Moikka!
Olen 12- vuotias tyttö, ja haluaisin instagramin.
Tiedän että ikäraja on 13 vuotta.
Haluaisin instagramin jotta voisin laittaa sinne kuvia piirustuksistani ja/tai maalauksistani.
En siis laittaisi itsestäni kuvia.
Olen toivonut jo puolisen vuotta että saisin laittaa jonnekin someen kuvia teoksistani.
Vanhempani eivät suostu lataamaan sovellusta kuitenkaan (johtuneekohan sitten ikärajasta osin, en tiedä?)
Syytä itseasiassa en edes tiedä..
Mutta miten saisin vanhempani suostumaan Instagramin lataamiseen?
Vai olisiko joku toinen saman tapainen sovellus johon voisin julkaista teoksiani?
Auttakaa:))
Miten vanhemmat suostuisivat?
5
143
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei kukaan voi vastata?
-alottaja - Anonyymi
Kasva vielä vuosi. Ikärajat ovat siellä hyvästä syystä
- Anonyymi
Mm niinkai pitäs..
Mul olis kyl just nyt hyvii töitä laittaa sinne mut kai mä löydän ne vielä vuodenkin päästä.. :|
Mutta voiko joku kertoa miksi ikäraja on juuri 13 vuotta tai että miksi 12v ei voisi sinne mennä?
-aloittaja
- Anonyymi
Onkohan Telia mennyt avaamaan nimissäni liittymän jotta voisi rahastaa minua. Nimissäni oli yllättäen avattu liittymä. Tein Poliisille petosrikosilmoituksen, jota ei ryhdytty edes tutkimaan. Tällainen on Pasilan poliisi. ei hyvää paivää ja terve.
Vein Telialle rikosilmoituksen jonka poliisi oli kirjannut ylös ja heidän ptit sulkea liittymä vaan eivätpä sulkeneetkaan. petorikoslaitos on siis koko Telia.
Kehotan välttämään Teliaa.- Anonyymi
Okei?
Meidän perheessä kyllä kaikki käyttävät Teliaa, eikä vastaan ole moista tullut🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4403788Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743016- 1301903
- 1211657
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461440Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://311407PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1611339- 751245
- 831244
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m181165