Aihe

Samaa mieltä

Anonyymi

Olen samaa mieltä kun eräs poliitikko. Niin kauan on ruokajonoja kun ilmaiseksi saa hakea. Kaikki eivät suinkaan tarvitse. Eli itse ei tarvitse ruokansa eteen tehdä mitään . Joku muu systeemi pitäis olla. Pois ilmaisen ruuan ja tavaran jako.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Erä politikko"Kannataisi varmasti tehdä,hyvin syöneen vatsan kautta
      asialle jotain. Esim: yli 18 vuotiaille turvata toimeentulo.Alle 18 vuotiaillakin on aikuisten menot.Suomessa alkaa olevan jo vastasyntyneilläkin jo tuottoisia yrityksiä.
      Tästä voisi jopa kysyä Valtion päämieheltä.Onko kaikki 18 vuotiaat samalla viivalla?
      Oliko todella viisasta kasvattaa pakko-opiskelu 18 vuotiaaksi.
      Kevät tuo Suomalaiset marjanpoimijat kortistojen eteen,odottelemaan lapsi-kuljetus-autoja jokamiesoikeudella metsiimme.

• Anonyymi

Huvittavaa, että suomalaiset palkkaavat ulkomaalaisia alle 18 v poimimaan ja tekemään niitä töitä. Ei kukaan ole nähnyt Afrikan puolesta tulleita "moniosaajia" myöskään poiminnassa.

• Anonyymi

Ben loihti lausumaan moiset aatokset.

Hänellä oli kuitenkin totaalisesti väärä rakennelma ajatuksessa.

Ei kukaan ole köyhä ja hae ilmaista ruokaa ellei ole tarvetta. Antamalla omaisuutta ihmisille tarpeeksi niin niistä tulee sijoittajia ja elävät niillä tuotoilla kuten kunnioitettu Ben tekee.

• Anonyymi

Leipää leivättömille, työtä työttömille ja Haij-luoto mustalaisille.

• Anonyymi

Valitettavasti on niitä jotka pyrkivät hyötymään järjestelmästä. Jotkut elävät yhteiskunnan tuilla tekemättä yhtään mitään asian eteen. Onko tällainen asia mielestäsi ok?

Itse olen sitä mieltä että pitää jotenkin pystyä karsimaan pois tuollaisen lusmuilun. Elämisen ja olemisen eteen on tehtävä jotakin yhteiskunnan hyväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      120
      5852
    2. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      4135
    3. Sofia muutti hotelliin ilmaiseksi

"Seiskan saamien tietojen mukaan kohukaunotar Sofia Belorf, 30, olisi muuttanut helsinkiläiseen luksushotelliin äskettäin. Seiskan saamien tietojen mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2222