Miten vanhemmat suostuisivat?

Anonyymi

Moikka!
Olen 12- vuotias tyttö, ja haluaisin instagramin.
Tiedän että ikäraja on 13 vuotta.
Haluaisin instagramin jotta voisin laittaa sinne kuvia piirustuksistani ja/tai maalauksistani.
En siis laittaisi itsestäni kuvia.
Olen toivonut jo puolisen vuotta että saisin laittaa jonnekin someen kuvia teoksistani.

Vanhempani eivät suostu lataamaan sovellusta kuitenkaan (johtuneekohan sitten ikärajasta osin, en tiedä?)
Syytä itseasiassa en edes tiedä..

Mutta miten saisin vanhempani suostumaan Instagramin lataamiseen?
Vai olisiko joku toinen saman tapainen sovellus johon voisin julkaista teoksiani?

Auttakaa:))

5

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksei kukaan voi vastata?
      -alottaja

• Anonyymi

Kasva vielä vuosi. Ikärajat ovat siellä hyvästä syystä

• Anonyymi

Mm niinkai pitäs..
        Mul olis kyl just nyt hyvii töitä laittaa sinne mut kai mä löydän ne vielä vuodenkin päästä.. :|

Mutta voiko joku kertoa miksi ikäraja on juuri 13 vuotta tai että miksi 12v ei voisi sinne mennä?

-aloittaja

• Anonyymi

Onkohan Telia mennyt avaamaan nimissäni liittymän jotta voisi rahastaa minua. Nimissäni oli yllättäen avattu liittymä. Tein Poliisille petosrikosilmoituksen, jota ei ryhdytty edes tutkimaan. Tällainen on Pasilan poliisi. ei hyvää paivää ja terve.

Vein Telialle rikosilmoituksen jonka poliisi oli kirjannut ylös ja heidän ptit sulkea liittymä vaan eivätpä sulkeneetkaan. petorikoslaitos on siis koko Telia.

Kehotan välttämään Teliaa.

• Anonyymi

Okei?
        Meidän perheessä kyllä kaikki käyttävät Teliaa, eikä vastaan ole moista tullut🤔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      146
      6937
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5876
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5066
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      44
      4607
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4008
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      65
      3167
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3100
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2742
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2374
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2293
    Aihe