Autostani katosivat virta. Oisko vika käynnistysesto releessä vai muussa?
Focus sähkö kateissa
Anonyymi
3
179
Vastaukset
- Anonyymi
Jaahas onko autossa uudet nastarenkaat, viime vuonna ostetut?
- Anonyymi
Joku on varastunut sun virtas autostasi. Tee rikosilmoitus, Eiköhän varas löydy.
T. köffff hahhhaaaa - Anonyymi
Käynnistyksen esto estää vain moottorin käymisen. Moottoria pystyy jopa starttaamaan, mutta ei lähde käyntiin.
Onko siis auto totaalisesti pimeä, niin ettei valotkaan toimi? Sieltä voi löytyä jostain päävirtasulake, joskus aikoinaan Sierrasta tuollainen kärähti (oli lyhyt kaapelinpätkä akusta lähtiessä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42807
- 47782