Olen samaa mieltä kun eräs poliitikko. Niin kauan on ruokajonoja kun ilmaiseksi saa hakea. Kaikki eivät suinkaan tarvitse. Eli itse ei tarvitse ruokansa eteen tehdä mitään . Joku muu systeemi pitäis olla. Pois ilmaisen ruuan ja tavaran jako.
Samaa mieltä
5
110
Vastaukset
- Anonyymi
"Erä politikko"Kannataisi varmasti tehdä,hyvin syöneen vatsan kautta
asialle jotain. Esim: yli 18 vuotiaille turvata toimeentulo.Alle 18 vuotiaillakin on aikuisten menot.Suomessa alkaa olevan jo vastasyntyneilläkin jo tuottoisia yrityksiä.
Tästä voisi jopa kysyä Valtion päämieheltä.Onko kaikki 18 vuotiaat samalla viivalla?
Oliko todella viisasta kasvattaa pakko-opiskelu 18 vuotiaaksi.
Kevät tuo Suomalaiset marjanpoimijat kortistojen eteen,odottelemaan lapsi-kuljetus-autoja jokamiesoikeudella metsiimme.- Anonyymi
Huvittavaa, että suomalaiset palkkaavat ulkomaalaisia alle 18 v poimimaan ja tekemään niitä töitä. Ei kukaan ole nähnyt Afrikan puolesta tulleita "moniosaajia" myöskään poiminnassa.
- Anonyymi
Ben loihti lausumaan moiset aatokset.
Hänellä oli kuitenkin totaalisesti väärä rakennelma ajatuksessa.
Ei kukaan ole köyhä ja hae ilmaista ruokaa ellei ole tarvetta. Antamalla omaisuutta ihmisille tarpeeksi niin niistä tulee sijoittajia ja elävät niillä tuotoilla kuten kunnioitettu Ben tekee. - Anonyymi
Leipää leivättömille, työtä työttömille ja Haij-luoto mustalaisille.
- Anonyymi
Valitettavasti on niitä jotka pyrkivät hyötymään järjestelmästä. Jotkut elävät yhteiskunnan tuilla tekemättä yhtään mitään asian eteen. Onko tällainen asia mielestäsi ok?
Itse olen sitä mieltä että pitää jotenkin pystyä karsimaan pois tuollaisen lusmuilun. Elämisen ja olemisen eteen on tehtävä jotakin yhteiskunnan hyväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1036392Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3455780Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk673514Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123415Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062779Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211790Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t161772Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1881234- 971171