SPECSAVERS HUIJARI

Anonyymi

Paska paikka koko Specsavers, tarjosi ilmaista kokonaisvalt. näöntukimusta, mut jo ovella sisäänheittäjä kyttäämässä ovella kenelle tutkimusta tarjotaan. Specsavers ei kannata erehtyä. En ikinä käy Specsavers myymälässä en osta mitään Specsavers myymälöistä. Somessa on ihan riittävästi huonoja kokemuksia Specsavers palvelusta ja Specsavers laseista. Huijausta koko Specsavers lafka, älkää erehtykö Specsavers silmälaseihin.
>
> mä oon hankkiut 79€ lasit vajaa kaks vuotta sitte specsaversin llikeestä ja hyvin on kestänyt tosin tohon hintaan tulii kovamuovi molempiin laseihin joten lopulta hinnaks tuli sit jotai 119€ mut nyt kävin optikolla ja aattelin et vaihtaisin noihin käyttämättömiin laseihin linssit ne tulis yhteensä arviolta maksaa n.80€
>
> ja lasitki tuli silloin alle viikossa.
>
> mutta saako noihi ku ottaa vanhoihin kehyksiin uudet linssit ni sen osamaksusopimukse yls tai siis luottosopimuksen että voi maksaa sen 80€ sitten myöhemmin

10

2442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun kyseessä on yksityinen yritys, niin niiden tarkoitus on myydä. Periaatteet ovat samat kuin Wishissä. Ensin näytetään halpa hinta, mutta lopulta pakettiin on laitettava sen verran kaikkia "välttämättömiä" ominaisuuksia, että hinta on moninkertainen. Sama juttu kaikkien nk. edullisten optikkoliikkeiden kanssa. Harvapa kehtaa valittaa siinä vaiheessa vastaan.

Itseäni köyhänä pelottaa optikolle meno. Seuraavan kerran ostan reilusti rahalla näöntarkastuksen, ja tilaan lasit jostain edullisesta nettikaupasta. Siellä eivät voi urputtaa, jos otan peruslinssit ilman mitään erityisominaisuuksia.

• Anonyymi

Kyllä minä olen ainakin saanut Specsaverilta hyvät silmälasit jo useammalla kerralla. Noin vuosi sitten uusittiin viimeksi ja samaan hintaan sain moniteholasien kanssa myös monitehoiset aurinkolasit. Olisin saanut vielä kolmannet lasit puoleen hintaan, mutta kun enemmille ei ollut tarvetta. Mutta-mutta! Tämäkin tarjoukseni oli se 149 euron tarjous ja sillä olisi saanut nuo samat lasit halvimmilla peruslinsseillä ilman lisäominaisuuksia. Kehykset kyllä kelpasi minulle molempiin laseihin siitä tarjousvalikoimasta, aurinkolaseissa muovisangat ja varsinaiset silmälasit titaania. Halusin laajimman mahdollisen näköalueen, niin maksoin suosiolla lisää ja otin parhaat mahdolliset linssit, joten tottahan hintaa kertyi kaikineen kuuden sadan pintaan.

Yksi silmälasien "uusintakierros" jäi väliin kun kävin Specsaversin silmälääkärillä niin hän totesi ettei silmälaseja tarvitse vielä uusia, entiset kelpaa. Joten olen ihan tyytyväinen saamaani palveluun ja olen käynyt parissa eri Specsaversliikkeessä. Vuosien varrella liikkeiden henkilökuntakin ehtii aina vaihtua, joten ei ole siitä kiinni.

• Anonyymi

meidän perheessä ja suvussa on pidetty Specsaverssistä, ei ainakaan ole huijarihintoja laseissa.
      Toiseksi, missään ei ole ilmaisia tutkimuksia, se oli reilu jos selvitti heti.

olen kyllä sitä mieltä että halpaliikkeistÄ 2-3 VUODEN VÄLEIN PSTETUT LASIT OVAT paljon paremmat kuin kalliilla ostetut edes vuotta pidempään.
      Meillä jopa kalliissa liikkeessä laitettiin vasen ja oikea linssi väärille puolille, mainostivat niin ankarasti että lapsille ilmaiset lasit. Seuraava optikko huomasi 1 v kuluttua.

• Anonyymi

"Toiseksi, missään ei ole ilmaisia tutkimuksia, se oli reilu jos selvitti heti."
        Olen käynyt Specsaversissa näöntutkimuksessa. Samalla kuvattiin silmäpohja. Ei maksanut mitään. En ostanut silmälaseja. Toisin sanoen tutkimus oli ilmainen. Silmien tutkija vaikutti ammattilaiselta eli oli koulutukseltaan optikko. Sen sijaan Specsaversin myyjät ovat tulleet täysin umpihangesta, Heillä ei yleensä ole minkäänlaista tietämystä silmälaseista eikä kehyksistä saati niiden valinnasta. Näin on ainakin Helsingistä. Myyjiksi on hankittu halvinta mahdollista sakkia, joiden asiakaspalvelutaito on aivan ala-arvoista.

• Anonyymi

"mutta saako noihi ku ottaa vanhoihin kehyksiin uudet linssit ni sen osamaksusopimukse yls tai siis luottosopimuksen että voi maksaa sen 80€ sitten myöhemmin"
      Tuota on kysyttävä Specsavers-liikkeestä. Sieltä saat varman tiedon. Täältä saat korkeintaan arvailuja, jotka tosin esitetään varamana tietona tai todennäköisemmin et saa vastausta kysymykseesi lainkaan. Jos vastauksen saatkin, se on vastaus aivan muuhun kysymykseen kuin siihen, jonka esitit.

• Anonyymi

"mutta saako noihi ku ottaa vanhoihin kehyksiin uudet linssit ni sen osamaksusopimukse yls tai siis luottosopimuksen että voi maksaa sen 80€ sitten myöhemmin"
      Specsaversilla uudet kehykset ja linssit saat huomattavasti halvemmalla kuin ostamalla vain linssit ja viemällä vanhat kehykset. Ei vaikuta, vaikka vanhat kehykset olisivat täysin samanlaiset kuin uudet kehytkset, joita on myymälässä näytillä. Voit unohtaa koko vaihtoehdon vanhojen kehyksien uudelleenkäytöstä.

• Anonyymi

Sama koskee melkein kaikkia optikkoliikkeitä! Siellä missä vielä mahdollisesti myydään uudet linssit vanhoihin tai ulkomailta tuotuihin kehyksiin, linssien asennuksesta ja lasien sovituksesta veloitetaan reippaalla kädellä. Huoltoa et sitten kehyksille saa, jos jotain korjattavaa tulee eikä takuutakaan tietysti ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama koskee melkein kaikkia optikkoliikkeitä! Siellä missä vielä mahdollisesti myydään uudet linssit vanhoihin tai ulkomailta tuotuihin kehyksiin, linssien asennuksesta ja lasien sovituksesta veloitetaan reippaalla kädellä. Huoltoa et sitten kehyksille saa, jos jotain korjattavaa tulee eikä takuutakaan tietysti ole.

No seuraavan kerran kun optikko tulee renkaan vaihtoon, niin jos menee vanhoille vanteille niin se on sitten kalliimpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No seuraavan kerran kun optikko tulee renkaan vaihtoon, niin jos menee vanhoille vanteille niin se on sitten kalliimpaa.

Hehee... Hyvä kuitti !!!

• Anonyymi

Kävin Specsaversilla näöntutkimuksessa yli kolme viikkoa sitten, en enää odota saavani valitsemiani laseja sieltä!
      Toimitin Lahden liikkeeseen maksusitoumuksen, joka ei kelvannutkaan kyseisessä yrityksessä asioimiseen (kiitti vaan Kela, kun ilmoititte siitä päätöksessä! NOT!) Kun maksusitoumus ei tänne kelvannut, sanoin maksavani lasit itse. Myymäläpäälikkö, jonka kanssa asioin sanoi sen olevan selvä sitten ja päästi minut lähtemään omille teilleni. Ei maininnut, ettei tilausta edes tehdä ennen kuin lasit on maksettu. Soitin tähän liikkeeseen tänään, jossa kerrottiin mikä tilanne on.
      Odotin melkein kuukauden saavani tiedon milloin voin noutaa lasit ja kustantaa ne joko maksusitoutumuksella tai itse, mutta ei mainittu mitään siitä ettei ennen maksua, sama se mistä se tulee, edes tilausta ei tehdä.
      Onneksi nissenillä voi tehdä tilauksen toisessa yrityksessä tehdyllä silmälasireseptillä. Suuntaan nyt sinne ja valmistaudun maksamaan kaiken itse, vaikka pienituloisena tekeekin vähän kipeää. Kunhan vain saisin ne hiton lasit, joita ilman olen ollut jo pitkään! Yksi onneton rikkoi aiemmat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kansa on on puhunut.

Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha
      Maailman menoa
      410
      2729
    2. Miten Trump " tuo rauhaa"?

Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo
      Maailman menoa
      593
      2212
    3. Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?

Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      2132
    4. Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."

Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom
      Ensitreffit alttarilla
      40
      1945
    5. etkö osaa jättää rauhaan?

Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!
      Ikävä
      65
      1473
    6. Mitä tunteita tunnet

Häntä kohtaan?
      Ikävä
      98
      1344
    7. Leikkeleet pois leivältä

Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemus­suosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu
      Maatila ja metsä
      132
      1201
    8. Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!

Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee
      Sinkut
      152
      1167
    9. Martina tienasi taas enemmän kuin Sofia

Tuskinpa tuo ketään yllättää.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1162
    10. Milloin viimeksi tavattiin?

Onko siitä, päivä, viikko, vuosi, monta vuotta Minä vuonna?
      Ikävä
      53
      1125
    Aihe