kertokaa paikkoja missä ja miten ootte runkannut ja mihin tulitte
missä paikoissa ootte runkannut
Anonyymi
6
639
Vastaukset
- Anonyymi
Vuonna 2014 pusikossa ja viime vuoden syksyllä koulun pukkarin vessassa
- Anonyymi
Olen 14 ja tänä vuonna 15. Laitoin erikseen koska ei jostain syystä hyväksynyt.
- Anonyymi
Muuten olen vessassa, sängyssä ja suihkussa tehnyt. Yleensä kuitenkin vessassa ja suihkussa.
- Anonyymi
Ite oon 16 ja runkannu oon lähes kaikkialla koton, kaveril, koulun vessassa, vaatteiden testaus kopis, kauppakeskusten vessas, uimahallin saunassa ja bussissa
- Anonyymi
Oon runkannu mm. metsässä, tulin sinne maahan, koulun jälkeen pukkarin suihkussa, tulin lattialle ja kaverin luona vessassa, tulin vessanpönttöön.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819