Mielipide Homous?

Anonyymi

Nyt kun vuosikin on 2021 niin Kertokaas mielipiteitänne homoudesta tänne kun olen nyt miettinyt et mitä mieltä nuoret nykyään yleisesti on siitä.
Oman kokemuksen mukaan mielipiteet ainaki pojilla aika negatiivisia.

14

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iha sama saa olla homo tai ei. Ei oo mitää väliä T:12v tyttö

    • Anonyymi

      Homot on ihan okei. Jokainen saa olla omaitsensä.

    • Anonyymi

      Olen itse bi tai lesbo tai sitten vaan hämmentynyt tyttö 14v :) ja musta kaikki saa olla mitä haluaa ja oikeastaan näiden asioiden ei pitäs ees olla tälläsiä vaan samalla laillla faktoja kuin se että joku on hetero että näin en tiiä tajusko kukaan mitä just selitin mut ihsm :)))

    • Anonyymi

      Homous on ihan normaalia, samaa oon kuullu muiltakin. Ei mitään väliä mikä seksuaalinen suuntautuminen on, kunhan käyttäytyy asiallisesti ja ystävällisesti muita kohtaan. :)
      -18v poika

    • Anonyymi

      ite oon enemmän miettinyt tota heteroutta... tai kun se on niin vihattua nykyään :/ sinänsä ymmärrän kyllä, kun miettii mihin kaikkeen heterot on syypäitä, mutta silti, kai nekin ihmisiä on :/

    • Anonyymi

      Negatiivinen on munki mielipide

    • Anonyymi

      Vittuako mua jonkun seksuaalisuus kiinnostais

    • Anonyymi

      No oon ite kristitty 14 vuotias tyttö, ja jos minulta kysytään niin homous on syntiä mutta se ei silti tarkoita että homot olisivat sen viallisempia ihmisiä kuin muutkaan, koska kaikki ihmiset tekee syntiä joskus. Kaikki me ihmiset olemme samanarvoisia ja me kristitytkään ei voida väittää että oltais muita parempii ku ei olla. Jokainen on Jumalan silmissä samanarvoinen.

      Ja miekin oon tehny elämässä monia virheitä, niin miksi syyttäisi toista kun itselläni ei ole siihen korkeampaa asemaa, koska kaikkihan me olemme vain ihmisiä.

      Homot saa ajatella että kristittyjen ajatusmaailma on ahdasmielinen jos tahtovat mutta myös minä saan ilmaista oman mielipiteeni rauhassa ennen kuin se heitetään pois.

      Jos homot kokee tekevänsä oikein niin tehkööt koska jokaisella on oma päätösvalinta siihen mitä tekee ja mihin uskoo.
      Minäkin tahdon tehdä niinkuin parhaaksi näen ja uskon sen minkä todeksi tunnen.

      • Anonyymi

        " Jokainen on Jumalan silmissä samanarvoinen."

        MInkä Jumalan ? Jeesuksen, Buddhan, Allahin, Joulupukin vai tontun ?

        Ite oon ollu joskus nuorena kristitty, kun vanhemmat oli myös, mutta ikää kun tuli, niin huomasin että toi koko uskonto voooouhotushan on pelkkää huuhaata, kun kaikki uskonnot tyrkyttää ihan omaansa oikeaksi ja mikä se opn oikeesti se mitä uskontoa pitäisi uskoa ?

        Nykymaailmassa kun on nettikin, niin noi kaikenmaailman huijarit jää helpommin kiinni, kun porukka saa tietoo noista rahankerjääjistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Jokainen on Jumalan silmissä samanarvoinen."

        MInkä Jumalan ? Jeesuksen, Buddhan, Allahin, Joulupukin vai tontun ?

        Ite oon ollu joskus nuorena kristitty, kun vanhemmat oli myös, mutta ikää kun tuli, niin huomasin että toi koko uskonto voooouhotushan on pelkkää huuhaata, kun kaikki uskonnot tyrkyttää ihan omaansa oikeaksi ja mikä se opn oikeesti se mitä uskontoa pitäisi uskoa ?

        Nykymaailmassa kun on nettikin, niin noi kaikenmaailman huijarit jää helpommin kiinni, kun porukka saa tietoo noista rahankerjääjistä.

        Jumaliakin on melkein 3000, enkä mielellään halua, että ne kaikki minua silmäilee. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Jokainen on Jumalan silmissä samanarvoinen."

        MInkä Jumalan ? Jeesuksen, Buddhan, Allahin, Joulupukin vai tontun ?

        Ite oon ollu joskus nuorena kristitty, kun vanhemmat oli myös, mutta ikää kun tuli, niin huomasin että toi koko uskonto voooouhotushan on pelkkää huuhaata, kun kaikki uskonnot tyrkyttää ihan omaansa oikeaksi ja mikä se opn oikeesti se mitä uskontoa pitäisi uskoa ?

        Nykymaailmassa kun on nettikin, niin noi kaikenmaailman huijarit jää helpommin kiinni, kun porukka saa tietoo noista rahankerjääjistä.

        Hän sanoi olevansa kristitty-_- nyt taisit jotain jättää lukematta:D

        Itekki oon kristitty, 15 vuotias poika ja homoissa ihmisinä ei oo mitää vikaa. MUTTA, seurustelu ja yhdyntä on syntiä sillä yhdyntä ennen avioliittoa on syntiä. Ja Jumala loi avioliiton miehen ja naisen välille. Niin tämä basically tarkoittaa sitä, että jos joku oikeasti kokee olevansa homo niin voi pyytää Jumalaa parantaa hänet. Jos tämä ei auta, kuten eräällä papilla, jonka tunnen, niin täytyy hyväksyä tosiasiat ja jatkaa elämässä eteenpäin homona, tietäen ettei voi koskaa aloittaa seurustelusuhdetta. Mutta jos lankeaa kiusaukseen, niin ei tarvii pelätä sillä Jeesuksen Kristuksen kautta saa syntinsä anteeksi. Se on syntiä yhtälailla kuin esimerkiksi varastaminen. Mutta me kaikki olemme ihmisiä. Kukaan meistä ei ole täydellinen. Meillä on vapaatahto mikä mahdollistaa synnin teon helposti. Ja jooh homous siis basically on syntiä, mut myös ei. Jos toteuttaa seksuaalistasuuntautumistaan niin se sitä syntiä on. Jos taas elää homona ja rukoilee joka päivä paranemista, niin voi Jumala parantaa. Jumala on parantunut monia homoudesta. Mut ei kaikkia. Kuten tämä homo pappi. Hän ei vihki samansukupuolisia pareja.

        Okei tulipas pitkä teksti:D Mutta siis tämä oli tulkinta.


      • Anonyymi

        Ehkä nämä uskonnolliset näkemykset kannattaa jättää pois keskustelusta, koska siitä ei tule yleensä muuta kuin päätöntä vääntämistä. Ei teidän kristittyjen pesäkään ihan puhdas ole, koska olette todella herkästi syyttämässä seksuaalivähemmistöjä ties minkä ongelman aiheuttamisesta. Teinä pitäisin suun ihan visusti supussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä nämä uskonnolliset näkemykset kannattaa jättää pois keskustelusta, koska siitä ei tule yleensä muuta kuin päätöntä vääntämistä. Ei teidän kristittyjen pesäkään ihan puhdas ole, koska olette todella herkästi syyttämässä seksuaalivähemmistöjä ties minkä ongelman aiheuttamisesta. Teinä pitäisin suun ihan visusti supussa.

        Miks yleistät et 'kaikki' kristityt muka tollasia olis. Kristittyjä on yli 2 miljardia ja sanot et 'me' syytetään seksuaalivähemmistöjä? En ite syytä niitä oikeastaan mistään. Ja oon kristitty et hmmmm....... Miten ois ettet yleistäis yli 2 miljardia ihmistä, et ne muka tekis ja ajattelis ihan samanlailla. Eri kirkkokuntiakin on..


    • Anonyymi

      Olen itse 110% hetero mutta olen ihmetellyt seuraavaa. Kaikki tai ainakin melkein kaikki homot ja lesbot mihin olen törmännyt ovat reiluja, luotettavia ja epäitsekkäitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe