Samaa mieltä

Anonyymi

Olen samaa mieltä kun eräs poliitikko. Niin kauan on ruokajonoja kun ilmaiseksi saa hakea. Kaikki eivät suinkaan tarvitse. Eli itse ei tarvitse ruokansa eteen tehdä mitään . Joku muu systeemi pitäis olla. Pois ilmaisen ruuan ja tavaran jako.

5

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Erä politikko"Kannataisi varmasti tehdä,hyvin syöneen vatsan kautta
      asialle jotain. Esim: yli 18 vuotiaille turvata toimeentulo.Alle 18 vuotiaillakin on aikuisten menot.Suomessa alkaa olevan jo vastasyntyneilläkin jo tuottoisia yrityksiä.
      Tästä voisi jopa kysyä Valtion päämieheltä.Onko kaikki 18 vuotiaat samalla viivalla?
      Oliko todella viisasta kasvattaa pakko-opiskelu 18 vuotiaaksi.
      Kevät tuo Suomalaiset marjanpoimijat kortistojen eteen,odottelemaan lapsi-kuljetus-autoja jokamiesoikeudella metsiimme.

• Anonyymi

Huvittavaa, että suomalaiset palkkaavat ulkomaalaisia alle 18 v poimimaan ja tekemään niitä töitä. Ei kukaan ole nähnyt Afrikan puolesta tulleita "moniosaajia" myöskään poiminnassa.

• Anonyymi

Ben loihti lausumaan moiset aatokset.

Hänellä oli kuitenkin totaalisesti väärä rakennelma ajatuksessa.

Ei kukaan ole köyhä ja hae ilmaista ruokaa ellei ole tarvetta. Antamalla omaisuutta ihmisille tarpeeksi niin niistä tulee sijoittajia ja elävät niillä tuotoilla kuten kunnioitettu Ben tekee.

• Anonyymi

Leipää leivättömille, työtä työttömille ja Haij-luoto mustalaisille.

• Anonyymi

Valitettavasti on niitä jotka pyrkivät hyötymään järjestelmästä. Jotkut elävät yhteiskunnan tuilla tekemättä yhtään mitään asian eteen. Onko tällainen asia mielestäsi ok?

Itse olen sitä mieltä että pitää jotenkin pystyä karsimaan pois tuollaisen lusmuilun. Elämisen ja olemisen eteen on tehtävä jotakin yhteiskunnan hyväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      33
      3398
    2. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2575
    3. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      73
      2537
    4. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      2278
    5. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      114
      2200
    6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1418
    7. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      389
      1085
    8. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      41
      910
    9. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      820
    10. TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation

Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje
      Maailman menoa
      28
      818
    Aihe