Kaikkien aikojen lavatanssikesä 2021 tulossa

Anonyymi

Mitä fiiliksiä se teissä tanssin ystävissä herättää?

28

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä vielä mitään, vielä harkinnassa varmaan sekin ensin, että oliko siellä loppujen lopuksi niin hauskaa, että kannattaisi taas lähteä siihen leikkiin mukaan. Mutta tervemenoa kaikki kynnykselle kykenevät sitten aikanaan.

      • Anonyymi

        Ei kannata väkisin mennä eikä tuolla asenteella. Tanssi ei ole kaikkien juttu, sen huomaa täällä palstallakin erään negatiivisen henkilön jatkuvista kommenteista :D


    • Anonyymi

      Tanssit alkaa jo ennen kesää, joten ihan niin kauan ei tarvitse odottaa. Todella iloisin ja positiivisin mielin odotellaan tulevaa :D Elämä on elämistä varten!

    • Anonyymi

      Toivon löytäväni pienen 155cm tumman naisen vierelleni kesälavoilta 2021.
      Tampsan alue toimikoon ykkösvaihtoehtona. Pitäisin kuin kukka kämmenellä tätä naista ja tarjoaisin hyvän kodin.

      • Anonyymi

        Toivotaan että löytyy sellainen ihanuus sinulle <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että löytyy sellainen ihanuus sinulle <3

        Pieniä tummia naisia on lavat pullollaan.

        Lady in black


    • Anonyymi

      Tanssiorkesteri Aikalisän musiikkia kuuntelin , kun sain vihjeen eräältä tanssipariskunnalta. Olipa ammattitaitoista musiikkia, tanssijalalle sopivaa.

    • Anonyymi

      Esiintyville artisteille ja orkestereille toivon myös hyvää keikkavuotta 2021 <3<3<3

      • Anonyymi

        Tästä on suunta vain ylös päin. Onneksi järjestettiin myös tansseja koronakesänä ja syksynä, joten jaksaa vielä tovin himmailla. Hyvää kannattaa odottaa!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Matin ja Tepon biisit toimii aina ja saa hyvän fiiliksen. Kivasti niitä on bändeillä ohjelmistoissaan ollutkin, toivottavasti jatkossakin.


      • Anonyymi

        "Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä"
        Keväällä jo tanssitaan
        Moni muukin suomalainen potee nyt koronapandemian takia pitkittynyttä matkakuumetta. Koronarokotusten eteneminen herättää toivoa siitä, että matkustaminen olisi pian jälleen mahdollista.
        https://youtu.be/U_vN4bpzgw8
        Eniten matkakärpänen houkuttelee monin tavoin hyväosaisia: yli puolet johtavassa asemassa olevista aikoo matkaan heti, kun matkustusrajoitukset sen sallivat.


    • Anonyymi

      Taitaa olla tanssit tanssittu minun osalta. Kerran pari voin käydä moikkaamassa vanhoja tuttuja, mutta eiköhän se ole siinä.

    • Anonyymi

      Pari kertaa voi käydä katsomassa onko ilmapiiri muuttunut yhtään , jos ei niin enpä viitsi turhaan enää mennä, lähes samalla hinnalla minkä maksaa kyydistä lipusta pääsee laivareissulle vaikka ei ihan lähellä satamaa asukaan ja laivatansseissa ollut aina parempi ilmapiiri.

    • Anonyymi

      Ihanaa kevään ja kesän odotusta kaikille ihanille tanssimiehille. Lavoilla tavataan <3

    • Anonyymi

      Tanssi on elämäntapa, pienet breikit ei sitä mitenkään muuta. Tanssiminen jatkuu, näin se vaan menee. Ihanaa lavatanssikesän odotusta. Eiköhän jo keväämmällä lavat aukene.

      • Anonyymi

        Elämä jatkuu, tanssit jatkuvat! Iloa ja valoa toivotan tanssin ystäville!


    • Anonyymi

      Hyvä meininki jaa pöhinä, tästä on suunta vain ylös päin ;D

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kesää kohdin...

        Pieni talitintti laulaa:
        Talvi väistyy jo!
        Joka päivä lämpimämmin,
        paistaa aurinko.

        Huhtikuussa lämmin tuuli,
        puissa huminoi.
        Lumi sulaa, kevään laulu,
        kaikkialla soi.

        Leskenlehden keltahattu,
        kertoo riemuiten;
        väistynyt on talven valta,
        valo voitti sen.


    • Anonyymi

      Tosi hyvät odottavat fiilikset. Kesälavat on parhaita. Riutallekin heti suuntaan kun aukeaa !

      • Anonyymi

        "Olisiko kukaan uskonut vuosi sitten että tanssiminen ja laulaminen kielletään tästä maasta."
        Mutta 😉
        Tilanne normaalisoituu
        ennen syksyä
        Humppa raikaa ja
        nauru soi
        Kansa karkeloi tansseissa 😎


      • Anonyymi

        Mä nostan matalalla hallitunkilla tukivarren alta. Niin ei tartte niin paljoa pohtia ja ennen kaikkea ei tarvitse paljoa pumpata kun on jo ilmassa. On myös tukevampi ja turvallisempi ratkaisu kuin nostaa auton omalla tunnilla helmapellin alta.
        Mitä tulee tansseihin, olen ollut jo 2 vuotta pois niistä, enkä usko että palaan koskaan.
        Vaikka olikin kivaa käydä joka viikko pari kertaa kengän pohjia kouluttamassa.
        Voi myös olla että en enään osaisi.
        Todennäköisesti loppukesästä aukeaa muutama tanssipaikka, ja sulkeutuu taas kun tulee uusi korona-aalto.


      • Anonyymi

        Ostin autoon uudet suvikumit.
        Kyllä menee makeesti, ihan kuin sukkasillaan.
        On kiva kesällä painella tanssireissuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä nostan matalalla hallitunkilla tukivarren alta. Niin ei tartte niin paljoa pohtia ja ennen kaikkea ei tarvitse paljoa pumpata kun on jo ilmassa. On myös tukevampi ja turvallisempi ratkaisu kuin nostaa auton omalla tunnilla helmapellin alta.
        Mitä tulee tansseihin, olen ollut jo 2 vuotta pois niistä, enkä usko että palaan koskaan.
        Vaikka olikin kivaa käydä joka viikko pari kertaa kengän pohjia kouluttamassa.
        Voi myös olla että en enään osaisi.
        Todennäköisesti loppukesästä aukeaa muutama tanssipaikka, ja sulkeutuu taas kun tulee uusi korona-aalto.

        "Mitä tulee tansseihin, olen ollut jo 2 vuotta pois niistä, enkä usko että palaan koskaan"
        Sullahan on hyvä tunkki 😉
        Tule vain tansseihin.
        Mielesi tekee kumminkin 😁
        viihteelle.


    • Anonyymi

      Ihanaa tätä on odotettu, jo useita ihania tansseja tanssittu ja fiiilistelty, nam 😍

    • Anonyymi

      IHANAA ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Oli kerrassaan hieno tanssikesä 2021, ei voi muuta sanoa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe