Mistä taavetin ilotulitus ammutaan ? Klo 20 on mutta paikkaa en tiedä. Kyl se varmaan näkyy koko Taavettiin
Ilotulitus
Anonyymi
4
2888
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt tulee niitä perseidiä,katto yöllä taivaalle sieltä niitä tulee.Voi näkyä Lemilläkin.
- Anonyymi
Kyllä näkyi joo,komiata oli katella,osukohan muutama Lemmiin,pittää mennä kälevemään mettään,oisko putovamisjälkiä.
- Anonyymi
Ny ne venetsialaiset joku jo alotti keskellä päivää.Kovasti posahti mutta eihän se hyvin näy valosan aikaan.oottasitte illan pimeyttä Vai oliko vahinkonlaakaus.
- Anonyymi
Joo, äitee sanoi että niin oli mutta ei sinun aseesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181578Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351247- 771237
- 501056
- 61782
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten198735- 29704
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole58690Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138676Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65610