitäköön suturnsa,meillec ei tulla.


    • Anonyymi

      Omat pojat on tärkeintä elämässä. He on nytkin täällä. Olleet koko joululoman, kun ei tule toimeen exän uuden miehen ja heidän uuden tytön kanssa. En vois kuvitellakaan ottaa tähän ketään akkaa vielä. Mitä tällänen vanha äijä enää toisen kanssa suhteeseen. Keskittykää tulevaisuuteen. Keskittykää omiin lapsiinne. Lapset on ainoo mitä meistä jää. Ei teini-ikä tule takas vaikka vanhana kuinka ihastutaan ja rakastutaan. Keskittykää omaan ikäkauteenne vaan. Ja minulla se on nyt lasten kasvattaminen. En missään tapauksessa haluaisi juuttua ikuiseen teini-ikään. Vastuun ottaminen ja kantaminen kehittää myös ihmistä itseensä. Eihän se aina ole helppoa. Nämäkin pojat keksii mitä ihmeellisempiä juttuja. On tarvittu poliisia ja palokuntaa. Mutta lapset antaa aina enemmän kun ottaa.

    • Anonyymi

      Minä en myöskään halua että mies tuo entisiä lapisaan tänne meille jouluna varsinkaan. haluan olla oman perheen kanssa, omat lapset ja mies mut jos ei niin siten voi mennä mihin lystää.

      Joulu on perhe juhla eikä ylimäräisiä kaivata.

      Kuka ostaa niille ruuat ja lahjat en usko että miehen exä ostais mun lapsille mitää, niin miksi me ostattas.
      On ihanaa kun mies tykkää mun lapsista, mutta e äitipuolen tarvi tykätäkkään eikä kasvattaa eikä maksella mitään, pääasia et mies maksaa meidän elämän kun en ole töissä. Sis tässä ollaankin..

      • Anonyymi

        Joo mies varmaan tykkään sun lapsista. Älä kuitenkaan unohda sitä , että miehelle ovat aina tärkeämpiä ne omat lapset ja ne kyllä menee sinun ohitse. Se näissä kirjoituksissa onkin outoa kuinka ollaan itsekkäitä eikä huomioida toisen tärkeimpiä asioita. Ja kannattaisi se työpaikka etsiä, se elättäjä voi lähteä nopeastikkin kun löytää ihmisen joka huomioi myös hänet ja hänen lapsensa.


      • Anonyymi

        Minä en myöskään halua että naiseni tuo lapisaan tänne meille. haluan olla oman perheen kanssa, omat lapset ja nainen mut jos ei niin siten voi mennä mihin lystää.

        Joulu esim on perhe juhla eikä muijan lapsia kaivata.

        Kuka ostaa niille ruuat ja lahjat en usko että naisen exä ostais mun lapsille mitää, niin miksi minä ostaisin..
        On ihanaa kun nainen tykkää mun lapsista, mutta isäpuolen ei tarvi tykätäkkään eikä kasvattaa eikä maksella mitään, pääasia et nainen maksaa meidän elämän kun en ole nyt töissä, olen eläkkeellä..


    • Anonyymi

      Aloittaja vaikuttaa erikoiselta. Mennyt suhteeseen tietäen ettei voi sietää miehensä lapsia. Onko takana mustasukkaisuus kun ei osaa suhtautua partnerinsa lapsiin. Ei ole tulevaisuutta tuolla suhteella, jos et mene terapiaan opettelemaan suhtautumista miehesi lapsiin. Onko asuntokiin sinun, johon olet ottanut miehen asumaan ja mökkiäkin käytät aseena hallita puolisoasi. Mikset mene mökille yksin ja ole siellä vaikka koko kesän. Ei puolisolle tarvii olla mieliksi ja näytellä lapsille, että pärjäät heidän kanssaan. Totuus pöytään. Olet hiirulainen, joka ei uskalla ottaa asioita esille perheessäsi vaan kirjoittelet tänne. Se uusperhekin on sinun perheesi. Hyväksy se tai lähde lätkimään.

      • Anonyymi

        Erikoinen olen varmasti monellakin tapaa. En lähtenyt suhteeseen tietäen että inhoaisin hänen lapsiaan, lähdin suhteeseen tietäen että hänellä ON lapsia. Enkä inhoa heitä, en vain osaa olla heidän kanssaan ja ahdistaa että joudun uhraamaan heidän takia lähes kaiken oman vapaa aikani.

        Ja kuten sanoin aloituksessakin, niin en ole alunperinkään lapsi ihminen. Ei kyse ole vain puolisoni lapsista vaan en osaa olla kenenkään lapsien kanssa koska en vain tiedä miten lasten kanssa tulisi olla.

        Kun lähdin suhteeseen hänen kanssaan, ei tietenkään kaikki ongelmat näkyneet heti, lapset olivat/ovat ihan mukavia ja ajattelin heidän tosiaan käyvän joka toinen viikonloppu täällä. Yhteen muuttaessa toki maailma (korona) muuttui, elämä muuttui ja tajusin heidän tosiaan olevan kaikki vähänkin pitemmät lomansa meillä.

        Ja ei, en ole ottanut miestä luokseni asumaan vaan muutin hänen taloonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen olen varmasti monellakin tapaa. En lähtenyt suhteeseen tietäen että inhoaisin hänen lapsiaan, lähdin suhteeseen tietäen että hänellä ON lapsia. Enkä inhoa heitä, en vain osaa olla heidän kanssaan ja ahdistaa että joudun uhraamaan heidän takia lähes kaiken oman vapaa aikani.

        Ja kuten sanoin aloituksessakin, niin en ole alunperinkään lapsi ihminen. Ei kyse ole vain puolisoni lapsista vaan en osaa olla kenenkään lapsien kanssa koska en vain tiedä miten lasten kanssa tulisi olla.

        Kun lähdin suhteeseen hänen kanssaan, ei tietenkään kaikki ongelmat näkyneet heti, lapset olivat/ovat ihan mukavia ja ajattelin heidän tosiaan käyvän joka toinen viikonloppu täällä. Yhteen muuttaessa toki maailma (korona) muuttui, elämä muuttui ja tajusin heidän tosiaan olevan kaikki vähänkin pitemmät lomansa meillä.

        Ja ei, en ole ottanut miestä luokseni asumaan vaan muutin hänen taloonsa.

        Kuule lapsia omaavan miehen saa nopsaan olemaan lapseton. Meillä miehen lapset alko mua kiusaan joten kerroin miehelle, joka yritti laittaa ne kuriin, ei saanut. Puhuin pitkään että lähden jos noi kersat ei tokene . No mies hermostui heihin ja nyt saamme olla rauhassa. Enää ei hänen lapsensa häiriköi meitä. Kovsti yrittää tenavat syyllistää minut, mutta toteamme sen vaan kiusaksi minua vastaan, itseppä lapset aloitti minä yriitn pitkään ymmärtää, mutta kun huonosti kasvatetut ovat niin eihän se lähtenyt rullaamaan meidän äitipuoli7lapsipuoli suhde. Minä kuitenkin yritin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule lapsia omaavan miehen saa nopsaan olemaan lapseton. Meillä miehen lapset alko mua kiusaan joten kerroin miehelle, joka yritti laittaa ne kuriin, ei saanut. Puhuin pitkään että lähden jos noi kersat ei tokene . No mies hermostui heihin ja nyt saamme olla rauhassa. Enää ei hänen lapsensa häiriköi meitä. Kovsti yrittää tenavat syyllistää minut, mutta toteamme sen vaan kiusaksi minua vastaan, itseppä lapset aloitti minä yriitn pitkään ymmärtää, mutta kun huonosti kasvatetut ovat niin eihän se lähtenyt rullaamaan meidän äitipuoli7lapsipuoli suhde. Minä kuitenkin yritin.

        Meil sama juttu, seitsemän kakaraa kun täällä mesoo ei oo kiva, sitte veilä exä tulee tänne yrittää iskee mun meistä ja minä sanon aina kovan sanan niin pelästyy. Mies huutaa kans kakaroilleen jos kiusaa mua ja aina ne kiusaa, vieläkin vaikka ollaan oltu jo kymmenen vuotta yhessä, Mies sanoo kovan sanan lapsille jos yrittääkin estää mua tai sanoo vsastaan ei ne paljoo enää uskalla huutaa mulle kun mä huudan takasin, mulla on siihen oikues. Jos huutaa niin huudan niin että kylä kaikuu.
        Eilen huusi mulle kun ein jaksanu käydä kaupassa nuun ei ollu kaakaota mutta ei tullu tänääkään kun en jaksanu mennä kauppaan kun husin niin paljon. Mis tukee mua ja on aina mun puolella. Jos kakrut ei lakase lattaiaa niin mies laittaa ne lakaseen. Mummo on kans yks ohveli, antaa aina krkkia vaikk aoon sanonu ettei niille saa antaa krkkia, mut se antaa. Taa s mie huudan ja mies huutaa, ja mummo huutaa ja lapset huutaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule lapsia omaavan miehen saa nopsaan olemaan lapseton. Meillä miehen lapset alko mua kiusaan joten kerroin miehelle, joka yritti laittaa ne kuriin, ei saanut. Puhuin pitkään että lähden jos noi kersat ei tokene . No mies hermostui heihin ja nyt saamme olla rauhassa. Enää ei hänen lapsensa häiriköi meitä. Kovsti yrittää tenavat syyllistää minut, mutta toteamme sen vaan kiusaksi minua vastaan, itseppä lapset aloitti minä yriitn pitkään ymmärtää, mutta kun huonosti kasvatetut ovat niin eihän se lähtenyt rullaamaan meidän äitipuoli7lapsipuoli suhde. Minä kuitenkin yritin.

        En ikinä yrittäisi erottaa miestäni lapsistaan. Sen verran järkeä ja ymmärrystä on päässäni että tajuan että ongelma on minun, ei lasten tule sen vuoksi kärsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meil sama juttu, seitsemän kakaraa kun täällä mesoo ei oo kiva, sitte veilä exä tulee tänne yrittää iskee mun meistä ja minä sanon aina kovan sanan niin pelästyy. Mies huutaa kans kakaroilleen jos kiusaa mua ja aina ne kiusaa, vieläkin vaikka ollaan oltu jo kymmenen vuotta yhessä, Mies sanoo kovan sanan lapsille jos yrittääkin estää mua tai sanoo vsastaan ei ne paljoo enää uskalla huutaa mulle kun mä huudan takasin, mulla on siihen oikues. Jos huutaa niin huudan niin että kylä kaikuu.
        Eilen huusi mulle kun ein jaksanu käydä kaupassa nuun ei ollu kaakaota mutta ei tullu tänääkään kun en jaksanu mennä kauppaan kun husin niin paljon. Mis tukee mua ja on aina mun puolella. Jos kakrut ei lakase lattaiaa niin mies laittaa ne lakaseen. Mummo on kans yks ohveli, antaa aina krkkia vaikk aoon sanonu ettei niille saa antaa krkkia, mut se antaa. Taa s mie huudan ja mies huutaa, ja mummo huutaa ja lapset huutaa.

        Meil sama juttu, yhdeksän kakaraa kun täällä mesoo ei oo kiva, sitte veilä exät tulee tänne yrittää iskee mun naistani ja minä sanon aina kovan sanan niin pelästyy. Nainen huutaa kans kakaroilleen jos kiusaa mua ja aina ne kiusaa, vieläkin vaikka ollaan oltu jo kymmenen vuotta yhessä, Vaimo sanoo kovan sanan lapsille jos yrittääkin estää mua tai sanoo vsastaan ei ne paljoo enää uskalla huutaa mulle kun mä huudan takasin, mulla on siihen oikues. Jos huutaa niin huudan niin että kylä kaikuu.
        Eilen huusi mulle kun ein jaksanu käydä kaupassa nuun ei ollu kaakaota mutta ei tullu tänääkään kun en jaksanu mennä kauppaan kun husin niin paljon. Nais tukee mua ja on aina mun puolella. Jos kakrut ei lakase lattaiaa niin nais laittaa ne lakaseen. Mummo on kans yks ohveli, antaa aina krkkia vaikk aoon sanonu ettei niille saa antaa krkkia, mut se antaa. Taa s mie huudan ja mies huutaa, ja mummo huutaa ja lapset huutaa.


    • Anonyymi

      Et ole kamala ihminenkaikki ei vaan osaa olla lasten kanssa. Toiset ei välttämättä osaa olla muiden lasten kanssa mytta omien osaa.
      Kannattaa puhua miehellesi siittä. Ehkä hän ymmärtää. Tai ainakin hän tietää sitten mitä sinusta tuntuu. Hyvä puoli tässä on se, että lasten kanssa voi oppia olemaan:) ja kannattaa pyytää mieheltä apua jos tulee tilanne, mitä et osaa yksin hoitaa esim. Jokin lasten välinen riitatilanne.
      Voisithan ehkä käydä siellä mökillä yksinkin kesälä tai vaikka ystävien kanssa. Vaikka ymmärrän että olisihan se kiva käydä oman miehen kanssa vaikka kahden tai koko perheen voimin.
      Olen varma että jos mies on sinulle se oikea tai nöet tulevaisuuden hänen kanssaan saatte asiat järjestymään:)
      Älä turhaan syyttele itseäsi, ettet osaa olla hönen lasten kanssa. On ihan eri asia kasvaa äitiyteen oman lapsen saatuaan, kuin tupsahtaa vieraille lapsille "äitipuoleksi"

      • Anonyymi

        Oonsanonu monta kertaa että olisi kiva kun et ottaisi niin penskojasi meille. En vaan jaksa toisten lapsia. Tuntuu että olen piika, teen kaiken täällä sit kun kersat tulee passaan niitäkin. Siks en haluu et ne tulee tänne, sit ku on 25 voi tulla ja tekee kotitöitä mulle et saan olla miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonsanonu monta kertaa että olisi kiva kun et ottaisi niin penskojasi meille. En vaan jaksa toisten lapsia. Tuntuu että olen piika, teen kaiken täällä sit kun kersat tulee passaan niitäkin. Siks en haluu et ne tulee tänne, sit ku on 25 voi tulla ja tekee kotitöitä mulle et saan olla miehen kanssa.

        Olen sanonut monta kertaa, että olisi kiva kun ei nuo penskat ei asuis meille. En vaan jaksa toisten lapsia. Tuntuu että olen vain maksajan roolissa, teen kaiken täällä sit kun kersat asuu täällä passaan niitäkin. Siks en haluu et ne asuu täällä , sit ku on 25 v voi tulla ja auttaa meitä kotitöissä, et saan olla vaimoni kanssa.


    • Anonyymi

      Mutta mistä se teidän elämä koostuu, jos lapsia ei saa olla. En väitä että olisi paras mahdollinen isä. Ja vauvan kanssa en osannut ollenkaan. Mutta nyt lapset on elämäni tärkein asia. Ja lähihuoltajuus tulee mulle pian. Tunnen paljon vapaita lapsettomia miehiä. En tiedä miksi pitää tulla kiusaamaan, meitä joilla on jo perhe. Ja mulle perheeksi riittää itseni lisäksi omat lapset. En halua asioita turhan monimutkaseksi.

    • Anonyymi

      Mikä kumma noita naakkoja oikein vaivaa, rikkoa pitää kun oma elämä ei ole hyvä, sitten ei muillakaan saa olla. Sutturat ei kuulu miehen perheeseen millään muotoa, mutta tunkevat lihavan ruhonsa joka paikkaaan. Miksi pitää pilata miehen lasten elämä viemällä geitlä isä ja vaimolta mies? Rahaa he haalii eimuuta, mies taas pakotettuna pitää siivojan ja tiskarin, kun ei ole muutakaan elämää.

      Ei ihme että suomessa kaikki eroperheicen lapset on ammattiauttajan tarpeessa kun isä on viety ja pakolla hylännyt heidät. Sutturat ei ajattele yhtään mitään kuin itseään. Puistot on miekkosia täynnä keäsällä menkää sieltä etsii on valinnan varaa.
      perheestä pitää ottaa kun ei lihavana jaksa muualle kävellä.

      • Anonyymi

        Mikä kumma noita sikoja oikeen vaivaa, rikkoa pitää kun oma elämä ei ole hyvä, sitten ei muillakaan saa olla. Häntäheikit ei kuulu naisen perheeseen millään muotoa, mutta tunkevat lihavan ruhonsa joka paikkaaan. Miksi pitää pilata naisen lasten elämä viemällä geitlä äiti ja mieheltä vaimo Rahaa he haalii eimuuta, nainen taas pakotettuna pitää Remontti reiskan kun ei ole muutakaan elämää.

        Ei ihme että suomessa kaikki eroperheicen lapset on ammattiauttajan tarpeessa kun äiti on viety ja pakolla hylännyt heidät. Sonnit ei ajattele yhtään mitään kuin itseään. Puistot on naikkosia ia täynnä keäsällä menkää sieltä etsii on valinnan varaa.
        perheestä pitää ottaa kun ei lihavana jaksa muualle kävellä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe