Kuinka moni muu on runkannut autossa kertokaa omia ite 14v ja monesti tehnyt autossa eilen sillä aikaa kun mutsi oli parturissa
Runkkaus autossa
8
1115
Vastaukset
- Anonyymi
No ite oon runkannut usein autossa. Usein miten silloin kun vanhemmat on kaupassa. Ite oon jäänyt vain pari kertaa kiinni ja silloinkin tuntemattomille ohikulkijoille en kertaakaan perheen jäsenille. Ikinä ei ole nesteitä runkkauksen aikana penkeille lentänyt, mutta saattaa se muuttua kun murrosikä etenee ja nesteitä alkaa lentää enemmän. Äidin autossa on parempi sitä harrastaa ku se on niin korkea ettei sinne niin helposti näe. Isällä on sellanen matala Saab jonne näkee helposti kun kävelee ohi.
- Anonyymi
Mitäs oot tehnyt kun joku nähnyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs oot tehnyt kun joku nähnyt
No onhan se ollut todella nolo tilanne ja ei siinä enää auta peitellä tai yrittää selittää jotain kun ainakin toisella kerralla yks keski-ikäinen nainen oli ollut siinä auton ikkunan lähellä kauan ennen ku ite huomasin. Hänen oma autonsa oli nimittäin meidän automme vieressä ja oli jäänyt kattoo. Lähti heti kun ite huomasin hänet. Toinen kerta oli sekin kaupan parkkiksella ja silloin joku mies ja nainen ikää noin 30v veivät ostoskärryjä omalle autolleen suuren ostosmäärän takia ja selvästi vilkaisivat takapenkille. Itseäni nolotti erityisen paljon siksi että tiesin se ainakin sen naisen olevan kyläläisiä kun oli tullut muutamankin kerran vastaan kadulla ja ainakin yhdessä välissä oli töissä kahvilassa jossa isäni käy usein saabin huollon aikana ja mä oon usein mukana. Varmasti tunnisti minut sillä se on aika helppoa. Kuljen aina samoissa farkuissa, samassa takissa ja eipä tuollaista 9000 saabia monesti vastaan enää tule. Varsinkin kun kylä jossa asutaan on suht pieni. Vanhemmilleni en onneksi ole jäänyt kiinni ja olen siitä todella iloinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan se ollut todella nolo tilanne ja ei siinä enää auta peitellä tai yrittää selittää jotain kun ainakin toisella kerralla yks keski-ikäinen nainen oli ollut siinä auton ikkunan lähellä kauan ennen ku ite huomasin. Hänen oma autonsa oli nimittäin meidän automme vieressä ja oli jäänyt kattoo. Lähti heti kun ite huomasin hänet. Toinen kerta oli sekin kaupan parkkiksella ja silloin joku mies ja nainen ikää noin 30v veivät ostoskärryjä omalle autolleen suuren ostosmäärän takia ja selvästi vilkaisivat takapenkille. Itseäni nolotti erityisen paljon siksi että tiesin se ainakin sen naisen olevan kyläläisiä kun oli tullut muutamankin kerran vastaan kadulla ja ainakin yhdessä välissä oli töissä kahvilassa jossa isäni käy usein saabin huollon aikana ja mä oon usein mukana. Varmasti tunnisti minut sillä se on aika helppoa. Kuljen aina samoissa farkuissa, samassa takissa ja eipä tuollaista 9000 saabia monesti vastaan enää tule. Varsinkin kun kylä jossa asutaan on suht pieni. Vanhemmilleni en onneksi ole jäänyt kiinni ja olen siitä todella iloinen.
Tää ei mitenkään liity aiheeseen, mutta mikä sen Saabin vuosimalli on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei mitenkään liity aiheeseen, mutta mikä sen Saabin vuosimalli on?
Kun sitä täälä kerran kysyttiin niin Saabin vm on 1996 tai ainakin jotain sinne päin. Ei nyt oo ihan tarkasti muistissa kun viime kesänä viimeksi kuulin ku käytiin osia hakemassa romuttamolta ja silloin isä sen sanoi. Enemmän nuo moottoripyörät mua kiinnostaneet kuin vanhat Saabit.
- Anonyymi
Ite 14 ja olen monesti vetänyt sillä aikaa kun porukat ollut kaupassa kerran joku huomasi odotin että lähtee ja jatkoin vaan loppuun 😂
- Anonyymi
Montaki kertaa. Mutsil kestää kaupassa nii kaua että ei jaksa odottaa kotiin pääsemistä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778