kertokaa paikkoja missä ja miten ootte runkannut ja mihin tulitte
missä paikoissa ootte runkannut
Anonyymi
6
676
Vastaukset
- Anonyymi
Vuonna 2014 pusikossa ja viime vuoden syksyllä koulun pukkarin vessassa
- Anonyymi
Olen 14 ja tänä vuonna 15. Laitoin erikseen koska ei jostain syystä hyväksynyt.
- Anonyymi
Muuten olen vessassa, sängyssä ja suihkussa tehnyt. Yleensä kuitenkin vessassa ja suihkussa.
- Anonyymi
Ite oon 16 ja runkannu oon lähes kaikkialla koton, kaveril, koulun vessassa, vaatteiden testaus kopis, kauppakeskusten vessas, uimahallin saunassa ja bussissa
- Anonyymi
Oon runkannu mm. metsässä, tulin sinne maahan, koulun jälkeen pukkarin suihkussa, tulin lattialle ja kaverin luona vessassa, tulin vessanpönttöön.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3333953Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283600Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52312- 1121714
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181658Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241359Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit102975Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j144973Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79885- 86791