Hyvää uutta vuotta 2021 kaikille!

Millainen sinun viime vuosi oli ja mitä toivot tänään alkaneelle vuodelle? Varo mitä toivot, voi toteuta 😉

Mun viime vuosi oli ihan kamala, ehkä aikuisikäni tähän mennessä elettyä elämää pahin vuosi. Nyt siitä on lähestulkoon selvitty. Lähes.

Ensi vuoteeni toivon seesteisyyttä (ja että läheiseni selviää, murhetta on!). Joo Seesteisyys on mun vuoden 2021 otsikko 😀.

Mikä on sun vuoden 2021 toiveen mukainen otsikko?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viime vuosi oli työntäyteinen ja kiireinen.. Stressiä ja ahdistusta kaikesta.
      Nyt toivon rauhallisuutta, stressittömyyttä, eikä rakkauskaan olis pahitteeks❤️

    • Mun elämä on niin tasaista ja rauhallista, juuri niinkuin toivonkin sen olevan... samaa seesteisyyttä toivon tällekkin vuodelle.. mutta se rakkaus, kyllä mä toivon sen löytäväni...se toive on varmaan monella ja sitä kannattaa tavoitella... sitä kohti ❤️

    • Kiva kuulla susta ☺️
      Harmittavvaa, jotta on tuo viime vuos ollu sulle ikävä ja kamala 😔 Toivottavasti tästä vuodesta tullee sulle rutkasti parempi.
      Kyllä siihen viime vuoteen omassakin elämässä ikäviä asioita mahtuu, surua ja kyyneleitä. Vaan on niitä ollu hyviäkin hetkiä. Kesällä mie tykkäsin muun muassa höpsötellä siun ja Kukkiksen kanssa ja sillon tuli myös niitä naurun kyyneleitä 😌
      Toivottavasti tästä vuodesta tulis normaalimpi, pääsis takasin harrastusten pariin ja vois tavata läheisiä enemmän.
      Hyvää tätä vuotta sulle Tiuhti 🌹💕

      • Joo kesällä oli kevennystä, kun sai nauraa sun ja Kiitoskukan kanssa 😀 ja kuunnella vähän musiikkiakin. Mulle tämä palstailu tarjosi hyvää todellisuuspakoa silloin👍 ...mietittiin mulle nimimerkki. Siitä puheenollen 🤔 olen live elämässä sattuneesta syystä vaihtamassa sukunimeä ...mietin olisikohan hyvä vaihtaa täälläkin. En tunnista itseäni kaikista viimekesäisestä kirjoituksista ja nimimerkin vaihtaminen vois ehkä toimia läpi käydyn kipuilu vaiheeni tilinpäätöksenä.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Joo kesällä oli kevennystä, kun sai nauraa sun ja Kiitoskukan kanssa 😀 ja kuunnella vähän musiikkiakin. Mulle tämä palstailu tarjosi hyvää todellisuuspakoa silloin👍 ...mietittiin mulle nimimerkki. Siitä puheenollen 🤔 olen live elämässä sattuneesta syystä vaihtamassa sukunimeä ...mietin olisikohan hyvä vaihtaa täälläkin. En tunnista itseäni kaikista viimekesäisestä kirjoituksista ja nimimerkin vaihtaminen vois ehkä toimia läpi käydyn kipuilu vaiheeni tilinpäätöksenä.

        Nyt kun sie oot menossa sillä tavalla vähän uutta latua, niin oisko huono idea jos siinä sun nimmarissasi olisi tuo sana uusi jollain tavalla? No mihin sitten päädytkin, niin tästä mun nimmarista ei voi edelleenkään huonommaksi laittaa 😅😉


    • Viime vuosi oli vaikea ja loppua kohden vain paheni.
      Löytynyt minä pääsi hetkittäin kukoistamaan.
      Mutta kaunis ihastus,
      muuttui mielessä ahdistavaksi ja vääräksi (kohde varattu)
      Se sai aikaan ikäviä ajatuksia itsestä ja omasta moraalista.
      Samalla ilo ja Kauneus, hävisivät.
      Pelko ja häpeä olivat päällimmäisen tunteet.
      Tämän vuoden tavoiteet liittyvät omaan terveyteen.
      En etsi mitään,
      annan tilanteiden viedä.
      Jatkan rehellisesti ja avoimesti omana itsenäni ja kerron tunteeni,
      vaikka välillä mustaan sydämmeni.
      Sain kauniita hetkiä.

      • Anonyymi

        Aiotko mennä myöhäänheränneiden tapahtumiin tänä vuonna jos niitä tulee?


      • Älä soimaa itseäsi enää varattuun ihastumisesta, mitä jos se oli sun tiedostamaton alitajuntainen ”mahdoton valinta”, jostain syystä. Sellaisia me ihmiset helposti ollaan.

        Oli miten oli, sekin ihastus toi hyviä asioita mukanaan esim. Railo runon, joka oli hieno kuvaus kaikista niistä tunteista, joita meistä varmaan jokainen käy ihastuneena läpi ja johon monet voivat samaistua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko mennä myöhäänheränneiden tapahtumiin tänä vuonna jos niitä tulee?

        Tää kysymys tais olla Naakkatarelle, mut vastaanpa silti. Enpä usko, mutta Prideä voisin mennä katsomaan.


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Älä soimaa itseäsi enää varattuun ihastumisesta, mitä jos se oli sun tiedostamaton alitajuntainen ”mahdoton valinta”, jostain syystä. Sellaisia me ihmiset helposti ollaan.

        Oli miten oli, sekin ihastus toi hyviä asioita mukanaan esim. Railo runon, joka oli hieno kuvaus kaikista niistä tunteista, joita meistä varmaan jokainen käy ihastuneena läpi ja johon monet voivat samaistua.

        Kuinkas tämä Railo-runo menee?


    • Anonyymi

      Onnellisuus lähtee ihan muusta kuin lukemalla niitä ah niin ihanan yltiöpositiivis kiitollisuus lässynlää viestejä.

      • Anonyymi

        Voihan ne jollakin toimia ja vahvistaa onnellisuuden tunnetta. Mitkä asiat tuottaa sulle onnea tai missä tilanteissa tunnet olevasi onnellinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan ne jollakin toimia ja vahvistaa onnellisuuden tunnetta. Mitkä asiat tuottaa sulle onnea tai missä tilanteissa tunnet olevasi onnellinen?

        Hellät kosketukset rakkalta ihmiseltä tuovat onnen tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellät kosketukset rakkalta ihmiseltä tuovat onnen tunteita.

        Niin minullakin ❤️ erityisesti se että saa koskettaa rakastaan


    • Anonyymi

      Uusi vuosi ja sitä ja tätä.

      • Niin, onhan se vähän lässyn läätä, mutta mikä helpotus, kun luvan kanssa erottaa menneen ja tulevan ajan elämästään. Elämä jatkuu, mutta välitilinpäätös antaa itselle ainakin helpotuksen tunteen, että tietyt paskat asiat voi jättää jo joltain osin taakseen...siihen viime vuoteen ja jotain kivaa on edessä päin.


    • Hei😃, kiva ”nähdä” teitä kaikkia! Monella näyttää olevan ollut viime vuodessa stressiä ja murhetta ja toivovat rakkautta tähän vuoteen. Sen nyt soisi mielihyvin kaikille sellaisessa tilanteessa oleville!

      Erikoista kyllä, mä toivon etten vaan törmää keneenkään kivaan tyyppiin vielä pitkään hetkeen... on niin voimat loppu viime vuodesta ja ihan käytännön asioita hoidettavana (mm.asunnon myyminen, pitäkää peukkuja👍). Ihmeellistä miten omassa mielessä asiat muuttuvat. Siitä valtavasta yksinäisyydestä huolimatta mitä pitkässä suhteessa jouduin kokemaan, niin nyt eron jälkeen ei olekaan kiire minnekään. Jonkin näköinen itsenä olemisen rauha tavoitettu ja sitä prosessia nyt tässä tilanteessa ihastuminen vielä häiritsisi.

      Hyvää alkanutta vuotta, mitä ikinä se kenellekin tuo tullessaan!

      • Virkistävää vaihtelua, ettet määritä hyvää elämää parisuhteen kautta. Parisuhde on useissa elämäntilanteissa tärkeä elementti, en sitä kiellä, mutta elämässä on niin paljon muutakin ja ihminen yksilönä voi elää todella rikasta elämää riippumatta siitä, jakaako niitä asioita puolison kanssa vai ei.


      • Ihanaa kun sinulla alkaa olla selvät sävelet 😊... viisasta rauhassa tutkailla ja järjestellä asioita, edessä varmasti odottamisen arvoisia kokemuksia...toivottavasti myös se oma Onni ❤️... olet ollut rohkea ja ottanut elämäsi ohjat omaan hallintaan ja tästä alkaa uusi luku sinun kirjassasi... tee siitä sellainen kuin olet aina halunnut... voimia ja onnea...kaikki järjestyy lopulta ja kaikki on mahdollista...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe