Näin epäviralliset lähteet väittävät.
Onko Pfizer- Biontech'in koronarokotteessa mikrosiruja ?
15
84
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuule ei ole. Ne on vesihöyryä ja pullanmuruja.
Arkangelin tietäjän mukaan kyseinen firma myrkyttää koko maailman.
- Anonyymi
Argangelissä ihmiset ovat samassa tynnyrissä mitä Vellut omasta tahdostaan, ilman TV;tä. Olen ollut siellä ja siellä TV näkyy vain pätkittäin ja sivistus täysin alamaissa, poisluettuna Varuskunta.
Kaikenmaailman poppamiesten perässä Sinäkin Tähti kuljet.
Lueppa Raamattua, mitä se meningistäsi sanoo.
r - Anonyymi
Lopeta sinäkin sylttytehdas noiden väärien ja utopististen höpötysten levittäminen..Tynnyrissä kasvatetut monet uskovat valheesi.
- Anonyymi
Pfizerin ja Biontech'in henkilöstöä kuuluu Pedon valtakuntaan.
- Anonyymi
Sinut voi lukea Tyhmien Valtakuntaan.
Heillä on kompetenssi suurempi, mitä yhdelläkään ihmisellä Suomessa, rokotteita ajatellen.
r - Anonyymi
Mikä kstkeruus tätä lääketieteen hyväntekijää kohtaan on Velluilla, onko pelko että tulevat tekemään kattoremontteja.
Suomessa ei ole akuuttia hätää koronan suhteen. Joten kannattaisi perusteellisesti ensin selvittää tämä asia.
- Anonyymi
Eikö Cuvid 19 ole akuutti??
Missä maailmassa elät? Häpeä.
r - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Cuvid 19 ole akuutti??
Missä maailmassa elät? Häpeä.
rR on luonut oman epidemian, Cuvid 19( pellikkanarian).
- Anonyymi
Vapislainen taas eksynyt väärälle palstalle. Tämä on kyllä hyvä esimerkki uskostanne. Joudutte miettimään joka ainoan poikkeuksen kohdalla, onkohan se tämä se pedonmerkki? Voi teitä tietämättömiä, varmaan ahdistavaa kuulua vapiksiin.
- Anonyymi
Israel on jo rokottanut 10 prosenttia väestöstään. Lopunajan ennustukset toteutuvat.
- Anonyymi
Mitäs 'virallinen' lähde sitten väittää....? No se tottakai väittää että ei ole...
- Anonyymi
Mikä helvetin pedonmerkki? Aika pimeässä kirjoittaja kulkee. Turvalliset rokotukset laajenevat ja kaikki saavat suojan. Näillä palstoilla esiintyvä huijarikirjoittaja yrittää sotkea turhaan, mutta ei pysty. - Valitettavsti...ei...
- Anonyymi
Kaikilla on jo sirut känny pankkikortit ja vihollisten seuranta laitteet niissä ja jokaisen korvan takana niskassa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147354
- 594722
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434674- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995- 311799
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271786Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441647- 361547
- 1431307