Kylpylän käyttö?

Anonyymi

Kiannon Kuohujen kylpylässä on ollu maahanmuuttajille ”oma aukioloaika”? Valtaväestöllä ei ole ollu asiaa! Elikkä veronmaksajilla jotka ovat verorahojaan siihen laittanu!
Nämä maahanmuuttajathan on meidän siivellä täälä napsimassa näitä etuoikeuksia! Se on väärin! Paitsi tuohan jos mikään on rasismia...siis heidän kans yhtäaikaa ei saa tulla ns valtaväestö! Onko tuo lainvastaistaki?
”Maassa maan tavalla tai maasta pois!”

22

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eivät maksa sentin latia kylpylän käytöstä saatikka veroja.

      • Anonyymi

        Näinpä. Eikä mistään muustakaan.


    • Anonyymi

      Mihinkähän aikaan mamujen uintivuoro on, niin tietää
      muiden olla menemättä.

    • Anonyymi

      Aikoinaan kun venäläiset valtasi katin kullan ei sinne tavaihmiset sen jälkeen mennyt, ennen kuin paikat olivat desifioitu. Tehkää siellä samalla tavalla. Voi olla asiakaskato vähän ajan kuluttua.

      • Anonyymi

        Älähän kehtaa provosoitua.


    • Menkää avantoon uimaan kun ootte kylymäverisiä. Eiku tuuralla vaan avanto niin siinä hakatessaki tullee lämmin niin ompa mukava polskutella viileessä veessä.

    • Anonyymi

      ..oi miksi minä vaaleeksi synnyin,miksen syntynyt mustempana,minun herrani ei tykkää vaaleist",ne lempii vain tummempia...

      • Anonyymi

        Paljonko verotuloja näiltä HÄH ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko verotuloja näiltä HÄH ????

        Ei yhtään! Heidän sosiaalikulut, hammashoito ym kustannetaan kunnan verotuloilla, eli meidän palkansaajien verotuloista. Siksi yhä useammat kunnat ja kaupungit ovat huutavassa hukassa, kun otetaan lisää porukkaa, jotka eivät työllisty, eivätkä maksa siten veroja, vaan elävät lopun ikäänsä elättinä. Ssalmihan nosti jo veroäyriään. Ja entäs kiinteistöverot ym, näinhän se menee..


    • Anonyymi

      Islaminuskoiset maahanmuuttajanaiset eivät saa uida niin vähissä ketineissä kuin kantasuomalaiset. Heillä on oltava uidessaankin päällään kokohaalaria muistuttava ''uimapuku'' ja huivi päässä.

      Suerasin kerran uimarannalla, kun nuoret mustalaistytöt tulivat uimaan; Ennen riisuuntumista he häätivät seurassaan olleet heimonsa pojat pois. Sitten -meistä valkolaisista miehistä välittämättä!- alkoivat he riisuuntua raskaista kamppeistaan. Uima-asuna heillä oli todella pienet bikinit, joissa he keimailivat menemään.
      Uinnin jälkeen pukivat taas mustalaisasun päälleen. Vasta sitten, kun he olivat täysissä pukeissa, saivat mannepojat tulla takaisin. Eivät poijjaat tienneet mitä menettivät!

    • Anonyymi

      Oman maan kansalainen kelpaa vain veronmaksajaksi.

    • Anonyymi

      hyyssätään kuin kuningasta vaan mitä sanoo kunnan menot onko vaikutusta.
      tilastot sanoo totuuden 90% kunnista voi muutontakia huonosti..

      kylmästi ilmoitetaan vaan kun verot nousee.

    • Anonyymi

      On se hyvä että kansa alkaa pikkuhiljaa tajuamaan ketkä täällä on teidän isäntiä

    • Anonyymi

      Eikös se olekaan, maassa maan tavalla? Miten he sulautuvat joukkoon, kun heti kättelyssä ghettoutetaan eristyksiin, häh!!! Kielen oppiminen on ensimmäinen asia joka pitää määrätä pakolliseksi. Suomessa on 20v maassa asuneita somaleja,jotka ei osaa suomea eikä ruotsia, vaan tarvitsevat tulkkia Kelan luukulla. Miten nämä muka töitä tekevät?

      • Anonyymi

        Ei tartte töitä tehdä kun valtio maksaa keskiluokkaisen elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tartte töitä tehdä kun valtio maksaa keskiluokkaisen elämän.

        Nautita olostame ja palvelusta. Thanks Suomi and Halla-aho.


    • Anonyymi

      Älkää natsirasistit kehdatko hankittava vuodesta toiseen. Tässä totuus, YLE ei valehtele!:

      YLE 2016, Raportti:
      Pakolaisiin satsattu raha palautuu nopeasti ja lähes kaksinkertaisena
      On iso harhaluulo, että pakolaiset olisivat länsimaille taakka, sanoo raportin laatinut Philippe Legrain. Jokainen euro saadaan takaisin miltei kaksinkertaisena jo viidessä vuodessa, hän laskee...

      Muuttotappiokunta Suomussalmen ainoa pelastus pitkällä tähtäimellä ovat hyvin kohdellut ja kotoutumaan saatavat runsaslapsiset pakolaisperheet, nyt ja tulevaisuudessa.
      Suomussalmen tuhkamunat maatkoon edelleen rauhassa uunienpankoillaan.

      • Anonyymi

        ...tanan tekstimanipuloija...
        Älkää natsirasistit kehdatko JANKUTTAA vuodesta toiseen.,...


    • Anonyymi

      Todellakin maassa maan tavalla tai takas mistä tulleet.Jos ei koulutus ja työt kiinnosta,avustukset pois,niinhän kantaväestöllekin tehdään.

      • Anonyymi

        Tottahan työt kiinnostaa jokaista.


    • Anonyymi

      Höyrysaonasta kun lähtee niin joutuu housunetumus pitkällä kävelemmään

    • Anonyymi

      vasemmisto on niin tyytyväinen tulokseen että..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1469
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      335
      1092
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      904
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      169
      779
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe