Pyöröpuikot

Anonyymi

Olisi mukava kuulla neulojien mielipide eri pyöröpuikoista. Mikä on suosikkinne?

Taas neulomisesta innostuneena ostin Knitpro SYMFONIE DENIM vaihtopääsetin- Olen niihin hieman pettynyt. Lanka ei liu puikoilla kovin hyvin ja kaapelikiinnityskään ei kaikkein kätevin ole. Joudun välillä kiristämään.
Ostin kokeeksi Addin metalliset pyöröpuikot . Silmukat liukuvat puikoilla hyvin, puikon ja kaapelin yhdistymiskohta on todella huomaamaton ja kaapeli on mukavan "rento".

Onko jollain komenusta Addin uusista nelsikanttipuikoista, Novel?

2

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon harkinnu oktagon-puikkoja. Pentagon puikoilla neuloin amerikkalaisen patalapun männä kuussa. Pentagram-puikoilla tulee saatanallisen siustiä jälkeä. Vaihtoehtoja siis on.

• Minun suosikkini on KnitPro Zing. Olen hankkinut niitä useita eri paksuisia sarjoja, sekä samat sukkapuikkoina. Kiva kun ovat koon mukaan eri väriset, niin näkee suoraan, minkä kokoisista on kyse. Ja onhan se koko merkitty itse puikkoonkin, niin ei tarvii arvuutella. Ne ovat tosi luistavat, mikä nopeuttaa neulomista. Niillä saa tosi tasaista neuletta.
      Kerran on pyöröpuikko lähtenyt takuuvaihtoon kun kaapelikiinnityksen metalliosa jumitti ja nyt on toinen lähdössä samasta syystä, kunhan on asiaa sinnepäin. (Pika-apuna käänsin puikon toisinpäin, niin saan villapaidan tehtyä.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      86
      5257
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3612
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3189
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2096
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1921
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      31
      1840
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1813
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1714
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1653
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19