Nyt kun vuosikin on 2021 niin Kertokaas mielipiteitänne homoudesta tänne kun olen nyt miettinyt et mitä mieltä nuoret nykyään yleisesti on siitä.
Oman kokemuksen mukaan mielipiteet ainaki pojilla aika negatiivisia.
Mielipide Homous?
14
89
Vastaukset
- Anonyymi
Iha sama saa olla homo tai ei. Ei oo mitää väliä T:12v tyttö
- Anonyymi
Homot on ihan okei. Jokainen saa olla omaitsensä.
- Anonyymi
Olen itse bi tai lesbo tai sitten vaan hämmentynyt tyttö 14v :) ja musta kaikki saa olla mitä haluaa ja oikeastaan näiden asioiden ei pitäs ees olla tälläsiä vaan samalla laillla faktoja kuin se että joku on hetero että näin en tiiä tajusko kukaan mitä just selitin mut ihsm :)))
- Anonyymi
Homous on ihan normaalia, samaa oon kuullu muiltakin. Ei mitään väliä mikä seksuaalinen suuntautuminen on, kunhan käyttäytyy asiallisesti ja ystävällisesti muita kohtaan. :)
-18v poika - Anonyymi
ite oon enemmän miettinyt tota heteroutta... tai kun se on niin vihattua nykyään :/ sinänsä ymmärrän kyllä, kun miettii mihin kaikkeen heterot on syypäitä, mutta silti, kai nekin ihmisiä on :/
- Anonyymi
Negatiivinen on munki mielipide
- Anonyymi
Vittuako mua jonkun seksuaalisuus kiinnostais
- Anonyymi
No oon ite kristitty 14 vuotias tyttö, ja jos minulta kysytään niin homous on syntiä mutta se ei silti tarkoita että homot olisivat sen viallisempia ihmisiä kuin muutkaan, koska kaikki ihmiset tekee syntiä joskus. Kaikki me ihmiset olemme samanarvoisia ja me kristitytkään ei voida väittää että oltais muita parempii ku ei olla. Jokainen on Jumalan silmissä samanarvoinen.
Ja miekin oon tehny elämässä monia virheitä, niin miksi syyttäisi toista kun itselläni ei ole siihen korkeampaa asemaa, koska kaikkihan me olemme vain ihmisiä.
Homot saa ajatella että kristittyjen ajatusmaailma on ahdasmielinen jos tahtovat mutta myös minä saan ilmaista oman mielipiteeni rauhassa ennen kuin se heitetään pois.
Jos homot kokee tekevänsä oikein niin tehkööt koska jokaisella on oma päätösvalinta siihen mitä tekee ja mihin uskoo.
Minäkin tahdon tehdä niinkuin parhaaksi näen ja uskon sen minkä todeksi tunnen.- Anonyymi
" Jokainen on Jumalan silmissä samanarvoinen."
MInkä Jumalan ? Jeesuksen, Buddhan, Allahin, Joulupukin vai tontun ?
Ite oon ollu joskus nuorena kristitty, kun vanhemmat oli myös, mutta ikää kun tuli, niin huomasin että toi koko uskonto voooouhotushan on pelkkää huuhaata, kun kaikki uskonnot tyrkyttää ihan omaansa oikeaksi ja mikä se opn oikeesti se mitä uskontoa pitäisi uskoa ?
Nykymaailmassa kun on nettikin, niin noi kaikenmaailman huijarit jää helpommin kiinni, kun porukka saa tietoo noista rahankerjääjistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oon ollu joskus nuorena kristitty, kun vanhemmat oli myös, mutta ikää kun tuli, niin huomasin että toi koko uskonto voooouhotushan on pelkkää huuhaata, kun kaikki uskonnot tyrkyttää ihan omaansa oikeaksi ja mikä se opn oikeesti se mitä uskontoa pitäisi uskoa ?
Nykymaailmassa kun on nettikin, niin noi kaikenmaailman huijarit jää helpommin kiinni, kun porukka saa tietoo noista rahankerjääjistä.Jumaliakin on melkein 3000, enkä mielellään halua, että ne kaikki minua silmäilee. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykymaailmassa kun on nettikin, niin noi kaikenmaailman huijarit jää helpommin kiinni, kun porukka saa tietoo noista rahankerjääjistä.Hän sanoi olevansa kristitty-_- nyt taisit jotain jättää lukematta:D
Itekki oon kristitty, 15 vuotias poika ja homoissa ihmisinä ei oo mitää vikaa. MUTTA, seurustelu ja yhdyntä on syntiä sillä yhdyntä ennen avioliittoa on syntiä. Ja Jumala loi avioliiton miehen ja naisen välille. Niin tämä basically tarkoittaa sitä, että jos joku oikeasti kokee olevansa homo niin voi pyytää Jumalaa parantaa hänet. Jos tämä ei auta, kuten eräällä papilla, jonka tunnen, niin täytyy hyväksyä tosiasiat ja jatkaa elämässä eteenpäin homona, tietäen ettei voi koskaa aloittaa seurustelusuhdetta. Mutta jos lankeaa kiusaukseen, niin ei tarvii pelätä sillä Jeesuksen Kristuksen kautta saa syntinsä anteeksi. Se on syntiä yhtälailla kuin esimerkiksi varastaminen. Mutta me kaikki olemme ihmisiä. Kukaan meistä ei ole täydellinen. Meillä on vapaatahto mikä mahdollistaa synnin teon helposti. Ja jooh homous siis basically on syntiä, mut myös ei. Jos toteuttaa seksuaalistasuuntautumistaan niin se sitä syntiä on. Jos taas elää homona ja rukoilee joka päivä paranemista, niin voi Jumala parantaa. Jumala on parantunut monia homoudesta. Mut ei kaikkia. Kuten tämä homo pappi. Hän ei vihki samansukupuolisia pareja.
Okei tulipas pitkä teksti:D Mutta siis tämä oli tulkinta. - Anonyymi
Ehkä nämä uskonnolliset näkemykset kannattaa jättää pois keskustelusta, koska siitä ei tule yleensä muuta kuin päätöntä vääntämistä. Ei teidän kristittyjen pesäkään ihan puhdas ole, koska olette todella herkästi syyttämässä seksuaalivähemmistöjä ties minkä ongelman aiheuttamisesta. Teinä pitäisin suun ihan visusti supussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä nämä uskonnolliset näkemykset kannattaa jättää pois keskustelusta, koska siitä ei tule yleensä muuta kuin päätöntä vääntämistä. Ei teidän kristittyjen pesäkään ihan puhdas ole, koska olette todella herkästi syyttämässä seksuaalivähemmistöjä ties minkä ongelman aiheuttamisesta. Teinä pitäisin suun ihan visusti supussa.
Miks yleistät et 'kaikki' kristityt muka tollasia olis. Kristittyjä on yli 2 miljardia ja sanot et 'me' syytetään seksuaalivähemmistöjä? En ite syytä niitä oikeastaan mistään. Ja oon kristitty et hmmmm....... Miten ois ettet yleistäis yli 2 miljardia ihmistä, et ne muka tekis ja ajattelis ihan samanlailla. Eri kirkkokuntiakin on..
- Anonyymi
Olen itse 110% hetero mutta olen ihmetellyt seuraavaa. Kaikki tai ainakin melkein kaikki homot ja lesbot mihin olen törmännyt ovat reiluja, luotettavia ja epäitsekkäitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875