Miten vanhemmat suostuisivat?

Anonyymi

Moikka!
Olen 12- vuotias tyttö, ja haluaisin instagramin.
Tiedän että ikäraja on 13 vuotta.
Haluaisin instagramin jotta voisin laittaa sinne kuvia piirustuksistani ja/tai maalauksistani.
En siis laittaisi itsestäni kuvia.
Olen toivonut jo puolisen vuotta että saisin laittaa jonnekin someen kuvia teoksistani.

Vanhempani eivät suostu lataamaan sovellusta kuitenkaan (johtuneekohan sitten ikärajasta osin, en tiedä?)
Syytä itseasiassa en edes tiedä..

Mutta miten saisin vanhempani suostumaan Instagramin lataamiseen?
Vai olisiko joku toinen saman tapainen sovellus johon voisin julkaista teoksiani?

Auttakaa:))

5

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksei kukaan voi vastata?
      -alottaja

    • Anonyymi

      Kasva vielä vuosi. Ikärajat ovat siellä hyvästä syystä

      • Anonyymi

        Mm niinkai pitäs..
        Mul olis kyl just nyt hyvii töitä laittaa sinne mut kai mä löydän ne vielä vuodenkin päästä.. :|

        Mutta voiko joku kertoa miksi ikäraja on juuri 13 vuotta tai että miksi 12v ei voisi sinne mennä?

        -aloittaja


    • Anonyymi

      Onkohan Telia mennyt avaamaan nimissäni liittymän jotta voisi rahastaa minua. Nimissäni oli yllättäen avattu liittymä. Tein Poliisille petosrikosilmoituksen, jota ei ryhdytty edes tutkimaan. Tällainen on Pasilan poliisi. ei hyvää paivää ja terve.

      Vein Telialle rikosilmoituksen jonka poliisi oli kirjannut ylös ja heidän ptit sulkea liittymä vaan eivätpä sulkeneetkaan. petorikoslaitos on siis koko Telia.

      Kehotan välttämään Teliaa.

      • Anonyymi

        Okei?
        Meidän perheessä kyllä kaikki käyttävät Teliaa, eikä vastaan ole moista tullut🤔


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1615
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1244
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1072
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      857
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      741
    Aihe