Suosittele kuntosalia aloittelijalle
Ei aiempaa kokemusta
Mistä treeniohjelma
Kylän kuntosalit
13
107
Vastaukset
- Anonyymi
Tein itelle autotalliin kuntosalin n, 30 v. sitten ,eikä ole edes lämmin talli ,no puhallin on. Toimii yhä täysin 65v vuotiaanakin, ainoa et on painoja liikaa ,ei tarvii enää sellasii ,kunto pysyy vähemmälkin ,mut edelleen 3 kert viikos ,lenkkien ym lisäksi. 145 kg on painoja , ei ole käyttöä enää sellasille määrille. 70 kg riittää kaikkeen nyt. moneen liikkeeseen ja eripainoiset käsipainot oikein hyvin, kaikki tein itse aikoinaan ,penkeistä telineistä ym lähtiin. mut on kannattanut.
- Anonyymi
Kiitosshh. Ostin nettikirpputorilta monitoimilaitteet ja tein oman salin tyhjään huoneeseen. Google auttoi ohjeissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitosshh. Ostin nettikirpputorilta monitoimilaitteet ja tein oman salin tyhjään huoneeseen. Google auttoi ohjeissa.
Mene ässä marketin käytäville ravaamaan ja kunto sen ku laskee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisin nousevan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas taas tutultamme tyylilleen uskollinen "rakentava" kommentti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas taas tutultamme tyylilleen uskollinen "rakentava" kommentti!
Niinhän ne sinulla tuppaa olemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne sinulla tuppaa olemaan.
Pylyköllä on sali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pylyköllä on sali.
Ai, en tiennyt. Onko kaikkien käytössä? Missä sijaitsee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, en tiennyt. Onko kaikkien käytössä? Missä sijaitsee?
Siellä saa tiskata astioita ja luutalla lakasta lattioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä saa tiskata astioita ja luutalla lakasta lattioita
Se on tarpeellista hommaa sekin.
- Anonyymi
Taas hypättiin " sivuraiteille" kuten aina,kun yritetään asiaa kommentoida. Mikähän meitä Suomalaisia kalvaa,kun ei voi pysyä asiassa, onko se monilla perusilkeä luonne nähtävästi,kun ei näe naamaa ?????
- Anonyymi
Osuit naulan-kantaan, sillä täällä ei kannata aloittaa järkevää keskustelua, sillä aina löytyy sellainen jolle on pakko saada väännettyä asiat oman vääristyneen näkemyksensä mukaiseksi😠
- Anonyymi
Saattaisi hyvinkin olla, et jos nää tietyt kaverit oilisivat ringissä näitä laukomassa, niin pilvisenäkin päivänä tarviis moni aurinkolaseja . Ennen kouluissa opetettiin jopa sivistystä !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569