Samaa mieltä

Anonyymi

Olen samaa mieltä kun eräs poliitikko. Niin kauan on ruokajonoja kun ilmaiseksi saa hakea. Kaikki eivät suinkaan tarvitse. Eli itse ei tarvitse ruokansa eteen tehdä mitään . Joku muu systeemi pitäis olla. Pois ilmaisen ruuan ja tavaran jako.

5

81

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Erä politikko"Kannataisi varmasti tehdä,hyvin syöneen vatsan kautta
      asialle jotain. Esim: yli 18 vuotiaille turvata toimeentulo.Alle 18 vuotiaillakin on aikuisten menot.Suomessa alkaa olevan jo vastasyntyneilläkin jo tuottoisia yrityksiä.
      Tästä voisi jopa kysyä Valtion päämieheltä.Onko kaikki 18 vuotiaat samalla viivalla?
      Oliko todella viisasta kasvattaa pakko-opiskelu 18 vuotiaaksi.
      Kevät tuo Suomalaiset marjanpoimijat kortistojen eteen,odottelemaan lapsi-kuljetus-autoja jokamiesoikeudella metsiimme.

• Anonyymi

Huvittavaa, että suomalaiset palkkaavat ulkomaalaisia alle 18 v poimimaan ja tekemään niitä töitä. Ei kukaan ole nähnyt Afrikan puolesta tulleita "moniosaajia" myöskään poiminnassa.

• Anonyymi

Ben loihti lausumaan moiset aatokset.

Hänellä oli kuitenkin totaalisesti väärä rakennelma ajatuksessa.

Ei kukaan ole köyhä ja hae ilmaista ruokaa ellei ole tarvetta. Antamalla omaisuutta ihmisille tarpeeksi niin niistä tulee sijoittajia ja elävät niillä tuotoilla kuten kunnioitettu Ben tekee.

• Anonyymi

Leipää leivättömille, työtä työttömille ja Haij-luoto mustalaisille.

• Anonyymi

Valitettavasti on niitä jotka pyrkivät hyötymään järjestelmästä. Jotkut elävät yhteiskunnan tuilla tekemättä yhtään mitään asian eteen. Onko tällainen asia mielestäsi ok?

Itse olen sitä mieltä että pitää jotenkin pystyä karsimaan pois tuollaisen lusmuilun. Elämisen ja olemisen eteen on tehtävä jotakin yhteiskunnan hyväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7558
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe