Aihe

Mielipide Homous?

Anonyymi

Nyt kun vuosikin on 2021 niin Kertokaas mielipiteitänne homoudesta tänne kun olen nyt miettinyt et mitä mieltä nuoret nykyään yleisesti on siitä.
Oman kokemuksen mukaan mielipiteet ainaki pojilla aika negatiivisia.

7

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iha sama saa olla homo tai ei. Ei oo mitää väliä T:12v tyttö

• Anonyymi

Homot on ihan okei. Jokainen saa olla omaitsensä.

• Anonyymi

Olen itse bi tai lesbo tai sitten vaan hämmentynyt tyttö 14v :) ja musta kaikki saa olla mitä haluaa ja oikeastaan näiden asioiden ei pitäs ees olla tälläsiä vaan samalla laillla faktoja kuin se että joku on hetero että näin en tiiä tajusko kukaan mitä just selitin mut ihsm :)))

• Anonyymi

Homous on ihan normaalia, samaa oon kuullu muiltakin. Ei mitään väliä mikä seksuaalinen suuntautuminen on, kunhan käyttäytyy asiallisesti ja ystävällisesti muita kohtaan. :)
      -18v poika

• Anonyymi

ite oon enemmän miettinyt tota heteroutta... tai kun se on niin vihattua nykyään :/ sinänsä ymmärrän kyllä, kun miettii mihin kaikkeen heterot on syypäitä, mutta silti, kai nekin ihmisiä on :/

• Anonyymi

Negatiivinen on munki mielipide

• Anonyymi

Vittuako mua jonkun seksuaalisuus kiinnostais

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      283
      3309
    2. Henkirikos Tohmajärvellä

En ole paikkakuntalainen joten jääköön arvailut tekijöistä sikseen, vaikka tiettyyn suuntaan ne on syytä yhdistääkin.. Poliisi sai lauantaina aamuyöl
      Tohmajärvi
      49
      3251
    3. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      2177