Olen samaa mieltä kun eräs poliitikko. Niin kauan on ruokajonoja kun ilmaiseksi saa hakea. Kaikki eivät suinkaan tarvitse. Eli itse ei tarvitse ruokansa eteen tehdä mitään . Joku muu systeemi pitäis olla. Pois ilmaisen ruuan ja tavaran jako.
Samaa mieltä
5
87
Vastaukset
- Anonyymi
"Erä politikko"Kannataisi varmasti tehdä,hyvin syöneen vatsan kautta
asialle jotain. Esim: yli 18 vuotiaille turvata toimeentulo.Alle 18 vuotiaillakin on aikuisten menot.Suomessa alkaa olevan jo vastasyntyneilläkin jo tuottoisia yrityksiä.
Tästä voisi jopa kysyä Valtion päämieheltä.Onko kaikki 18 vuotiaat samalla viivalla?
Oliko todella viisasta kasvattaa pakko-opiskelu 18 vuotiaaksi.
Kevät tuo Suomalaiset marjanpoimijat kortistojen eteen,odottelemaan lapsi-kuljetus-autoja jokamiesoikeudella metsiimme.- Anonyymi
Huvittavaa, että suomalaiset palkkaavat ulkomaalaisia alle 18 v poimimaan ja tekemään niitä töitä. Ei kukaan ole nähnyt Afrikan puolesta tulleita "moniosaajia" myöskään poiminnassa.
- Anonyymi
Ben loihti lausumaan moiset aatokset.
Hänellä oli kuitenkin totaalisesti väärä rakennelma ajatuksessa.
Ei kukaan ole köyhä ja hae ilmaista ruokaa ellei ole tarvetta. Antamalla omaisuutta ihmisille tarpeeksi niin niistä tulee sijoittajia ja elävät niillä tuotoilla kuten kunnioitettu Ben tekee. - Anonyymi
Leipää leivättömille, työtä työttömille ja Haij-luoto mustalaisille.
- Anonyymi
Valitettavasti on niitä jotka pyrkivät hyötymään järjestelmästä. Jotkut elävät yhteiskunnan tuilla tekemättä yhtään mitään asian eteen. Onko tällainen asia mielestäsi ok?
Itse olen sitä mieltä että pitää jotenkin pystyä karsimaan pois tuollaisen lusmuilun. Elämisen ja olemisen eteen on tehtävä jotakin yhteiskunnan hyväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14511282Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15710371- 278053
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1976608Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.555798- 925303
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1584493Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314296Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814142Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1403698