Okei mm oon 14 vuotias tyttö ja viime kesänä mul oli pahoi itsetunto ongelmii ja viiltelin sit pidin itteeni läskim ja urheilin paljon luulin et pääsin yli mut nyt itken joka päivä itteni unee ja mietin mitä oon tehny väärin tänäänkin laskettelun ja mulle sano 2 poikaa siel et mikä ton leukaa vaivaa , eiks sul oo muotoi MITEN PÄÄSEN NÄIST AJATUKSIST EROON KERTOKAA PLIIS
Auttakaa en tiiä mitä teen
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
Onks sul ketään luotettavaa aikuista jolle voisit puhuu?
- Anonyymi
Sekaisin247 chat ja tukinet auttaa.
- Anonyymi
Jatka vaan urheilua/liikuntaa ja älä ajattele mitä muut sinusta ajattelee tai puhuu. Olen sitä mieltä että kaikki joita kiusataan tai haukutaan ovat luonteeltaan lujempia kuin kiusaajat/haukkujat!
Kulje vaan omaa polkuasi. Maailmassa on varmaan monia jotka sinua ihailee syystä tai toisesta ja joskus tapaat henkilön joka sinua rakastaa yli kaiken ja hänelle riittää kun olet oma itsesi.
Olet loppujen lopuksi selviytyjä.
Kannattaa puhua asioista jonkun aikuisen kanssa, se helpottaa, usko pois. Älä murehdi yksin asioita.
Tiedän koska olen ollut samanlaisessa tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15210997
- 525250
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311270Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902