Ulkonäköäni. En ole kouluaikojen jälkeen pystynyt käymään uimahallissa. En voi, olen niin paksu ja ruma joka paikasta
Luonteeni heikkoutta. Kyvyttömyyttäni selvitä kriisitilanteista, ujouttani. Kyvyttömyyttäni käsitellä tunteitani .
Häpeän ja syyllistän itseäni siitä, että lapseni käyttää huumeita.
Syyllistän itseäni kaikesta. Siitäkin, että mies petti minua ja saattaa pettää edelleenkin.
Miten tästä pääsee eroon?
Häpeän itseäni
10
263
Vastaukset
- Anonyymi
Älä tuhlaa elämää häpeälle, olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Koita piristää itseäsi jotenkin, unohda inhottavat ajatukset.
- Anonyymi
Olet ainutlaatuinen tyyppi. Jokainen meistä on. Elämässä on nk. kirjoa. Jos sinä olet paksu niin minä vuorostani laiha. Ja se rumuuskin on vain peilissä. Kiitos sinulle vieraalle ja tuntemattomalle. Hyvää Uutta Vuotta!
Suosittelen terapiaa. Itse kävin ja oli hyvä kokemus.
- Anonyymi
Sietääki sun hävetä.
- Anonyymi
Ihan varmasti pettää tollasta luuseria.
- Anonyymi
Sinäkö tiedät aloittajan olemuksesta jotain? On täällä sairaita ihmisiä, ei voi muuta sanoa.
- Anonyymi
A. Sinulla on ihmisarvo, laitat sen miehes ulkoruokintaan jos pettää. Parempi olla yksin kun sellaisen kanssa joka ei sinua arvosta se syö sitä itsetuntoasi päivittäin
B. Muita ihmisiä ei kiinnosta muut, he keskittyvät vaan omaan napaansa.. tai puhelimeensa. Jos joku tekisi sinusta pilkkaa, mitä järkevät ihmiset ei tee, se on heidän häpeä.
C. Ulkonäkö on mielipidekysymys. Jotkut tykkää siitä kun on mistä ottaa kiinni. Rumuus ja lihavuus ei ole sama asia ja kyllä se tärkein on ihmisessä kuitenkin se mitä pään sisällä on eikä se ulkokuori.
D. Olet varmasti tehnyt kaikkesi lapsesi eteen, ihan kaiken. Tässä nyt vaan kävi näin ja sinä olet syytön siihen. Voit tarjota apua (ei rahallista) ja vaan toivoa että jossain vaiheessa ottaa sen avun vastaan.
E. Hae apua terapiassa, joskus se vaatii vaan sen että joku kuuntelee eikä tuomitse.
F. Et ole rikki, viallinen tai huono ihminen, sinulla on vaan huonoja toimintamalleja. Olet upea. Olet fantastinen. Olet vahva. Olet kaunis. Olet mukava. Olet ihana. Olet täydellinen versio itsestäsi, äläkä koskaan unohda sitä. - Anonyymi
Ymmärrän sinua. Olen kokenut samankaltaisia tunteita.
Olen vältellyt uimahalleja ja uimarantoja ulkomuotoni tähden. Huono itsetunto on vaikuttanut myös pukeutumiseeni. Minunkin mieheni petti aikoinaan. Uskon siihen osasyynä olleen, etten hyväksynyt itseäni ja se vaikutti negatiivisesti seksiin.
Nyt asiat ovat toisin. Vielä en ole täysin sinut itseni kanssa, mutta sitä päivää kohti mennään.
Toivon sinulle kaikkea hyvää! Pienin askelin kohti valoisampaa elämää. - Anonyymi
Ala rakastamaan itseäsi. Ei helppoa mutta välttämätöntä.saat olla sellainenkuin olet. Kun sen ymmärrät lopetat itsesi syyllistämisen kun et edes ole syyllinen mihinkään.kaikki kauneus on katsojan silmissä,jos joku mättää,mättää katsojassa🧡olet rakkautesi arvoinen!
- Anonyymi
Aivanliian paljon annetaa arvoa niille jotka sitä vähiten ansaitsee ja ei huomata niitä ,jotka huomion arvoisia aidosti ovat. Lisäys edelliseen🧡💎
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522