Nyt on taas uusi vuosi

Anonyymi

Ohitse ajoi
ratikka maski päällä.
Uuden vuoden yö.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluan niin kanssasi ratikkaan, rakas. Tuletko seuraavalla? Odotan asemalla.

      • Anonyymi

        Onko äidinkielesi englanti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko äidinkielesi englanti?

        Hänen kanssaan voisi ollakin 😉 kirjoitan laiskasti puhelimella, sori jos se ärsyttää..


    • Anonyymi

      Niinpä niin. Toivottavasti vuosi 2021 tulee olemaan edellistä parempi..

      • Anonyymi

        Mulla ainakin meni viime vuosi ihan hukkaan joka lailla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ainakin meni viime vuosi ihan hukkaan joka lailla...

        Niin minullakin. Sisäisiä prosesseja sain kyllä hieman eteenpäin jollain tapaa. Ulkoisesti tyhjää oli..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ainakin meni viime vuosi ihan hukkaan joka lailla...

        Täällä useampi vuosi jo mennyt hukkaan etenemättömässä elämäntilanteessa. Nyt uusi alku ja entiset jää taakse.


    • Anonyymi

      Ehkä ensi vuodesta tulee valoisampi, pääsee taas vapaammin tutustumaan uusiin ihmisiin, tulee tapahtumia ja bileitä jne.

      • Anonyymi

        Samantekevää, itse en enää oikeastaan haluakaan tavata ihmisiä. Tuskin lähtisin mihinkään tapahtumiin, vaikka niitä järjestettäisiinkin. Ei vaan kiinnosta enää, kun on tottunut tähän eristäytymiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samantekevää, itse en enää oikeastaan haluakaan tavata ihmisiä. Tuskin lähtisin mihinkään tapahtumiin, vaikka niitä järjestettäisiinkin. Ei vaan kiinnosta enää, kun on tottunut tähän eristäytymiseen.

        No eiköhän tämä eristäytyminen jatku vielä jonkin aikaan.. Voit tuntea sen jälkeen jo toisin. Jokin aika eristäytymistä ja sosiaalista etäisyyttä voi olla joskus hyväksi, jotta pääsee tutkailemaan omaa psyykeänsä ilman suurempia sosiaalisia paineita. Pidemmän päälle en halua jatkaa tällaista eristäytymistä. Tapahtumissa enkä harrastuksissakaan ole kyllä hirmuisesti ennenkään juossut. Erään ihanan haluaisin tavata..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eiköhän tämä eristäytyminen jatku vielä jonkin aikaan.. Voit tuntea sen jälkeen jo toisin. Jokin aika eristäytymistä ja sosiaalista etäisyyttä voi olla joskus hyväksi, jotta pääsee tutkailemaan omaa psyykeänsä ilman suurempia sosiaalisia paineita. Pidemmän päälle en halua jatkaa tällaista eristäytymistä. Tapahtumissa enkä harrastuksissakaan ole kyllä hirmuisesti ennenkään juossut. Erään ihanan haluaisin tavata..

        Itse koen päinvastoin, että mitä kauemmin tämä eristäytyminen on kestänyt sitä vähemmän on enää haluakaan tavata ihmisiä. Joten eristäytymisen jatkuminen tulee todennäköisesti vain lisäämään tätä tunnetta. Aikaisemmin olen ollut aika aktiivinen sosiaalisesti.

        Jos sinulla on joku jonka tapaamista odotat, suosittelen että et anna koronan kokonaan estää yhteydenpitoa. Monen kuukauden väli konktaktissa on suurimmalle osalle aivan liian pitkä, vaikka itse kokisitkin sen lyhyeksi ajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse koen päinvastoin, että mitä kauemmin tämä eristäytyminen on kestänyt sitä vähemmän on enää haluakaan tavata ihmisiä. Joten eristäytymisen jatkuminen tulee todennäköisesti vain lisäämään tätä tunnetta. Aikaisemmin olen ollut aika aktiivinen sosiaalisesti.

        Jos sinulla on joku jonka tapaamista odotat, suosittelen että et anna koronan kokonaan estää yhteydenpitoa. Monen kuukauden väli konktaktissa on suurimmalle osalle aivan liian pitkä, vaikka itse kokisitkin sen lyhyeksi ajaksi.

        "Jos sinulla on joku jonka tapaamista odotat, suosittelen että et anna koronan kokonaan estää yhteydenpitoa. Monen kuukauden väli konktaktissa on suurimmalle osalle aivan liian pitkä, vaikka itse kokisitkin sen lyhyeksi ajaksi."

        Tästä samaa mieltä, missään tapauksessa ei kannata jättää yhteydenpitoa kuukausikausiksi saati vuodeksi jollei se ole pakon sanelemaa (-> olet kaikkien viestintävälineiden saavuttamattomissa). Pitkän katkoksen jälkeen joutuu rakentamaan yhteyden alusta uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse koen päinvastoin, että mitä kauemmin tämä eristäytyminen on kestänyt sitä vähemmän on enää haluakaan tavata ihmisiä. Joten eristäytymisen jatkuminen tulee todennäköisesti vain lisäämään tätä tunnetta. Aikaisemmin olen ollut aika aktiivinen sosiaalisesti.

        Jos sinulla on joku jonka tapaamista odotat, suosittelen että et anna koronan kokonaan estää yhteydenpitoa. Monen kuukauden väli konktaktissa on suurimmalle osalle aivan liian pitkä, vaikka itse kokisitkin sen lyhyeksi ajaksi.

        Vähän saman tapaisia fiiliksiä täälläkin, ei ole enää intoakaan nähdä ihmisiä. Epäilen ettei tule lähdettyä minnekään jatkossakaan ellei tule suurempaa aihetta. Sitä tottuu kaikkeen ja löytää korvaavia asioita elämäänsä.


    • Anonyymi

      Olen vihdoinkin päässyt yli mahdottomasta ihastumisestani. Ylipääsemisessä auttoivat ajan kuluminen, muiden ongelmien ilmaantuminen, etäisyys, sekä tapahtumien yksityiskohtainen analysointi ja johtopäätösten tekeminen omassa mielessä sekä ystävien kanssa.

      Saa nähdä mitä tämä vuosi tuo mukanaan. Hyvää uutta vuotta!

      • Anonyymi

        Miten kauan käsittelit asiaa ja pidit etäisyyttä että pääsit kokonaan sen yli?

        Toivottavasti tämä vuosi tuo sinulle tullessaan ihastumisen joka on mahdollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kauan käsittelit asiaa ja pidit etäisyyttä että pääsit kokonaan sen yli?

        Toivottavasti tämä vuosi tuo sinulle tullessaan ihastumisen joka on mahdollinen.

        Kiitos, voi sanoa että asian käsittelyyn meni kaikkiaan noin puolitoista vuotta, jos lasketaan ihastumisen alusta saakka. Etäisyys on ollut vuoden ajan ja on pysynyt hyvin pitämättäkin. Ainoastaan vahingossa kohtaamisia on täytynyt jonkin verran varoa.

        Yksin analysoimisen lisäksi omalla kohdallani olennaista on ollut, että olen puhunut asiasta jatkuvasti ystävilleni ja käynyt monta kertaa joka yksityiskohdan läpi. Olen näin saanut objektiivisia näkökulmia ja tukea ylipääsemiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, voi sanoa että asian käsittelyyn meni kaikkiaan noin puolitoista vuotta, jos lasketaan ihastumisen alusta saakka. Etäisyys on ollut vuoden ajan ja on pysynyt hyvin pitämättäkin. Ainoastaan vahingossa kohtaamisia on täytynyt jonkin verran varoa.

        Yksin analysoimisen lisäksi omalla kohdallani olennaista on ollut, että olen puhunut asiasta jatkuvasti ystävilleni ja käynyt monta kertaa joka yksityiskohdan läpi. Olen näin saanut objektiivisia näkökulmia ja tukea ylipääsemiseen.

        Täällä saman tapainen tilanne, mutta vähän vaiheessa vielä. Koronasta johtuen ei olla nähty ja se on haalistanut tunteita ja muistoja. Toisekseen olen paneutunut pariin muuhun asiaan elämässäni aika intensiivisesti ja muu on jäänyt sivummalle mielessä ja konkreettisestikin. Tiedostan etten ole kokonaan vielä päässyt yli, mutta voiton puolella tässä jo ollaan. Onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä saman tapainen tilanne, mutta vähän vaiheessa vielä. Koronasta johtuen ei olla nähty ja se on haalistanut tunteita ja muistoja. Toisekseen olen paneutunut pariin muuhun asiaan elämässäni aika intensiivisesti ja muu on jäänyt sivummalle mielessä ja konkreettisestikin. Tiedostan etten ole kokonaan vielä päässyt yli, mutta voiton puolella tässä jo ollaan. Onneksi.

        Toivottavasti pääset tunteista pian kokonaan yli ja uskon että pääsetkin, kun koet jo olevasi voiton puolella. Aika ennen koronaa tuntuu nyt tosiaan kuin toiselta maailmalta, koska siitä on niin kauan ja monet asiat ovat täysin muuttuneet. Ehkä koronasta tulee yleensäkin sellainen aikaa jakava kokemus, aletaan puhua ajasta ennen koronaa ja ajasta sen jälkeen.

        Muihin asioihin paneutuminen auttaa varmasti ihastumisesta yli pääsemiseen. Omalla kohdallani sattui tänä syksynä jotain isompaa negatiivista, johon olen joutunut pakosta paneutumaan ja se on myös edesauttanut tunteista ylipääsemistä.

        Toivon että elämä löytää kuluvan vuoden aikana uudet uomansa ja olemme kaikki vuoden vaihtuessa seuraavan kerran onnellisempia kuin nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti pääset tunteista pian kokonaan yli ja uskon että pääsetkin, kun koet jo olevasi voiton puolella. Aika ennen koronaa tuntuu nyt tosiaan kuin toiselta maailmalta, koska siitä on niin kauan ja monet asiat ovat täysin muuttuneet. Ehkä koronasta tulee yleensäkin sellainen aikaa jakava kokemus, aletaan puhua ajasta ennen koronaa ja ajasta sen jälkeen.

        Muihin asioihin paneutuminen auttaa varmasti ihastumisesta yli pääsemiseen. Omalla kohdallani sattui tänä syksynä jotain isompaa negatiivista, johon olen joutunut pakosta paneutumaan ja se on myös edesauttanut tunteista ylipääsemistä.

        Toivon että elämä löytää kuluvan vuoden aikana uudet uomansa ja olemme kaikki vuoden vaihtuessa seuraavan kerran onnellisempia kuin nyt.

        Täällä taas mahdoton paikallaan junnaava suhde, joka oli lopetettava. Silti tunteita edelleen, milläpä ne yhtäkkiä katkaisee. Uusi alku kuitenkin sopivasti uudeksi vuodeksi, eteenpäin sanoi mummo lumessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä taas mahdoton paikallaan junnaava suhde, joka oli lopetettava. Silti tunteita edelleen, milläpä ne yhtäkkiä katkaisee. Uusi alku kuitenkin sopivasti uudeksi vuodeksi, eteenpäin sanoi mummo lumessa.

        Ettekö löydä jotain keinoa olla yhdessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettekö löydä jotain keinoa olla yhdessä?

        Tottakai on keinoja, jos sitoutumishalua löytyy. Sormukset on helppo mennä ostamaan ja maistraattiin ja asuntoja löytyy, jos halutaan muuttaa yhteen. Toinen ei halunnut sitoutua ja itse kyllästyin paikallaan junnaamiseen, joten se siitä ja parempi tuuri seuraavan kanssa.


    • Anonyymi

      Minä taas en pääse yli enkä irti ihastumisestani. Enkä tiedä haluanko enää edes. Nautiskelen vain itsekseni tunteesta, pieninä annoksina ja salaisesti 💕

      • Anonyymi

        Miksi ei, jos et enempää elämältä odota.


      • Anonyymi

        Taidan liittyä ainakin joksikin aikaa samaan kastiin.. Aamukasteesta aamunkoitossa hänen kanssaan haaveillen 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan liittyä ainakin joksikin aikaa samaan kastiin.. Aamukasteesta aamunkoitossa hänen kanssaan haaveillen 💕

        Nauttisin aamukasteesta hänen salaisessa puutarhassaan... 🔥


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe