Alipainehoito tähän pakaravaon paiseeseen on loistava asia. 7 vrk saa olla ihan rauhassa. Hoitajat vastusti ja lääkäri halusi. Yleensä niitä isein ronkittavia nauhoja laitetaan onneks ei mulle!!
Hyvinkäällä siis leikattiin 23.12.2020 tulehtui ja päivystys avauksen jälkeen klo 10 kuume nousi 37,4. Pakko oli nukutukseen mennä. Siis itse halusin. Tuskaa se eka avaus. Puudutusaine ei oikee toiminut. Sain onneks kipupiikin .Vittu siyä tuskan määrää. 5h odottelua. Leikkaud meni hyvin ja toipuminen kotona myös. Ihan ei kärsinyt normaalisti istua mutta melkeen. Maha jäi hitaalle, alotin terveellisen ruoan. Lohta, protskua valkosipuli hunaja mausteita antioksidantteja vitamiineja. Ei alkoa. Viljaa vähemmän.
4cm haava parantunut viikossa 2,5cm!! Tupakoin kyl. Ekaa 2 pv ehkä 4 tupakkaa. Wc käynnit pelotti mutta hyvin pystyi käymään. Sairaalassa ekan avaamisen jälkeen sain katetrin. Olihan se helpompi mutta ilkeän tuntuine.. Suihkussa käyminen helppoa pico 7 laitteen kun irroittaa hetkeksi. Viikon päästä taas haavahoito aika.
Erilainen joulu aatto kyllä. Hoitajat ja lääkärit ihan jees. Ottaen huomioon ajankohdan tuntui että oli jo joulu mielessä monella kun vähän sellaista hmm.. haparointia? Mutta hyvin vähän.
Anteeksi sekava, virheitä täynnä oleva teksti. Ei vaan jaksa korjailla enkä oo lahjakas kirjottaja. 😂😂✨
Ps. Kertokaa omat kokemuksenne. Erityisesti alipainehoito kiinnostaa.
Sinus pilonidalis.
Anonyymi
0
1385
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak734195Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka433153- 362811
- 341998
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5041666- 631585
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode461462- 411360
- 691287
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171256