Olisi mukava kuulla neulojien mielipide eri pyöröpuikoista. Mikä on suosikkinne?
Taas neulomisesta innostuneena ostin Knitpro SYMFONIE DENIM vaihtopääsetin- Olen niihin hieman pettynyt. Lanka ei liu puikoilla kovin hyvin ja kaapelikiinnityskään ei kaikkein kätevin ole. Joudun välillä kiristämään.
Ostin kokeeksi Addin metalliset pyöröpuikot . Silmukat liukuvat puikoilla hyvin, puikon ja kaapelin yhdistymiskohta on todella huomaamaton ja kaapeli on mukavan "rento".
Onko jollain komenusta Addin uusista nelsikanttipuikoista, Novel?
Pyöröpuikot
2
804
Vastaukset
- Anonyymi
Oon harkinnu oktagon-puikkoja. Pentagon puikoilla neuloin amerikkalaisen patalapun männä kuussa. Pentagram-puikoilla tulee saatanallisen siustiä jälkeä. Vaihtoehtoja siis on.
Minun suosikkini on KnitPro Zing. Olen hankkinut niitä useita eri paksuisia sarjoja, sekä samat sukkapuikkoina. Kiva kun ovat koon mukaan eri väriset, niin näkee suoraan, minkä kokoisista on kyse. Ja onhan se koko merkitty itse puikkoonkin, niin ei tarvii arvuutella. Ne ovat tosi luistavat, mikä nopeuttaa neulomista. Niillä saa tosi tasaista neuletta.
Kerran on pyöröpuikko lähtenyt takuuvaihtoon kun kaapelikiinnityksen metalliosa jumitti ja nyt on toinen lähdössä samasta syystä, kunhan on asiaa sinnepäin. (Pika-apuna käänsin puikon toisinpäin, niin saan villapaidan tehtyä.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865197- 1643612
- 533179
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032096- 351901
- 301833
- 461813
- 571714
- 191653
- 191627