Rukan paha päällelasku näyttää että ruka ei huolehdi turvallisuudesta.
Viranomaiset ja oikeuslaitos nyt herätys.
Rukan päällelasku
3
72
Vastaukset
- Anonyymi
Päällelaskija oli koronan vaikutuksen alainen
- Anonyymi
Eiköhän päälle laskenut saa syytteen törkeästä vamman tuottamisesta rikoksena ja kulut maksettavaksi. Jos pysyvä vamma, niin maksu jatkuu läpi uhrin elämän. Arvioidut ansiomenetykset, kipu- ja särky, oikeuskulut, välittömät vamman hoidosta aiheutuvat maksut sekä pysyvät kulut.
Ainakin jos uhri näin vaatii. - Anonyymi
Mitä mielestäsi Rukan ja/tai oikeuslaitoksen olisi pitänyt tehdä, ettei tuota päällelaskua olisi tapahtunut?
Purkaa mäki pois ja kieltää suksilla liikkuminen kokonaan? Tai määrätä jokaiselle laskettelijalle viralllinen saattaja joka pitää laskijaan sidottujen köysien avulla huolen, ettei vauhti nouse yli kävelyvauhdin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819