Olen ihastunut meijän luokan tyttöön vaikka hän on eri maalainen ja osaa hyvin suoma olen katsellut häntä jo kuukauden ajan hän on niin ihana mä en vaan kestä oon tyhmä ja idiootti ja ujo enkä miten reagoisi jos kerron ihastukseni
Ooooooooooooon mä!!!!!
Anonyymi
4
408
Vastaukset
- Anonyymi
Sä se jaksat ihastua jokaiseen vastaantulijaan ja kertoa siitä.
- Anonyymi
Sano sille: "Mä tykkään susta. Aletaaks me?"
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet?
- Anonyymi
Kumpi teistä olikaan se ulkomaalainen? Tommosella kirjoitustaidolla ei pitkälle päästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64717J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715- 42691
- 91624
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480